aA
Per penkerius pastaruosius metus – nuo 2012 iki 2017 m. – turistų iš Japonijos skaičius Lietuvos apgyvendinimo įstaigose išaugo 143,3 proc. ir reguliariai auga toliau. Siekdama dar labiau paskatinti atvykstamojo turizmo iš šios tolimosios rinkos srautą Lietuva investuoja į kontaktų su Japonijos kelionių organizatoriais užmezgimą ir kelionių paketų su naujomis paslaugomis kūrimą, video, skirtus būtent japonų turistams, specializuotus leidinius bei renginius, rašoma pranešime spaudai.
© DELFI / Orestas Gurevičius

„Japonai yra geidžiami turistai visame pasaulyje. Jie labai smalsūs, aktyvūs, tolerantiški, neriboja išlaidų suvenyrams. Po Lietuvos kaip patrauklios šalies turizmui pristatymo šių metų didžiausioje Japonijos turizmo parodoje „Tourism Expo 2018“ Tokijuje pastebėjome naują tendenciją – japonai jau gerai žino mūsų šalį ir planuoja nebe pirmą, o net antrą ar trečią apsilankymą, todėl mūsų ir turizmo verslo pagrindinis tikslas dabar turi būti naujų paslaugų, maršrutų pristatymas, kad turistai būtų suinteresuoti pamatyti ne tik Vilnių, Kauną ar Kryžių kalną, bet ir kitus Lietuvos regionus. Tai padėtų mums siekti ir vidutinės viešnagės trukmės pailginimo, nes dabar japonai keliautojai Lietuvoje vidutiniškai praleidžia 1,6 nakvynės ir išvyksta į Latviją bei Estiją“, - Japonijos ir Lietuvos bendradarbiavimo turizmo srityje perspektyvomis tiki Turizmo departamento Likvidacinės komisijos pirmininkė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Tarptautinės Japonijos turizmo parodos „Tourism Expo 2018“, kuri vyko rugsėjo 20-23 d. Tokijuje, tema buvo „Naujos turizmo ir kelionių formos“. 130 dalyvavusių šalių stenduose akcentavo edukacijas, patyrimus, atradimus, kurie laukia turistų. Lietuva parodoje pristatė pirmą kartą specialiai Japonijai sukurtą video, kuriame po šalį keliaujančios japonės išbando ir gintaro žvejybą, ir duonos kepimą, ir skrydį oro balionu, ir daug kitų teigiamas emocijas sukeliančių patirčių.

„Šiais laikais turistų patirys yra pagrindinis raktažodis, todėl tai – viena geriausių Lietuvos kaip turistinės šalies reklamų. Teorinės informacijos gausu įvairiuose tinklapiuose, o keliautojai pagrinde ieško išskirtinių patyrimų. Be to, puikiai pasirinkti video personažai – dvi Y kartos moterys, keliaujančios individuliai arba mažomis grupėmis, būtent į tokią tikslinę auditoriją turime orientuotis ir siekti ją pritraukti“, - teigia Lietuvos turizmo rinkodarą Japonijos rinkoje vykdančios turizmo reklamos kompanijos “Foresight Marketing” vadovas Shigeyoshi Noto.

Jam antrina knygos „Kaip veikia Japonija“ autorius Andrius Kleiva: „Fantastika, kad Lietuva eina šia linkme ir skiria Japonijai tokį dėmesį. Reikia dar stipriau išnaudoti mūsų šalies jaukumą, gamtos natūralumą, artimumą žmogui, plačias erdves ir galimybę pabūti vienumoje, nes gamtą japonai myli labiau už miestus. Tai susiję ir su japonų domėjimusi natūraliomis prekėmis, tokiomis kaip medus, arbatžolės, autoriniais dizainerių darbais. Taip pat japonų turistus traukia „wow“ faktorius, pavyzdžiui, šaltibarščiai, Kryžių kalnas ir visa kita, kas gali pozityviai nustebinti savo neįprastumu“.

Didelis dėmesys Japonijos rinkai bus skiriamas spalio 9-13 d. vyksiančiame trijų Baltijos šalių renginyje „Baltic Connecting 2018“, kuris pirmą kartą vyks Vilniuje. Kontaktų mugėje bei pažintiniuose turuose kartu su Kinijos, JAV ir Pietų Korėjos atstovais dalyvaus ir 10 Japonijos kelionių organizatorių.

