Daugelis oro linijų įsteigė tiek skrydžių, tiek išlaidų normas, kuriomis dažnai reikalaujama per metus viršyti 125 000 mylių ir 15 000 dolerių išlaidų lėktuvų bilietams. Panašiai ir keletas didžiųjų viešbučių savo lojalumo programose įvedė griežtesnius reikalavimus lankytojams, siekiantiems aukščiausio statuso sluoksnio, taip dar labiau praretindami elitinių keliautojų gretas.

Tačiau vien dėl to, kad tokį statusą įgyti atrodo sudėtingiau, dar nereiškia, kad iš tikrųjų taip yra. Iš tiesų įgyti aukštą statuso lygį gali būti paprasčiau nei bet kada, pasitelkus unikalias partnerystes tarp oro linijų, viešbučių ir kreditų kortelių, – ir informaciją apie tinkamas strategijas, kaip jomis sumaniai naudotis. Štai keletas pavyzdžių.

Taktika: kortelių programos

Be oro linijų ar konkrečių viešbučių kreditinių kortelių, produktas, galintis suteikti naudingą elitinį statusą, yra platininė kortelė iš „American Express“ „Platinum Card“. Kortelių nariai gali automatiškai įgyti auksinį statusą, tiek su „Marriott Bonvoy“, tiek su „Hilton Honors“ programa. Todėl platininė kortelė „Platinum“ yra ypač patraukli perspektyva privilegijuotos klasės keliautojams (pagaliau, juk jos metinis mokestis siekia 550 JAV dolerių), kurie nori savo lojalumą paskirstyti per du didžiausius pasaulio tinklus, neįsipareigodami nei vienai, nei kitai programai.

Tuo tarpu „FoundersCard“ – tai veikiau narystės klubas su 30 000 narių nei kreditinė kortelė. Jos skirtos dažnai keliaujantiems verslininkams, kuriems gali būti suteikiamas „Hilton Honors Gold“ statusas, „Caesars Total Rewards Diamond“ statusas, ir bandomasis „Marriott Gold“ statuso laikotarpis, taip pat „Silver“ statusas su „Cathay Pacific“.

Prisijungti prie šio narystės klubo kainuotų 95 dolerius, o metinė narystė – 595 dolerius, bet internete nesunku rasti įvairių nuolaidų. Tarp kitų lengvatų galima paminėti sandorius dėl tam tikrų oro linijų partnerių, tokių kaip „British Airways“ ir „JetBlue“, taip pat dėl nuomos iš „Silvercar“ ar pirkinių „AT&T Wireless“ ir UPS.

Taktika: kreipkitės į savo įmonės administraciją

Jums uždirbant vadinamąsias mylias iš komandiruočių bei kitų kelionių verslo reikalais, įmonės gali taip pat užsidirbti įvairaus tipo taškus, atsižvelgus į išlaidas, susijusias su „American Airlines“, „Delta“ ir „United“, - taškai, kuriais gali būti padengiamas elitinis statusas, klubo narystė, nemokami skrydžiai.

Pagal „American Airlines“ papildomą verslo programą „Business Extra Program“ galima panaudoti 3 200 taškų (kurie prilygsta 16 000 dolerių lėktuvo bilietams) norint suteikti vienam darbuotojui „AAdvantage Gold“ statusą. „Delta Silver Medallion“ statusui įgyti reikia surinkti 120 000 „Delta SKyBonus:“ taškų (kurie prilygsta per 4000 dolerių išlaidoms).

Viešbučių tinklai taip pat atlygina kelionių planuotojams, kurie iš anksto užsisako susitikimus savo valdose. Pavyzdžiui, per „Hyatt’s Meeting & Events“ programą nariai, kurie užsisako 3, 10 ar 20 susitikimų, gali pelnyti atitinkamai „Discoverist“, „Explorist“ ar „Globalist“ statusą. Su „IHG Business Rewards“ nariai gali užsidirbti tris taškus už JAV dolerį, išleistą už apgyvendinimą, susitikimus ir dalyvių renginius. Tai reiškia, kad jie gali įgyti aukščiausią programos statusą, „Spire Elite“, išleidę tik 25 000 dolerių renginiams.

