aA
„Wizz Air“ išplatintame pranešime skelbiama, kad bendrovė palankiai vertina Italijos teismo sprendimą, kuris, kaip ir prieš tai buvęs sprendimas, leidžia bendrovei tęsti dabartinę bagažo politiką. Naujuoju teismo sprendimu teismas sustabdė Italijos konkurencijos institucijos įsakymą, kuris bendrovę įpareigojo sustabdyti vykdomą bagažo politiką ir sumokėti 1 mln. eurų baudą.
Wizz Air
© DELFI / Modesta Meškė

Nuo lapkričio 1 dienos įsigaliojusi „Wizz Air“ bagažo politika užtikrina, kad visi keleiviai į orlaivio saloną su savimi gali pasiimti vieną rankinio bagažo krepšį visų bendrovės skrydžių metu. Ši bagažo politika, atsižvelgiant į individualius keleivių pageidavimus, suteikia galimybę taip pat pasirinkti iš daugiau nei 50 skirtingų mokamų variacijų keliaujant, rašoma bendrovės pranešime.

„Wizz Air“ tiki, kad šis tikslingas požiūris į bagažo politiką prisidės prie patogesnio ir greitesnio keleivių įlaipinimo, geresnės klientų patirties keliaujant ir kartu sustiprins bendrovės išvykimo laiko efektyvumą. Būdami dar labiau įsitikinę, kad rankinio bagažo krepšys tilps į orlaivio saloną, ir turėdami naują, platesnį bagažo dydžio ir svorio pasirinkimą dabar keleiviai turi plačias galimybes pasirinkti iš įvairių kombinacijų pasirinkimų.

Delfi primena, kad „Ryanair“ ir „Wizz Air“ buvo skirta milijoninė bauda dėl naujų rankinio bagažo taisyklių.

Italijos konkurencijos tarnyba dėl ginčytinų rankinio bagažo taisyklių buvo skyrusi milijonines baudas pigių skrydžių bendrovėms „Ryanair“ ir „Wizzair“. Airių kompanija „Ryanair“ turės sumokėti 3 mln. eurų baudą, o vengrų „Wizzair“ - 1 mln. eurų.

Abi oro bendrovės prieš kurį laiką pakeitė į lėktuvo saloną leidžiamo įsinešti rankinio bagažo taisykles. Nuo lapkričio pradžios nemokamai leidžiama įsinešti tik nedidelį bagažo vienetą, kuris telpa po sėdyne, pavyzdžiui, rankinę ar kuprinę. Už nedidelį lagaminą jau reikia susimokėti.
„Ryanair“ argumentavo, kad taip norima sumažinti laukimo laiką keleivių įlaipinimo metu ir išvengti vėlavimų. Nes prieš tai būdavo, kad rankinis bagažas, kuris netilpdavo į bagažo lentyną lėktuvo salone, turėdavo būti pažymėtas ir perdėtas į krovinių skyrių - dėl to esą orlaiviai vėluodavo pakilti.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
3.5000
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Suskaičiavo, kiek keleivių šiemet aptarnavo Lietuvos oro uostai: rezultatai džiugina (2)

Po pirmų trijų šių metų mėnesių Lietuvos oro uostai fiksuoja kryptingą įmonės rezultatų...

Saulėtoji Alikantė žavi ne tik paplūdimiais: lietuviai papasakojo, ką dar galima nuveikti šiame krašte (9)

Balandžio pradžioje pilname lėktuve tarp keliautojų į saulėtą Ispanijos kurortą Alikantę...

Vyresnio amžiaus lietuviai vis dažniau atranda atostogų sode alternatyvą (120)

Atėjus pavasariui, gerokai padaugėja į svečius kraštus naujų įspūdžių ieškoti vykstančių...

Tarp Vilniaus oro uosto keleivių paliktų gėrybių ir higienos priemonės, ir konservai: kur visa tai nukeliauja? (5)

Higienos priemonės ir gėrimai, daržovių, mėsos, žuvies ir vaisių konservai, aliejus – tai...

Populiariausi poilsinių kelionių mitai: kiek juose tiesos?

Kelionių organizatoriai nuolat išgirsta įvairių mitų ir baimių – šiuo metu kaip tik prasideda...

Top naujienos

Sezamai, atsiverk: Sutkus aukštų krašto apsaugos sistemos pareigūnų kabinetuose – kaip namie (114)

Aukštų Lietuvos krašto apsaugos sistemos (KAS) pareigūnų kabinetuose Lietuvos verslo...

Ulanovui asmeniškai dėkojęs Jasikevičius: čia vyksta aukščiausio lygio atkrintamųjų krepšinis specialiai Krepšinis.lt iš Stambulo (100)

Iš skurdžių – į turtuolius. Prieš dvi dienas rezultatyvumo antirekordus fiksavęs Kauno...

Dabartinė situacija NT rinkoje – nerami: būstų centre mažės, o kainos gali drastiškai pakilti (28)

Nekilnojamojo turto (NT) rinkos aktyvumas pirmąjį šių metų ketvirtį nustebino tiek pardavėjus,...

Atsakomybę prisiėmęs Obradovičius: aš juk sakiau, kad „Žalgiris“ sureaguos (1)

Kauno „Žalgiris“ ketvirtadienio vakarą Stambule vėjais paleido turėtą dviženklę persvarą,...

Rungtynių didvyris apie pergalingą savo metimą: visiška nesąmonė specialiai Krepšinis.lt iš Stambulo (9)

Daug vandens nutekėjo nuo to laiko, kai Edgaras Ulanovas vedė į pergalę Kauno „Žalgirį“....

„Spinter" apklausa parodė: lietuviai netiki, kad Jurijus Veklenko gali laimėti „Euroviziją“, tačiau paskutinis tikrai neliks (40)

Kol visa šalis laukia didžiosios „Eurovizijos“, o mūsų šalies atstovas šiame konkurse...

Sunku atsikelti, dieną migdo ir nėra jėgų: gydytoja nurodė žingsnius, kaip tai spręsti (1)

Saulė užsibūna vis ilgiau, šildo vis daugiau, tačiau daug kam iš lovos pakilti ryte darosi kai...

„Žalgiris“ įspūdingai smogė atgal – šį sezoną pirmasis triumfavo „Fenerbahče“ tvirtovėje (838)

Eurolygos atkrintamosiose varžybose Kauno „Žalgiris“ iškovojo pirmą pergalę ir pirmą kartą...

Orai: po apsiblaususių Velykų – tikra vasara (7)

Šiandien, penktadienį, Lietuvos orus dar lems giedro ir labai sauso anticiklono rytinė dalis.

„Uber“ ruošia naują plėtros strategiją, tik ji nebus pelninga

Jei norite tikėti, kad „ Uber Technologies Inc.“ gali iš nuostolingos pavėžėjimo bendrovės...