Nuo pat savo veiklos pradžios siekę operą priartinti prie kasdienybės, panaikinti jos „elitizmą“, „bohemiečiai“ ir šiandien įrodo, jog šiam menui nėra reikalingi nei sietynai, nei raudoni kilimai, - klasikinė kultūra ir jos vertybės žmones gali ir turi pasiekti visur. Naujausia VCO surengta akcija Vilniaus oro uoste ir didžiulis jos gyvos transliacijos peržiūrų socialiniuose tinklapiuose skaičius (202 039) tik įrodo, jog menas, atsirandantis šalia mūsų, yra visuomet laukiamas ir reikalingas, rašoma pranešime spaudai.

Plačiau apie keleivių pasitikimo Vilniaus oro uoste akciją pasakojo idėjos autorė, naujoji VCO reklamos skyriaus vadovė – Stefanija Jokštytė: „Vilnius City Opera kolektyvas į Lietuvą kasmet atveža iškiliausius operos solistus iš viso pasaulio, ir jie, žinoma, atvyksta lėktuvais, tad nusileidžia ir pirmiausiai pamato Vilniaus oro uostą. Todėl, transliuodami žinią, jog atvyko 11-asis VCO sezonas, mes ir pasirinkome šią erdvę, kur parodėme atvažiuojantį teatro bagažą bei oro uosto darbuotojais ir svečiais persirengusius uždainavusius jaunuosius solistus. Be to, labai norėjome padaryti siurprizą nieko nenutuokiantiems žmonėms ir parodyti, kaip įstabiai gali skambėti opera netradicinėse erdvėse. Juk VCO opera tuo ir išskirtinė – ji šiuolaikiška ir visuomet stengėsi „išlipti“ iš jai įprastų rėmų.“

Tad kviečiame ir jus pasivyti jau atskriejusį naująjį VCO sezoną ir pamatyti keleivius nustebinusią akciją patiems. Na ir, žinoma, pasimatyti Vilniaus kongresų rūmuose jau spalio mėnesio „Fausto“ spektakliuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)