Viešbučio kambarys

Įmonių kelionių planuotojai ir departamentai dažnai sudaro nemažai sandorių su konkrečiomis oro linijomis ir viešbučiais, ir už tai jiems skiriamas elitinis statusas, kurį jie gali dovanoti bendrovės darbuotojams. Nors toks statusas dažniausiai skiriamas aukštesnio rango vadovams ar dažniems keliautojams, darbuotojai visada gali kreiptis į bendrovės kelionių departamentus su prašymu išsiaiškinti, ar jie galėtų pretenduoti į tokį statusą.

Taktika: kaip išleisti lojalumo taškus oro linijų kreditine kortele

Kalbant apie oro linijas, kreditine kortele paremto elitinio statuso formulė daugiausia priklauso nuo išlaidų. Pavyzdžiui, „Delta“ siūlo dvi korteles, leidžiančias klientams pelnyti „Medallion-Qualification Miles“ (MQMs), kurios skaičiuojamos siekiant elitinio statuso, tiek atsižvelgiant į priemokas (premijas) už prisiregistravimą, tiek už kasdienines išlaidas. „Platinum Delta SkyMiles American Express“ kortelė (195 dolerių metinis mokestis) siūlo iki 10 000 MQM kartu su „SkyMiles“ (myliomis, kurias galite panaudoti bonusiniam bilietui) kaip dalį priemokos už prisiregistravimą.

Kortelių turėtojai gali papildomai surinkti 20 000 MQM, išleisdami 50 000 dolerių kortele per kalendorinius metus. Santykinai didesnę premiją siūlanti „Delta Reserve“ kortelė (450 dolerių metinis mokestis), su kuria kortelių turėtojai turi galimybę patekti į „Delta Sky Clubs“ skrisdami šiomis oro linijomis, siūlo prisiregistravimo premijas, kurias sudaro iki 10 000 MQM ir premija „SkyMiles“. Kortelės turėtojai gali užsidirbti papildomą 30 000 mylių skaičių, išleisdami iki 60 000 dolerių per kalendorinius metus.

„Citi/AAdvantage Executive World Elite Mastercard“ suteikia tokias lengvatas kaip „Admirals Club“ narystę oro uoste. Tačiau kai kuriems klientams didžiausia jos teikiama privilegija gali būti galimybė uždirbti 10 000 elitinį statusą garantuojančių mylių, kasmet išleidus 40 000 dolerių pirkiniams, - nelengva kliūtis, kurią tenka įveikti oro linijų keleiviams, norintiems patekti į kitą statuso lygmenį.

Tuo tarpu „JetBlue Plus“ kortelių turėtojai (99 dolerių metinis mokestis) gali įgyti oro linijų „Mosaic“ statusą metams, kasmet išleidę bent 50 000 dolerių pirkiniams. Norint įgyti „Mosaic“ statusą paprastai reikia uždirbti 15 000 skrydžių taškų (tai prilygtų 5000 dolerių išlaidų lėktuvo bilietui). Tarp „Mosaic“ privilegijų minimos tokios lengvatos kaip papildomi lojalumo taškai už lėktuvo bilieto pirkimą, pirmenybinis aptarnavimas oro uoste, kitos.

Taktika: oro linijų-viešbučių aljansai

Dažni keliautojai be turimo elitinio viešbučio ar oro linijų statuso gali pasinaudoti jų partnerio teikiamu elitiniu statusu, tam tereikia įdėti nedidelių papildomų pastangų arba apskritai jų gali neprireikti.

Viena iš naujausių tokių sąjungų, yra „American Airlines“ ir viešbučių korporacijos „Hyatt“ aljansas. Dabar keliautojai, turintys elitinį statusą oro linijose arba viešbutyje, gali užsidirbti vadinamųjų dažnų skrydžių mylių ir viešbučių taškų, pasirinkę tiek skrydžius, tiek viešnagę viešbutyje.

„Pasikalbėję su konkrečiais savo klientais, supratome, kad naujoji partnerystė yra puiki priemonė pasiūlyti klientams per visą jų kelionę kuo daugiau lengvatų bei paskatų“, - sakė „World of Hyatt“ vyresnioji viceprezidentė Amy Weinberg.

Verslo klasė lėktuve

„Hyatt“ rinktiniams svečiams, be „Explorist“ ir „Globalist“ statuso, taip pat siūlomas „American Airlines AAdvantage“ elitinio statuso 90-ies dienų lengvatinis laikotarpis, be to, galimybė pratęsti šį statusą iki 2021 m. sausio. Tokiems sandoriams numatytos kitokios sąlygos nei pagal įprastus visus kalendorinius metus galiojančius reikalavimus: būtina nukeliauti tam tikrą mylių skaičių ir išleisti iš anksto nustatytą sumą, skirtą lėktuvų bilietams, per 90 dienų.

Tiems, kuriems priskirtas “AAdvantage „ConciergeKey“ elitinis statusas, siūlomas iškart ir „Globalist Hyatt“ statusas, siejamas su tokiomis lengvatomis kaip nemokami pusryčiai viešnagės metu, galimybė lankytis elitiniame klube ir visomis jo privilegijomis, lojalumo taškai ir atitinkamas klientų aptarnavimas.

„AAdvantgage“ elitui kituose lygmenyse skiriamas bandomasis „Hyatt“ statuso laikotarpis ir pasiūlymas pelnyti nuolatinį statusą, atsižvelgus į viešėjimo viešbutyje aktyvumą per 90 dienų laikotarpį.

„RewardsPlus“ yra panašaus pobūdžio aljansas - šįkart tarp „Marriott Bonvoy“ ir „United MileagePlus“. Viešbučių programos „Titanium and Ambassador“ elitiniams nariams automatiškai priskiriamas „United Premier Silver“ statusas, žemiausias oro linijų lygmuo, kuris paprastai pasiekiamas per metus nuskridus 25 000 mylių ir išleidus 3000 dolerių lėktuvų bilietams; į lengvatų sąrašą įtraukiamas nemokamas bagažo registravimas, pirmenybinis aptarnavimas, galimybė registracijos metu naudotis „Economy Plus“ klasės teikiamomis susodinimo lengvatomis.

„United“ elitiniai nariai, turintys „Premier Gold“ statusą arba aukštesnį, kartu gali mėgautis „Marriot Gold“ elitiniu statusu. Norint įgyti tokį statusą, viena iš būtinų sąlygų yra 25 nakvynės per metus.

Taktika: su kreditine kortele – automatiškai suteikiamas statusas

Šiais laikais dauguma viešbučių kreditinių kortelių suteikia bent jau bazinį elitinio statuso lygmenį tiems, kurie tiesiog savo piniginėje nešiojasi konkretų produktą. Pavyzdžiui, keliautojai neprivalo praleisti viešbutyje būtinai dešimt ar daugiau nakvynių kiekvienais metais, - tiems, kurie turi „World of Hyatt“ kreditinę kortelę (95 dolerių metinis mokestis), priskiriamas pradinis „Discoverist“ statusas pagal minėtą programą. „IHG Rewards Club Premier“ kreditinė kortelė (89 dolerių metinis mokestis) suteikia teisę įgyti vidutinio lygio „Platinum“ statusą, nereikalaudama, kad klientas kasmet IHG viešbučiuose viešėtų 40 nakvynių.

Tiek „Marriott Bonvoy Boundless“ kreditinė kortelė iš „Chase“ (95 dolerių metinis mokestis), tiek „Marriott Bonvoy Brilliant“ iš „American Express“ (450 metinis mokestis) suteikia auksinį statusą. Tie nariai, kurie turi „Brilliant“ statuso versiją, gali taip pat pakilti į „Platinum“ statuso lygį (tam paprastai riekia įvykdyti 50 ir daugiau nakvynių per metus reikalavimą), išleisdami 75 000 dolerių ar daugiau kortele per kalendorinius metus.

Asociatyvi nuotr.

Pristačiusi naują seriją kreditinių kortelių 2018 metais, „Hilton“ net ėmėsi siūlyti aukščiausio lygio „Diamond“ statusą kaip privilegiją už „Hilton Honors American Express Aspire Card“ naudojimą ( 450 dolerių kasmet). Tai vienintelė viešbučio kreditinė kortelė šiuo metu, kuri automatikai siūlo aukščiausią lygio statusą. Tačiau tie, kurie naudojasi „Hilton Honors American Express Ascend“ kortele (kurios metinis mokestis siekia tik 95 dolerius), gali pereiti iš auksinio statuso į deimantinį, įvykdę vieną sąlygą – per kalendorinius metus pirkiniams išleisti 40 000 dolerių ar daugiau. Norint įgyti deimantinį statusą, paprastai būtina 30 kartų apsigyventi viešbutyje (arba 60 nakvynių per metus), juo suteikiamos tokios lengvatos kaip 100 proc. lojalumo premija už „Hilton“ pirkinius, nemokami pusryčiai visuose viešbučiuose, galimybė naudotis prestižiniu salonu ir teisė suteikti elitinį statusą kitam „Hilton Honors“ nariui.