Kaip rašoma pranešime spaudai, Laura Diržytė, besidarbuojanti grafikos dizainere „The Economist“ savaitraštyje į LOGIN sceną šiemet žengs su tema „How has The Economist brand been evolving in the rapidly changing digital landscape?“.

Paklausus, kas merginą atvedė prie vieno prestižiškiausių leidinių pasaulyje durų, L. Diržytė sako, jog tai – tikslingas siekimas dirbti dizainere žurnalistikos ir komunikacijos srityje bei sėkmingai susiklosčiusios aplinkybės.

„Pirmą kartą į interviu su „The Economist“ nuėjau prieš penkerius metus. Nors tada trūko patirties gauti dizainerės darbą pačioje redakcijoje, tas darbo pokalbis išliko atmintyje kaip vienas įdomiausių. Tai buvo diskusija apie dizainą, leidybą ir su kokiais iššūkiais ten dirbanti komanda susiduria. Po interviu dar labiau susidomėjau dizainu žurnalistikos ir leidybos kontekste“, – atsiminimais dalijasi mergina.

Magistro studijose Laura pasirinko nagrinėti, kaip leidyba kinta su elektroninėje erdvėje atsiveriančiomis naujomis galimybėmis ir kaip vizuali turinio komunikacija vis labiau padeda aiškiau pateikti sudėtingą informaciją.

Galiausiai, prieš dvejus metus mergina antrą kartą atsidūrė darbo pokalbyje su „The Economist“ savaitraščio personalo atrankos žmonėmis: „Tuo metu rinkodaros departamente jie pradėjo kurti in-house kūrybos komandą, kurią dabar vadiname The Brand Studio. Mano išlikęs susidomėjimas „The Economist“ žurnalistika, domėjimasis moderniomis leidybos formomis bei prekės ženklų komunikacija, matyt, ir padėjo gauti šį darbą.“

Per šiuos kelis metus L. Diržytė sako buvusi įdomių permainų „The Economist“ dalimi – leidinys sparčiai persiorientuoja į digital-first žurnalistikos platformą, kurioje žurnalistikos principai išlieka tie patys, bet atsiranda didesnė įvairovė būdų, kaip tą informaciją galima įsisavinti.

„Savo LOGIN pranešime apžvelgsiu, kaip „The Economist“ prekės ženklo komunikacija auga kartu su šiuo pokyčiu, kaip mes mėginame išjudinti nusistovėjusius stereotipus apie tai, kokias temas apžvelgia leidinys, bei kaip siekiame supažindinti naujas auditorijas su „The Economist“ vertybėmis šiame sparčiai kintančiame komunikacijų kontekste.“

Tarp gausybės pranešėjų šiemet be L. Diržytės apie komunikaciją, pokyčius joje ir svarbiausius žingsnius, norint keliauti koja kojon su pasauliu, kalbės eilė profesionalų: apie vizualios komunikacijos svarbą ekstremalių situacijų metu ketina papasakoti Matas Zaloga, kompanijos „Zazu“ partneris ir kūrybos vadovas.
Kadi Saadlo, „HotelBuddy“ įkūrėja ir vadovė paruošė temą „Digital vs Dinosaurs- the long-overdue digitalization of the hotel industry“, o viešojo kalbėjimo lektorius Andrius Ivanovas pasitinka su pranešimu „Kaip užvaldyti pasaulį – pradedančiojo tirono komunikacijos manipuliacijų ABC“.

Ornela Ramašauskaitė, meno rinkos vadovė ir meno agentūros „artXchange Global“ įkūrėja kvies klausytis pranešimo „ArtTech: to define is to limit“, o „Good One“ direktorius Tomas Varnas pasidalins kūrybiškiausiais ir įdomiausiais rinkodaros paieškos sistemose (SEO, Google Ads ir kt.) atvejais, taip pat papasakos ir ką pats yra „prisidirbęs“ rinkodaros pasaulyje. „Automatizuota | Personalizuota | Pamatuota. Digital komunikacijos transformacija offline prekyboje“ – tokia tema kalbės „Adform“ pardavimų vadovas Tautvydas Gelumbickas ir „Open Agency“ strategijų ir inovacijų vadovas Vainius Bražėnas. Galiausiai. Apie žodžio laisvę internete susės diskutuoti SEB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovas Baltijos šalyse Liudas Rimkus, tinklaraštininkas Skirmantas Malinauskas ir reklamos specialistė Dovilė Filmanavičiūtė.

Iki LOGIN konferencijos lieka vos kelios dienos: 150 pasaulinio garso pranešėjų, dvi dienos realių pokalbių lietuvių ir anglų kalbomis pačiomis opiausiomis, aktualiausiomis, kartais – net itin nepatogiomis temomis. LOGIN konferencijos pranešėjais tampa žmonės, kasdien kuriantys pokytį, įkvepiančias istorijas ir savo pavyzdžiu rodantys, jog nėra nieko neįmanomo. Bilietus į konferenciją įsigyti galite ČIA, o su pranešėjais susipažinti ČIA. Visą programą rasite ČIA.

LOGIN konferencija birželio 2–3 dienomis konferencijų ir parodų centre Litexpo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją