Iš pradžių ji bus skirta britų turistams, kurie laikomi vienais prasčiausiai besielgiančių Nyderlandų miesto lankytojų.

Amsterdamas tikisi, kad nauja turizmo kampanija pakeis miesto reputaciją. Miesto tarybos nariai yra susirūpinę, kad raudonųjų žibintų kvartalas pritraukia vulgarių pramogų ieškančius turistus, todėl valdžia nuo kito pavasario pradės „atgrasymo kampaniją“.

„Atgrasymo kampanijos tikslas – atsikratyti lankytojais, kurių mes nenorime. Jei mylime miestą, turime imtis veiksmų dabar“, – sakė miesto mero pavaduotojas Sofyanas Mbarki.

Amsterdamo raudonųjų žibintų rajonas garsėja legalizuotais viešnamiais ir sekso paslaugų teikėjų vitrinomis. Tačiau gyventojai sako, kad ši vietovė traukia neblaivius turistus, kurie sukuria nepatogią ir nesaugią atmosferą. Mieste veikiančios kanapių kavinės taip pat pritraukia šurmuliuojančias mergvakarių ir bernvakarių grupes.

„Times“ praneša, kad turizmo kampanija „Stay away“ iš pradžių bus skirta britų lankytojams. Jei pasiseks, reklama bus skirta ir keliautojams iš kitų šalių.

Delfi primena, kad Nyderlandų miestas jau paskelbė keletą naujų priemonių, skirtų pažaboti netinkamą turistų elgesį. Mero pavaduotojas Mbarki įvedė apribojimus, įskaitant draudimą rūkyti kanapes miesto centro gatvėse. Taip pat planuojama statyti naują erotinį centrą miesto pakraštyje. Taryba tikisi iš miesto centro į daugiaaukštį pastatą perkelti apie 100 raudonųjų žibintų kvartalo darbuotojų.

Taip siekiama „išvalyti“ miesto reputaciją ir sutelkti turizmą į istorinius pastatus ir romantiškus kanalus.

Valdžios institucijos turi ilgalaikį planą sumažinti turistų skaičių iki mažiau nei 10 mln. nakvynių per metus ir apriboti „Airbnb“ nuomą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją