Pasak viešbučių darbuotojų, iš tiesų sunku nustatyti, kurie lankytojai pasisavina vieną ar kitą daiktą iš viešbučio numerio. Beje, visi smulkių vagišių padaryti nuostoliai įtraukiami į metinį viešbučio biudžetą, rašo thesun.co.uk.

Dauguma viešbučių svečių išvykdami išsineša kokią nors smulkmeną lagamine – šlepetes, siuvimo reikmenų rinkinį, mažą šampūno buteliuką ar pan.

O kas atsitiktų, jei nukniauktumėte didesnį daiktą – vonios chalatą, rankšluostį ar antklodę? Pasirodo, 99 proc. atveju, liktumėte nenubausti.

Forume „Quora“ viešbučių darbuotojai pasakojo apie jų taisykles, ir paaiškėjo, kad dažniausiai prieš pažeidėjus nesiima jokių priemonių. Ilgapirščiai lieka nenubausti daugiausia dėl dviejų priežasčių – dažniausiai labai sunku tiksliai nustatyti kaltininką, be to, nuostoliai įrašomi į metinį viešbučio biudžetą.

Keliuose viešbučiuose dirbusi Teodor Birsa teigė: „Nieko nenutinka. Jei sučiumpame žmogų vagiantį ir jis nesutinka gražinti daikto, turime galimybę kreiptis į policiją, bet jei daikto vertė nėra didelė, mes paleidžiame (pažeidėjus). Arba jei pamatome, kad lankytojams išvykus kažko trūksta, traktuojame tai kaip įprastą riziką versle ir pamirštame.“

Viešbučio vadybininkas Baijnathas Pandey pasakojo: „Vargu ar viešbučio darbuotojai pastebės, kad svečias susikrovė į lagaminą rankšluostį ar nedidelę pagalvėlę, kita vertus, tam tikra apsaugos priemonė – ant rankšluosčio išsiuvinėtas viešbučio pavadinimas arba logotipas.“

Pasak vienos viešbučio darbuotojos, dabar viešbučiai iš anksto paskaičiuoja smulkias vagystes į metinį biudžetą. Tyna Makpo aiškino: „Maždaug prieš 10 metų viešbučiams (vagystės) buvo labai nuostolingos, bet dabar rankšluosčiai priskiriami prie eksploatavimo išlaidų, jų keitimas iš anksto suplanuojamas, sudarant biudžetą. Rankšluostis ar pagalvėlė yra eksploatavimo išlaidos, svečias – pajamos. <...> todėl rankšluosčių atsargos dažniausiai yra 200 proc. didesnės už realų poreikį.“

Net jei jus suseks ir nuskaičiuos pinigus už pavogtą daiktą, nebūtinai viskas baigsis blogai (bet tai jau jūsų sąžinės reikalas), kaip nutiko buhalterei Gaby Martino, pasisavinusiai vonios chalatą.

Ji pasakojo: „Kiekvieną birželį mūsų šeima apsistoja „Ritz Carlton“ viešbutyje. Prieš kelerius metus sugalvojau „pasiskolinti“ chalatą, nors prie jo buvo pakabintas ženklelis su užrašu: „Jei norėtumėte nusipirkti chalatą, kreipkitės į durininką.“

Po savaitės man paskambino tėtis ir pasakė, kad viešbutis nuskaičiavo iš jo sąskaitos 150 dolerių. Aišku, aš tvirtinau, kad esu nekalta. Tėtis paskambino į viešbutį, tada jo atsiprašė už „nesusipratimą“ ir grąžino (150 dolerių).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)