„Buvo didelė problema, kad tos funkcijos būdavo labai smarkiai suplaktos ir neišgryninama tai, kas svarbiausia. Vis dėl to, aš manau, kad agentūrai yra svarbiausia užsiimti tendencijomis – kurios pasaulyje yra labai geros, turizmas augo 9 proc. – kad mes tuo sugebėtume pasinaudoti“, – sakė V. Sinkevičius.

Ūkio ministro teigimu, norint sėkmingai kurti Lietuvos įvaizdį ir skatinti atvykstamąjį turizmą, svarbu aiškiai apsibrėžti, ką galima pasiūlyti skirtingų šalių turistams.

„Pirmiausia, mes turime labai stipriai atskirti tikslines rinkas ir labai aiškiai žinoti, kokį produktą mes galime parduoti turistui iš JAV, ko jis iš tiesų gali ieškoti, kokį produktą mes galime parduoti kaimyninėje Lenkijoje, kokį produktą Ispanijoje. Pavyzdžiui, Ispanijoje yra gausu pilių, graži gamta, reiškia, mes turime ieškoti, kuo mes galime būti įdomūs Ispanijos turistui“, – pastebi V. Sinkevičius.

Išsamiau – LRT TELEVIZIJOS laidos „Laba diena, Lietuva“ įraše.