Jau kurį laiką pasigirsta kalbų, kad kitą sezoną „Avia Solutions Group“ arenoje gali žaisti dvi Vilniaus ekipos – „Wolves“ ir „Rytas“.

Arena priklauso verslininkui Gediminui Žiemeliui, kaip ir „Wolves“ klubas. Prieš kurį laiką G. Žiemelis viešai kvietė „Rytą“ taip pat žaisti ASG arenoje, tačiau toks pasiūlymas netenkina „B tribūnos“.

„Kalbame apie naują įsibrovėlį Vilniuje – vilkus. Viešojoje erdvėje sklando daug spaudimo iš kitos barikadų pusės dėl žaidimo kaimynystėje. Akivaizdu, kad jiems to reikia. Bet ar reikia mums?“, – savo įrašą pradėjo sirgaliai.

Jiems ne tik nepatinka tai, kad tektų žaisti priešų namų arenoje, bet sirgaliai sukritikavo ir „Ryto“ sprendimą žaisti draugiškas rungtynes su „Wolves“ prieš sezoną.

„Negi rimtai galite tikėtis, kad „Ryto“ namų rungtynėse nepamatysite nė vienos vilkų reklamos? ASG arenoje niekada nesijausime kaip namų komanda.

Kiekvienas mačas ir žmonių rinkimas į jį atrodytų tarsi ėjimas prieš save, nes galvoje visą laiką kirbėtų mintis, kad remi savo priešą.

O kur dar moralinė šio sprendimo pusė. Ar labai smagu eiti į barą pirkti Gedimino alaus (tikrai nepavadinto kunigaikščio garbei) ir remti tai, kas nori sulyginti tavo organizaciją su žeme?

Absurdiškas sprendimas žaisti ir draugiškas rungtynes su šiuo šūdklubiu. Bet kokį ėjimą į kontaktą su jais vertiname kaip pasidavimą savo idėjoms bei vertybėms. Nė vienas rytfanių centas neturėtų būti skirtas savo priešų rėmimui. Nė vienas“, – rašo „B tribūna“.

Primename, kad „Rytas“ namais vadina šalia esančią „Jeep“ areną, kuri talpina apie penkis kartus mažiau žiūrovų nei ASG arena.

„Daug kur kalbama, kad ėjimas į didesnę areną parodytų klubo ambicijas. Šis teiginys pateikiamas taip dažnai, kad jau tapo nuvalkiota kliše prilygstančia frazei kamuolys apvalus, o krepšinį moka žaisti visi. Mes puikiai suprantame, kad JEEP arena turi trūkumų, mes taip pat norime didesnės arenos, patogesnių sąlygų visiems fanams, bet tik ne tokiu būdu.

Mums nesuprantama kaip Vilniaus miestas priėjo iki situacijos, kur reprezentacinis bei stipriausias sostinės klubas turi tik tokią alternatyvą. Kur norėdamas plėstis bei žaisti didesnėje arenoje, turi jaustis purvinas. Nėra jokių klausimų, kad klubo ir miesto strateginis tikslas turi būti savos arenos turėjimas, o ne nepelninga nuoma iš priešų ir amžinas žaidimas svečiuose.

Mums nereikia TV ekranų koridoriuose su vilkų reklamomis, arenos koridoriuose mums reikia „Ryto“ ženklų, mums reikia „Ryto“ grafičių, mums reikia raudonos spalvos – nes tai yra „Ryto“ dvasia. Tai yra mūsų identitetas. Kol neturėsim naujų namų, turim taikytis su JEEP trūkumais, bet bent jaustis teisūs prieš save ir su šypsena veide eiti į mažesnius, bet jaukius namus“, – įrašą baigė „B tribūna“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Krepsinis.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją