Pastaraisiais metais turizmas gyvena iššūkių lavinoje. Nuo 2020 m. pradžios tiek didieji miestai, tiek mažiau žinomi regionai vis dar jaučia didžiulį turistų stygių – nesulaukiama užsienio turistų, o kai kuriuose regionuose – tebetrūksta ir pačių vietinių keliautojų aktyvumo, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Besitęsiantis karantinas išvargino ne tik verslą. Matome, kad žmonės pasiilgę jau ne tik kelionių, žmonės pasiilgę Žmonių. Todėl šią vasarą, atsižvelgdami į vietinių turistų srautų auginimo potencialą, tiek į pačių žmonių emocinę būklę, poreikį ne tik keliauti, atrasti ką nors nauja, bet ir bendrauti, su vietos turizmo paslaugų kūrėjais bei verslais nusprendėme suvienyti jėgas – sukurti kampaniją ir taip paskatinti vietinius turistus atrasti Lietuvą iš naujo“, – pasakoja „Keliauk Lietuvoje“ turizmo produktų ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Valentonienė.

Visą šiltąjį turizmo sezoną keliautojai, planuojantys savo atostogas ar išvykas Lietuvoje, bus kviečiami ieškoti kelionių idėjų puslapyje www.keliauklietuvoje.lt. Internetinė svetainė veiks kaip gyva, nuolat pildoma internetinė platforma, kurioje gyventojai galės atrasti kokias vietas ir žmones galima aplankyti kiekviename Lietuvos regione šią vasarą, arba – turės galimybę tokius pasiūlyti ir patys.

Kampanija bus vykdoma visos Lietuvos mastu – planuojama į ją įsitraukti visas 60 savivaldybių. Todėl tam, kad atrasti rekomenduojamas vietas būtų lengviau, „O pas mus ar buvai?“ projekto dalyvius atpažinti padės specialus ženklinimas. Jau dabar sukurtas lipdukas, kuris, užklijuotas ant turizmo paslaugų teikėjų durų, leis miesto svečiui identifikuoti keliautojų ir ekspertų vietos rekomendaciją.

Kampanijos epicentre – herojai iš skirtingų Lietuvos regionų

Viena iš „Keliauk Lietuvoje“ vietinio turizmo kampanijos dalių – įkvepiančios, turizmo pramogas ir paslaugas kuriančių žmonių istorijos, apie kurias planuojama sukurti daugiau nei 10 vaizdo klipų – su jautriais prisipažinimais apie veiklos pradžią bei laukiamus turistus.

Pirmasis jų – Kęstutis Kubilius iš Marijampolės, įgyvendinęs savo jaunystės svajonę ir įkūręs senovinių automobilių bei motociklų muziejų „Kubilkiemis“. „Tikrasis kelias eiti paskui savo svajonę. Aš einu jau 40 metų“, – sako jis.

Antrasis – Girmantas, banglentininkas ir „SurfCamp“ įkūrėjas Klaipėdoje, dar 2008 vasarą savo jėgomis su draugais pradėjęs gaminti banglentes ir atvedęs banglenčių kultūrą į Lietuvą. Pats Girmantas sako, kad jo misija – įkvėpti ateities kartas atrasti ir pažinti savo kraštą. Ir žinoma – išmokti džiaugtis jūra bei bangomis.

Didžiuosiuose šalies miestuose – gausybė įdomių turizmo objektų ir juos puoselėjančių žmonių. Vieni jų – „Gatvės gyvos“ įkūrėjai Viktorija ir Albertas, kurie sugebėjo išsaugoti itin autentišką, retą ir bene vienintelę prieinamą Šaltojo karo laikų civilinės gynybos slėptuvę Vilniuje. O štai Kaune, keliautojų ir istorijos mėgėjų laukia Karolio ir Petro privačiomis lėšomis įsteigtas tarpukario Art Deco butas – muziejus. „Jeigu nori būti laimingas <...> nereikia niekur toli eiti. Reikia tiesiog pakelti akis į dangų ir pažiūrėti į šiuos pastatus. Daugelis <...> net neįsivaizduoja, kas tokiuose pastatuose – kokie grožiai gali slėptis“, – sako jie.

Penktieji, tačiau ne paskutiniai kampanijos herojai – Justas ir Sigita iš Naujosios Akmenės, kviečiantys lietuvius į Marsą, o tiksliau – smėlio ir žvyro karjerus. „Visas peizažas primena kitokią planetą. Ne veltui žmonės sako, kad čia – kaip Marsas. Savaitgaliais vedam ekskursijas ir laukiam tų savaitgalių, nes mūsų veikla mums teikia labai didelį malonumą. <...> Čia ta vieta, kurioje esi nepasiekiamas. Gali atitrūkti nuo visko“, – šypsodamasis pasakoja Justas.

Peržiūrėti kampanijos pristatomąjį klipą galite čia:
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt