Reaguodamas į šią vasarą vis opesnę lėktuvų vėlavimų problemą bei siekdamas apsaugoti savo poilsiautojus nuo nemalonių patirčių, taip pat atsižvelgdamas į vakar pateiktas Turizmo departamento rekomendacijas, tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pranešime spaudai informuoja apie „Klientų paskyrą“, kurioje pateikiama nuolat atnaujinama informacija apie kelionės detales, tarp jų – ir skrydžius.
Egiptas
© AFP / Scanpix

„Asmeninėje „Kliento paskyroje“ pateikiama informacija apie turisto įsigytą kelionę, t. y. prisijungęs prie savo paskyros, keliautojas gali matyti kelionės užsakymą, mokėjimus ar atsispausdinti kelionės dokumentus, taip pat pateikiama informacija apie šalį, į kurią vykstama, ekskursijas, galima pasitikrinti skrydžio laikus ir kitas svarbias detales“, – sakė „Tez Tour“ Ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.

Naudotis ar nesinaudoti šia kelionių organizatoriaus suteikiama galimybe nusprendžia pats keliautojas. Pasirašydamas bendrovės turizmo paslaugų teikimo sutartį, turistas gali pasirinkti būdą, kaip jam bus suteikiama visa reikalinga informacija – iš kelionių konsultanto, per kurį įsigyjama kelionė, ar per „Kliento paskyrą“, kuomet visą informaciją apie užsisakytą kelionę turistas gaus ir valdys pats, savarankiškai.

„Vis dėlto gana dažnai susiduriama su problema, kuomet klientai nurodo neteisingus kontaktinius duomenis, pavyzdžiui, savo elektroninį paštą ar telefoną, ir tuomet prarandama galimybė susisiekti su turistu iš anksto bei sumažinti jo galimai patirsiamus nepatogumus“.

Vakar Turizmo departamente išplatintame spaudos pranešime taip pat akcentuojama būtinybė pateikti teisingus kontaktinius duomenis: „Svarbu sudaromoje kelionių sutartyje pateikti savo tikslius kontaktinius duomenis, pvz., mobilaus telefono numerį, elektroninio pašto adresą, ypač tais atvejais, kai sutartis sudaroma ne tiesiogiai su kelionių organizatoriumi, o per kelionių pardavimo agentą. Tuomet skrydžio vėlavimo atveju turistai operatyviau gaus informaciją ir galės nevykti į oro uostą iš anksto (tai ypač aktualu atvykstantiems į oro uostą iš kitų miestų).“

„Jei tik yra galimybė, norime paskatinti poilsiautojus būti sąmoningus ir patiems taip pat prisidėti prie tik gerų savo atostogų įspūdžių. „Klientų paskyra“ suteikia galimybę patiems operatyviau reaguoti į kintančią situaciją ir taip apsisaugoti nuo nepageidaujamų patirčių, kylančių dėl pačių įvairiausių priežasčių“, – sakė I. Aukštuolytė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Išrinkite, kuri Lietuvos sala yra pati įspūdingiausia (16)

Naujienų portale DELFI vyksta unikalus projektas: „ 100 žingsnių per Lietuvą “, kurio metu...

„Ryanair“ streiko metu keleiviai liko ir be skrydžio, ir be pinigų (2)

Patikimumas ir puiki reputacija – tai vertybės, kurios oro linijoms padeda užpildyti lėktuvų...

Svetur atostogauti susiruošusiems lietuviams sukurta paskyra apie vėluojančius skrydžius (2)

Reaguodamas į šią vasarą vis opesnę lėktuvų vėlavimų problemą bei siekdamas apsaugoti savo...

Naujos rankinio bagažo taisyklės JK: skaičiuos ne tik skysčius, bet ir miltelius (7)

Miltelinio pagrindo turinys, toks kaip makiažas, kava ar prieskoniai greit bus uždrausti visuose...

Sulaukėte svečių iš užsienio? Štai ką Vilniuje siūlo nuveikti sostinės gyventojai (7)

Vilniaus gyventojai užsienio svečius į sostinę kviestų pasigrožėti architektūra ir gamta....

Top naujienos

Lietuvoje bus karšta kaip pirtyje (7)

Visą savaitę Lietuvoje laikysis šilti, tvankūs ir lietingi orai

Kroatų treneris po finalo: leiskite man pasakyti vieną sakinį teisėjui Deschampsas: ar mes – gražūs čempionai? (328)

Kroatijos rinktinei nepavyko tapti devintąja pasaulio čempione istorijoje – išrinktųjų klube...

Dar viena Šaro pergalė: White'as lieka „Žalgiryje“ Toupane'o ateitis paaiškės greitu metu (7)

Amerikietis Aaronas White'as ir toliau rungtyniaus Kauno „Žalgirio“ komandoje. Praėjusią...

Oskaras Koršunovas Prancūzijos pergalę čempionate sutinka mylimosios šalyje: aplink tik džiaugsmas ir euforija (15)

Šiuo metu teatro festivalyje Pietų Prancūzijoje dalyvaujantys režisierius Oskaras Koršunovas ir...

Nežabota Kremliaus fantazija: NATO pajėgas Baltijos šalyse palygino su naciais (430)

Adažių poligone, Latvijoje, įsikurs tarptautinė NATO divizija „Šiaurė“, – tokia žinute...

Automobilių baterijų ateitis: ką naudosim ir kiek važiuosim? (13)

Pastarąjį dešimtmetį elektriniai automobiliai nebūtų galėję taip sparčiai tobulėti, jei...

Grenlandijoje mokslininkams pavyko užfiksuoti įspūdingą reginį (2)

Rytų Grenlandijoje mokslininkai vaizdo įraše užfiksavo neįtikėtiną įvykį: akimirką, kai...

Prinokę ir žali bananai turi skirtingą poveikį sveikatai: ką reikia žinoti? (17)

Vieni žmonės mėgsta pusžalius bananus, kiti – prinokusius iki rudumo. Tačiau ar tarp tokių...

Macronas šėlo VIP ložėje, Kroatijos prezidentė neatsiliko – dalijo bučinius ranką spaudė Putinas (164)

Pasaulio čempionato finale laimėjusios Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas nevaldė...

Kaip Izraelis per 3 minutes numušė 5 sovietų „MiG'us“ (348)

1970 metų liepos 30 dieną Izraelio karinės oro pajėgos iš dangaus nubloškė penkis sovietų...