„Japonai verslo santykius užmezga su didele atsarga, tačiau kai jau pasiryžta bendradarbiavimui, būna patikimais ir ilgamečiais partneriais. Mūsų žiniomis, Japonijos kelionių organizatorių, siūlančių kelionių paketus Lietuvoje, vis gausėja, kaip ir jų siūlomų paslaugų, pavyzdžiui, į kelionių paketus turistų pageidavimu vis dažniau įtraukiamas apsilankymas Kaziuko mugėje, nes japonams itin svarbūs rankdarbiai, tautodailė, amatininkų kūriniai. Žinoma, nuneigti negalima ir patogesnio susisiekimo reikšmės – nors oro jungčių turime daug („Finnair“ iš Japonijos skraidina per Helsinkį, „LOT“ – per Varšuvą, „SAS“ – per Kopenhagą, „Lufthansa“ – per Frankfurtą, „Tukrish Airlines“ – per Stambulą ir kt.), tačiau turistai visada pirmenybę teikia tiesioginei jungčiai“, - atkreipia dėmesį Turizmo departamento Atvykstamojo turizmo poskyrio vadovė Olga Gončarova, koordinuojanti turizmo rinkodarą Japonijos rinkoje.

Š.m. spalio mėnesį pasirodys ir publikacija Japonijos avialinijų JAL skrydžių žurnale „Skywards“, kurios atstovai dalyvavo LR Ambasados Japonijoje bei Turizmo departamento kvietimu organizuotame pažintiniame ture, taip pat kasmet atnaujinamas turistų pamėgtas trijų Baltijos šalių gidas japonų kalba.

Pagal apgyvendinimo įstaigų statistiką, pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje bent su viena nakvyne keliavo 11,7 tūkst. turistų iš Japonijos, t.y. net 20,4 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„The Beatles“ keliais: šalis, kurią aplankę muzikantai sukūrė žinomiausius hitus (5)

„ The Beatles “, joga, transcendentinė meditacija ir Indija – neatsiejami dalykai. Būtent...

Rytas Šalna papasakojo, kas kelionėse padeda sutaupyti ir išvengti keblių situacijų (2)

„Geografija yra mokslas apie procesus ir reiškinius, todėl tas, kuris žino daug objektų,...

Lietuvą ir jos šaltibarščius pasaulyje garsinantis Jokūbas Laukaitis: mano filmukas rodomas mokyklose, susitikimuose ir hosteliuose (35)

#saltibarsciai buvo stebuklingas žodis, atvėręs pasauliui lietuvio keliautojo Jokūbo arba Jacobo...

Prasideda šeimų vasaros atostogų planavimo pikas (4)

Gyventojai pradeda vis aktyviau planuoti artėjančias šių metų vasaros atostogų keliones. Nors...

Keliautojo įspūdžiai po kelionės Europos pakrantėmis: keliauti įmanoma ir be pinigų (26)

Projekto „How far can I go“ sumanytojas ir įgyvendintojas Vytautas Valiūnas sumanė keliauti...

Top naujienos

Malinauskas prisipažįsta: premjero komanda rūpinosi Skvernelio prezidentinės kampanijos pradžia (558)

Apie dalyvavimą Prezidento rinkimuose dabartinis šalies premjeras Saulius Skvernelis paskelbė...

Specialistai apie Žiežmarių gimnazijos skandalą: tu sėdi įtampoje ir nežinai, kada tave užgrius ši lavina (636)

Savaitgalį socialiniuose tinkluose pasklido įrašas, kuriame girdėti, kaip Žiežmarių gimnazijos...

Didžiulį pranašumą išbarstęs „Rytas“ paskutinę sekundę pralaimėjo Berlyne (484)

Europos taurės „Top-16“ rungtynėse antradienį Vilniaus „Ryto“ (1-3) krepšininkai išvykoje...

Orai: spiginanti saulė šalčio nesumažins (1)

Trečiadienį virš Lietuvos savo pozicijas stiprins anticiklonas, kuris vaikys debesis ir leis...

Javtokas – apie tris prasčiausius baudų metimus karjeroje, pirmą prašymą po avarijos ir ryklio tatuiruotę (53)

Eurolygos tinklalaidėje „The Crossover“ Joe Arlauckas pakalbino Kauno „Žalgirio“ sporto...

Audringos reakcijos po „Pravieniškių mafijos” filmo: emocijos pritrenkiančios (28)

Visą Lietuvą sudrebinusios ir kalėjimų sistemos tamsiąją pusę atskleidusios knygos „...

Eva Tombak. Aš turiu alergiją dvasingumui (219)

Jeigu kažkas sako – „esu dvasingas“, jau žinau, kad mums ne pakeliui. Neprisimenu, kas...

Neteisėtais būdais pralobusiems valdžia ruošia naujus spąstus (37)

Neteisėtais būdais pralobusiems valdininkams ir verslininkams valdžia ruošia naujus spąstus....

Klaipėdietės pergalė: pardavėjas privalės atlyginti už ką tik įsigytą ir pakeliui sugedusią transporto priemonę (489)

Sėkminga byla suformavo precedentą: dabar automobilių pardavėjams reikia būti atidesniems.

Unikauskas įvardijo tikslų laiką, kada reikėtų eiti miegoti: tik taip kokybiškai pailsėsite (35)

Raumuo, kuris dieną gavo fizinio krūvio, paauga tik naktį, kai užmiegate giliu miegu ir pasiekiate...