„70 varžtų reikėjo atsukti ir testuoti kiekvieną elektrinės sistemos komponentų daviklį, kol suradome negerą. Tuomet reikia atjungti, dar kartą įsitikinti, ar čia tikrai tas“, – antradienį specialiai surengtoje spaudos konferencijoje angare, kur laukia lėktuvas, kalbėjo operatyvinės veiklos vadovas Andrius Gudelis.

Kauno „Žalgirį“ ateinantį Eurolygos sezoną skraidinsiančio „Boeing 737“ lėktuvo pilotai pirmieji aptiko problemą, po jos testavimo apie 19 val. paaiškėjo, kad lėktuvo suremontuoti nepavyks ir skrydis bus atidėtas.

„Kartais galima tokias klaidas panaikinti, bet testavimo būdu radome, kad tos klaidos pašalinti neįmanoma“, – tęsė A. Gudelis.

Kiek pavojingas minėto daviklio gedimas lėktuvui pakilus į orą?

„Pavojaus gyvybei tikrai nebūtų. Neprireiktų ir avarinio tūpimo. Būtų kitoks, nei standartinis tūpimas, keleiviai gal ir nepastebėtų. Tai grynai techninis niuansas, – aiškino kompanijos operatyvinės veiklos vadovas. – Pilotui sistema rodytų, kad sparnas „didelis“, tai reiškia, kad jo skridimo aukštis gali būti 6 km, o greitis – 400 km/val. O tai reiškia visi žemi debesys, debesėliai, turbulencijos ir kiti nemalonumai“.

A. Gudelis prisipažino, kad yra Lietuvos krepšinio rinktinės karštas sirgalius ir tikino, kad šis incidentas – geras ženklas.

Dar daugiau dramos pareikalavo surastos problemos sprendimas. Pirmadienį 18-ą val. paaiškėjus, kokią detalę reikia keisti, kompanijos atstovai gūžčiojo pečiais. Pasirodo, tokios detalės Europoje nėra, o gabenimas jos iš Amerikos užtruktų parą.

„Nusprendėme ieškoti adatos šieno kupetoje – rašėme visiems europiniams partneriams. Aptikome detalę Didžiojoj Britanijoje, bet radimo laikas neleido jos atskraidinti į Vilnių, nes jau nebuvo skrydžių“, – „FL Technics“ komponentų ir medžiagų prekybos departamento vadovas Julius Boguševičius.

Anot jo, vienintelis reisas buvo likęs į Rygą. „Užsakėme žmogui lėktuvo bilietą ir jis atskrido į Rygą, o iš ten su mūsų transportu detalė pasiekė Vilnių. 5 val. ryto mechanikams-inžinieriams ji jau buvo perduota į rankas. Tai viskas truko gerokai greičiau nei per 12 val.“, – teigė jis.

Ir pabaigoje – įdomiausia istorijos razina. Kaip atskleidė J. Boguševičius, pačios detalės kaina sąlyginai nedidelė. „Negaliu atskleisti, tai komerciniai dalykai, bet galiu pasakyti, kad transportavimo kaina, kaip mes ją atgabenome į Vilnių, kainavo daugiau nei pati detalė“.

Lietuvos krepšinio rinktinė kovas Europos čempionate pradeda ketvirtadienį nuo rungtynių su Gruzija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Krepsinis.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (143)