„Pagrindinis veiksnys yra mažesnė nei tikėtasi „iPhone 16 Pro“ serijos paklausa“, – rašė M. Kuo, surinkęs duomenis iš „Apple“ interneto svetainių apie kiekvieno „iPhone 16“ modelio išankstinių užsakymų pardavimus, vidutinį pristatymo laiką ir siuntas prieš išankstinį užsakymą, rašo CNBC.

Jis pridūrė, kad kitas iš „pagrindinių mažesnės paklausos“ veiksnių yra tai, jog „Apple Intelligence“ nėra prieinama kartu su „iPhone 16“ išleidimu. Be to, didelė konkurencija Kinijos rinkoje ir toliau daro įtaką „iPhone“ paklausai“.

Praėjusį pirmadienį „Apple“ pristatė naujas „iPhone“, „AirPods“ ir „Apple Watch“ versijas. Išankstiniai naujųjų „iPhone“ užsakymai prasidėjo penktadienį ir bus pradėti vykdyti rugsėjo 20 d., tačiau pirmosios „Apple Intelligence“ funkcijos „iPhone 16“ bus pradėtos naudoti tik kitą mėnesį, beta versijoje.

„Apple“ naujienų pristatymas

Bendrovių „Barclays“, „JPMorgan“ ir „Bank of America“ analitikai investuotojų pastabose taip pat rašė, kad pristatymo laikas gali lemti mažesnę naujausių „iPhone Pro“ modelių paklausą, palyginti su praėjusiais metais.

„Remiantis mūsų pokalbiais su platintojais ir išankstinio užsakymo duomenų pagrindinėse Kinijos e. prekybos svetainėse analize, per pirmąsias porą dienų bendras išankstinio užsakymo vienetų skaičius per metus sumažėjo, o „Pro“ modelių asortimentas buvo mažesnis“, – pranešime rašė „Barclays“ analitikai.

Jie pridūrė, kad „Apple Intelligence“ kinų kalba „bus įdiegta tik 2025 m., o tai gali sumažinti ankstyvą entuziazmą dėl „iPhone 16“. Silpna makroaplinka ir konkurencija ir toliau neigiamai veikia „iPhone“ pardavimus Kinijoje“. Jie taip pat priminė, kad „Apple“ turėjo daryti dideles nuolaidas, kad padėtų „iPhone 15“ pardavimams Kinijoje.

„Apple“ naujienos

Tuo tarpu „JPMorgan“ analitikai rašė, kad „ankstyvieji pristatymo terminai rodo, jog „iPhone 16“ bazinių modelių paklausa pirmąją savaitę (pvz., išankstinio užsakymo savaitę) atitinka „iPhone 15“ serijos modelių paklausą, o „Pro“ modelių ankstyvieji paklausos rodikliai, palyginti su „iPhone 15“ serija, prasideda šiek tiek švelniau“.

„Bank of America“ analitikai rašė, kad, stebint „iPhone“ išsiuntimo datas pačios „Apple“ interneto svetainėje ir įvairių operatorių interneto svetainėse, „iPhone 16 Pro“ ir „Pro Max“ modelių išsiuntimo laikas yra pailgėjęs, tačiau šiek tiek trumpesnis (vidutiniškai), palyginti su praėjusiais metais šiuo išankstinio užsakymo ciklo metu“.

Anot jų, „nors pristatymo datų pailgėjimas gali atspindėti „iPhone“ paklausą, joms įtakos gali turėti ir kiti veiksniai, pavyzdžiui, pasiūla, atsargos, paskirstymas ir kainodara“. Analitikai taip pat atkreipė dėmesį, kad „Apple“ sumažino „iPhone 16“ kainas Australijoje ir Indijoje.