aA
Reaguodamas į šią vasarą vis opesnę lėktuvų vėlavimų problemą bei siekdamas apsaugoti savo poilsiautojus nuo nemalonių patirčių, taip pat atsižvelgdamas į vakar pateiktas Turizmo departamento rekomendacijas, tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pranešime spaudai informuoja apie „Klientų paskyrą“, kurioje pateikiama nuolat atnaujinama informacija apie kelionės detales, tarp jų – ir skrydžius.
Egiptas
© AFP / Scanpix

„Asmeninėje „Kliento paskyroje“ pateikiama informacija apie turisto įsigytą kelionę, t. y. prisijungęs prie savo paskyros, keliautojas gali matyti kelionės užsakymą, mokėjimus ar atsispausdinti kelionės dokumentus, taip pat pateikiama informacija apie šalį, į kurią vykstama, ekskursijas, galima pasitikrinti skrydžio laikus ir kitas svarbias detales“, – sakė „Tez Tour“ Ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.

Naudotis ar nesinaudoti šia kelionių organizatoriaus suteikiama galimybe nusprendžia pats keliautojas. Pasirašydamas bendrovės turizmo paslaugų teikimo sutartį, turistas gali pasirinkti būdą, kaip jam bus suteikiama visa reikalinga informacija – iš kelionių konsultanto, per kurį įsigyjama kelionė, ar per „Kliento paskyrą“, kuomet visą informaciją apie užsisakytą kelionę turistas gaus ir valdys pats, savarankiškai.

„Vis dėlto gana dažnai susiduriama su problema, kuomet klientai nurodo neteisingus kontaktinius duomenis, pavyzdžiui, savo elektroninį paštą ar telefoną, ir tuomet prarandama galimybė susisiekti su turistu iš anksto bei sumažinti jo galimai patirsiamus nepatogumus“.

Vakar Turizmo departamente išplatintame spaudos pranešime taip pat akcentuojama būtinybė pateikti teisingus kontaktinius duomenis: „Svarbu sudaromoje kelionių sutartyje pateikti savo tikslius kontaktinius duomenis, pvz., mobilaus telefono numerį, elektroninio pašto adresą, ypač tais atvejais, kai sutartis sudaroma ne tiesiogiai su kelionių organizatoriumi, o per kelionių pardavimo agentą. Tuomet skrydžio vėlavimo atveju turistai operatyviau gaus informaciją ir galės nevykti į oro uostą iš anksto (tai ypač aktualu atvykstantiems į oro uostą iš kitų miestų).“

„Jei tik yra galimybė, norime paskatinti poilsiautojus būti sąmoningus ir patiems taip pat prisidėti prie tik gerų savo atostogų įspūdžių. „Klientų paskyra“ suteikia galimybę patiems operatyviau reaguoti į kintančią situaciją ir taip apsisaugoti nuo nepageidaujamų patirčių, kylančių dėl pačių įvairiausių priežasčių“, – sakė I. Aukštuolytė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Trakų pilies grožį užgožę lauko tualetai kelia pasipiktinimą: gėda prieš užsieniečius (53)

Trakų pilies lankytojus papiktino pilies saloje pastatyta eilė kilnojamų tualetų. Lankytojų...

Kaip pigių skrydžių bendrovės gauna pelną parduodamos nebrangius bilietus (36)

Finansų ekspertai teigia, kad pigūs lėktuvo bilietai ne visuomet yra tokie pigūs, sako LRT...

„New York Post“ gruodį rekomenduoja aplankyti magiškiausią Kalėdų sostinę – Vilnių (7)

„Europos miestai ir miesteliai jus tikrai sužavės ir nukels į nepamirštamą Kalėdų pasaką,“...

Kalėdinės mugės pasaulyje – kur geriausia ieškoti šventinės nuotaikos? (12)

Rankas šildantis karšto gėrimo puodelis magiškomis švieselėmis blyksinčioje...

„Ryanair“ siūlo išskirtinę paslaugą: kaina – beveik 5 tūkst. eurų už valandą (17)

Užsisakę privatų skrydį oro transporto bendrovės „Ryanair“ lėktuvu, galėtumėte mėgautis...

Top naujienos

Tarptautiniame kontrabandos tinkle įsipainiojo lietuviai: genialus planas apeiti Rusijos sankcijas (7)

Šeštame aukšte esančiame bute Sankt Peterburgo Lenino prospekte Nastia Loškina ant virtuvės...

Gyventojai prezidentei už darbą surašė pažymius: kokia Grybauskaitė liks atmintyje? (20)

Per beveik dešimt metų prezidentės Dalios Grybauskaitės populiarumo kreivė nukrito daugiau negu...

Lustų rinka smigo žemyn: 400 mlrd. dolerių vertės pramonės klestėjimas eina į pabaigą (3)

Nuostoliai lustų gamintojų rinkoje praėjusią savaitę tęsiasi, ypač po to, kai JAV...

Dvejus metus nelaiminčios rinktinės vedlys posto palikti neskuba: ne laikas apie tai kalbėti specialiai DELFI iš Belgrado (10)

Pirmas Tautų lygos turnyras lietuviams prisvilo: C divizione 4 grupėje Lietuvos futbolo rinktinė...

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1588)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (37)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...

Orai: laikysis lengvas šaltukas

Lapkritis persirita į paskutinį dešimtadienį ir, panašu, artėja prie jam būdingų orų.

Andrius Užkalnis: mano šuo maitinasi geriau negu visa tavo šeima (510)

Lietuviai, nacionalinio maisto gadintojai. Ar pastebėjote, kad lietuviai blogiausiai elgiasi su tuo...

Markauskas pardavė jį iš posto išvertusį ūkį: politika privertė daryti greitus sprendimus (28)

Per patį skandalo dėl neteisėtai ariamos žemės įkarštį tuometinis žemės ūkio ministras...

Tenerifėje atostogavęs lietuvis apie salai smogusią stichiją: sakė, kad tai – anomalija (33)

„Tai ne eilinis įvykis, nes anomalija ne bet ką vadina“, – taip savaitgalį šėlusią...