Paveikslų autoriai į aukcioną nebuvo pakviesti ir nematė, kaip azartiškai jaunieji verslininkai varžėsi dėl jų kūrinių. Centro darbuotojų teigimu, be taisyklių gyvenantys, o ypač priklausomybių turintys žmonės labai jautriai reaguoja į aplinką ir nejaukiai jaučiasi būdami dėmesio centre.
Brangiausio iš 11 aukcione parduotų tapybos darbų pradinė kaina neviršijo 200 litų. Tačiau akcijos dalyviai – dauguma jaunųjų verslininkų klubo „Rotaract“ nariai ir jų draugai - kainas gerokai kilstelėjo.
„Sakoma, neduok žuvies, išmokyk žvejoti. Ši akcija subūrė jus kilniam tikslui – pasirūpinote, jog mūsų žmonės turėtų meškerę“ – sakė mokyklos vadovė.
Entuziastingiausiai meno kūrinių kainas kėlęs pirkėjas DELFI teigė pritariantis tokių renginių idėjai. „Tokiam tikslui visiškai negaila pinigų. Patys paveikslai, atsimenant kur ir kodėl juos pirkau, teiks tikrai labai malonias emocijas“, - sakė UAB „Interdata“ vadovas Mantas Mikuckas.
Du nusipirktus tapybos darbus jis sakė kabinsiąs biure, o už aktyvumą dovanų gautą skaidrų Vilniaus vaizdelį - namuose.