Tai susiję ir su didėjančiu vartotojų sąmoningumu tvarumo atžvilgiu – tolimų kelionių traukiniais metu teršalų išmetama maždaug 20 kartų mažiau negu per vidutinį komercinį skrydį. Pavyzdžiui, skrendant iš Londono į Paryžių išmetama 14 kartų daugiau CO2 nei keliaujant traukiniu, teigia „Eurostar“.

Laimei, visos ES šalys investuoja į geležinkelius, kurie užtikrina geresnį ir greitesnį susisiekimą nei bet kada anksčiau. Taigi apžvelkime naujausius tarptautinius Europos geležinkelių maršrutus, kurie atsirado pastaraisiais metais arba planuojami nuo 2023-2024 metų.

Iš Vilniaus į Varšuvą ir Krokuvą

Nuo gruodžio 11 d., iš Vilniaus traukiniu galima nukeliauti į Varšuvą ir Krokuvą. „LTG Link“ traukinys iš Vilniaus vyksta per Kauną į Mockavą, kur keleiviams reikia persėsti į Lenkijos bendrovės „PKP Intercity“ traukinį ir tęsti kelionę į pasirinktą Lenkijos miestą.

Keliaujantiems į Varšuvą standartinio bilieto kaina siekia 25 Eur, o vykstantiems į Krokuvą – 30 Eur. Kartu keliaujantiems vaikams iki 12 metų taikomos nuolaidos.

Iš Milano į Paryžių

2021 m. pabaigoje Italijos nacionalinio traukinių operatoriaus „Trenitalia“ greitųjų traukinių padalinys „Frecciarossa“ paleido naują prabangų traukinį tarp Milano ir Paryžiaus.

Greitesnis ir prabangesnis nei ankstesni šio maršruto traukiniai, jis važiuoja kiek mažiau nei septynias valandas. Bilietai kainuoja vos 29 eurus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)