2022 m. balandžio 22 d. 17:09

Banko rinkodaros ir komunikacijos vadovas: socialiniai tinklai pakeitė net konservatyvių korporacijų komunikaciją

  • Kalbino Daiva Ausėnaitė, parengė Darius Ivancov
Liudas Rimkus
Liudas Rimkus
© DELFI / Josvydas Elinskas

„Mes kiekvieną dieną galime būti pažymėti ir užklausti“, – sako Liudas Rimkus, kuris virš 17 metų vadovauja SEB banko rinkodaros ir komunikacijos padaliniui, o prieš 2 metus jis pradėjo vadovauti Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos komandoms. L. Rimkus LOGIN 2022 konferencijoje kalbės apie naujausias tendencijas. Jis sako – socialiniai tinklai keičia net konservatyviausių korporacijų komunikaciją.

„Būnant SEB banko viduje, yra galimybė prisidėti prie skandinaviškos marketingo ir komunikacijos kultūros, kaip įprasta, viskas kas prasideda kitoje Baltijos jūros pusėje, ateina pas mus su tam tikru pavėlavimu“, – kalba L. Rimkus.

Skandinavijos šalys ir JAV žavi Liudą didele gausa kūrybos agentūrų, kurios diegia įvairias inovacijas. Ten taikoma daug kūrybiškų sprendimų, pavyzdžiui, pasitelkiami kvapai ar garsai. Pasak eksperto, marketingo ir komunikacijos srityse daug pokyčių įvedė skaitmeniniai sprendimai.

„Aš taip kartą metuose apžvelgiu ir išeina, kad LOGIN yra pirma konferencija, kur stengiuosi apžvelgti tai kas vyksta. Jau keletą metų man yra užkritusi kryptis – socialinių tinklų įtaka komunikacijoje, mano pranešimas vadinsis "Vienpusio eismo komunikacijoje pabaiga". Ir jau dabar vyksta ganėtinai drastiškas pokytis korporatyvinėje komunikacijoje, iš savo žinių transliavimo į girdėjimą, klausimą ir įsitraukimą su žmonėmis, visuomene, influenceriais“, – kalba L. Rimkus.

SEB banko specialistas stebi tendenciją, kuri rodo, jog įsigali jungtinė marketingo ir komunikacijos veikla.

„Tada šiek tiek išsitrina ribos tarp to, kas yra pranešimai spaudai arba bendravimas su žiniasklaida, spaudos konferencijos ir tradicinė rinkodara, kas yra pirkta reklama, dar vadinama Native advertising. Tos ribos tarp marketingo ir komunikacijos yra išsitrynusios ir man labai svarbu, kad mūsų banko viduje tai yra vienas padalinys“, – komentavo SEB banko rinkodaros ir komunikacijos vadovas Baltijos šalyse.

Liudas sako, kad nauja tendencija dar vadinama cancel kultūrą, kai eiliniai žmonės, ar turintys daugiau sekėjų žmonės, užkuria socialiniuose tinkluose raginimus boikotuoti kai kurias įmones ar prekinius ženklus.

„Tas dalykas turbūt tik tai plečiasi ir aštrėja. Visas tas informacinis laukas darosi visai kitoks. Dabar tie procesai ypatingai akseleravosi ir kitą vertus, žmonės, autoritetai, pavyzdžiui, Algis Ramanauskas yra pasakęs, kad tai yra pabaigos pradžia. Daug žmonių įgavo tą galę transliuoti savo turinį, bet ne visi žmonės supranta, kokia tai yra atsakomybė, transliuojant savo turinį, kalbinant žmones. Tai yra absoliučiai nauja ir daug kam nesuprantama ir apie tai labai norėčiau pakalbėti LOGIN konferencijoje“, – dalinosi L. Rimkus.

Liudas fiksuoja dar vieną tendenciją – ne tokia konservatyvi institucija kaip bankas yra įtraukta į dialogus socialiniuose tinkluose. SEB banke visą parą ir savaitgaliais dirba kontaktų centro komanda, atsakinėjanti į žmonių komentarus.

„Mes jau dalyvaujame tuose dialoguose ir aš manau, kad tas bendravimas darosi vis labiau betarpiškas ir mažiau institucinis, su tuo ateina ir tam tikros galimybės korporatyvinėje komunikacijoje, tuo pačiu žmones turi suvokti ir grėsmes“, – kalbėjo L. Rimkus.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
5.0000

Svarbiausios naujienos ir komentarai iš LOGIN.LT –
kiekvieną savaitę tiesiai į el. paštą!