aA
Per penkerius pastaruosius metus – nuo 2012 iki 2017 m. – turistų iš Japonijos skaičius Lietuvos apgyvendinimo įstaigose išaugo 143,3 proc. ir reguliariai auga toliau. Siekdama dar labiau paskatinti atvykstamojo turizmo iš šios tolimosios rinkos srautą Lietuva investuoja į kontaktų su Japonijos kelionių organizatoriais užmezgimą ir kelionių paketų su naujomis paslaugomis kūrimą, video, skirtus būtent japonų turistams, specializuotus leidinius bei renginius, rašoma pranešime spaudai.
© DELFI / Orestas Gurevičius

„Japonai yra geidžiami turistai visame pasaulyje. Jie labai smalsūs, aktyvūs, tolerantiški, neriboja išlaidų suvenyrams. Po Lietuvos kaip patrauklios šalies turizmui pristatymo šių metų didžiausioje Japonijos turizmo parodoje „Tourism Expo 2018“ Tokijuje pastebėjome naują tendenciją – japonai jau gerai žino mūsų šalį ir planuoja nebe pirmą, o net antrą ar trečią apsilankymą, todėl mūsų ir turizmo verslo pagrindinis tikslas dabar turi būti naujų paslaugų, maršrutų pristatymas, kad turistai būtų suinteresuoti pamatyti ne tik Vilnių, Kauną ar Kryžių kalną, bet ir kitus Lietuvos regionus. Tai padėtų mums siekti ir vidutinės viešnagės trukmės pailginimo, nes dabar japonai keliautojai Lietuvoje vidutiniškai praleidžia 1,6 nakvynės ir išvyksta į Latviją bei Estiją“, - Japonijos ir Lietuvos bendradarbiavimo turizmo srityje perspektyvomis tiki Turizmo departamento Likvidacinės komisijos pirmininkė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Tarptautinės Japonijos turizmo parodos „Tourism Expo 2018“, kuri vyko rugsėjo 20-23 d. Tokijuje, tema buvo „Naujos turizmo ir kelionių formos“. 130 dalyvavusių šalių stenduose akcentavo edukacijas, patyrimus, atradimus, kurie laukia turistų. Lietuva parodoje pristatė pirmą kartą specialiai Japonijai sukurtą video, kuriame po šalį keliaujančios japonės išbando ir gintaro žvejybą, ir duonos kepimą, ir skrydį oro balionu, ir daug kitų teigiamas emocijas sukeliančių patirčių.

„Šiais laikais turistų patirys yra pagrindinis raktažodis, todėl tai – viena geriausių Lietuvos kaip turistinės šalies reklamų. Teorinės informacijos gausu įvairiuose tinklapiuose, o keliautojai pagrinde ieško išskirtinių patyrimų. Be to, puikiai pasirinkti video personažai – dvi Y kartos moterys, keliaujančios individuliai arba mažomis grupėmis, būtent į tokią tikslinę auditoriją turime orientuotis ir siekti ją pritraukti“, - teigia Lietuvos turizmo rinkodarą Japonijos rinkoje vykdančios turizmo reklamos kompanijos “Foresight Marketing” vadovas Shigeyoshi Noto.

Jam antrina knygos „Kaip veikia Japonija“ autorius Andrius Kleiva: „Fantastika, kad Lietuva eina šia linkme ir skiria Japonijai tokį dėmesį. Reikia dar stipriau išnaudoti mūsų šalies jaukumą, gamtos natūralumą, artimumą žmogui, plačias erdves ir galimybę pabūti vienumoje, nes gamtą japonai myli labiau už miestus. Tai susiję ir su japonų domėjimusi natūraliomis prekėmis, tokiomis kaip medus, arbatžolės, autoriniais dizainerių darbais. Taip pat japonų turistus traukia „wow“ faktorius, pavyzdžiui, šaltibarščiai, Kryžių kalnas ir visa kita, kas gali pozityviai nustebinti savo neįprastumu“.

Didelis dėmesys Japonijos rinkai bus skiriamas spalio 9-13 d. vyksiančiame trijų Baltijos šalių renginyje „Baltic Connecting 2018“, kuris pirmą kartą vyks Vilniuje. Kontaktų mugėje bei pažintiniuose turuose kartu su Kinijos, JAV ir Pietų Korėjos atstovais dalyvaus ir 10 Japonijos kelionių organizatorių.

„Japonai verslo santykius užmezga su didele atsarga, tačiau kai jau pasiryžta bendradarbiavimui, būna patikimais ir ilgamečiais partneriais. Mūsų žiniomis, Japonijos kelionių organizatorių, siūlančių kelionių paketus Lietuvoje, vis gausėja, kaip ir jų siūlomų paslaugų, pavyzdžiui, į kelionių paketus turistų pageidavimu vis dažniau įtraukiamas apsilankymas Kaziuko mugėje, nes japonams itin svarbūs rankdarbiai, tautodailė, amatininkų kūriniai. Žinoma, nuneigti negalima ir patogesnio susisiekimo reikšmės – nors oro jungčių turime daug („Finnair“ iš Japonijos skraidina per Helsinkį, „LOT“ – per Varšuvą, „SAS“ – per Kopenhagą, „Lufthansa“ – per Frankfurtą, „Tukrish Airlines“ – per Stambulą ir kt.), tačiau turistai visada pirmenybę teikia tiesioginei jungčiai“, - atkreipia dėmesį Turizmo departamento Atvykstamojo turizmo poskyrio vadovė Olga Gončarova, koordinuojanti turizmo rinkodarą Japonijos rinkoje.

Š.m. spalio mėnesį pasirodys ir publikacija Japonijos avialinijų JAL skrydžių žurnale „Skywards“, kurios atstovai dalyvavo LR Ambasados Japonijoje bei Turizmo departamento kvietimu organizuotame pažintiniame ture, taip pat kasmet atnaujinamas turistų pamėgtas trijų Baltijos šalių gidas japonų kalba.

Pagal apgyvendinimo įstaigų statistiką, pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje bent su viena nakvyne keliavo 11,7 tūkst. turistų iš Japonijos, t.y. net 20,4 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvis sukūrė filmuką užsieniečiams, kuriame – visa tiesa apie Lietuvą (153)

Turbūt dažnas lietuvis užsienyje yra susidūręs su klausimu: „kas ta Lietuva ?“...

Svečių namų fenomenas: pigią nakvynę renkasi net ir patogių viešbučių mėgėjai (2)

Sunku būtų nepastebėti, kaip sparčiai pasaulyje keičiasi kelionių formatas – nuotykių...

Baltijos šalys suvienijo – turistus iš tolimų kraštų vilios bendromis jėgomis (4)

Turizmo verslas išlieka svarbi tarpinė grandis tarp turistų ir jų pasirenkamų kelionės...

Kur sunkiau vairuoti – „Regitros“ egzamine ar Europos pietuose? (13)

Jei gavai vairuotojo pažymėjimą, keliuose pramokai vairuoti ne egzaminui, o pagal tikras eismo...

Pasaulis to dar nematė – jau šį mėnesį duris atvers milžiniškas viešbutis po žeme (12)

Tokio statinio pasaulis dar tikrai nematė – Šanchajuje (Songjango regione) liko padaryti tik...

Top naujienos

Dr. Kjellas Nordstromas: tai, kas šiuo metu vyksta, pasaulį pakeis negrįžtamai (105)

Pasaulis, kuriame nebeįmanoma nieko prognozuoti. Toks, kuriame viskas skaitmenizuojama, o tada –...

Prieš dešimtmetį šlovės spinduliuose maudęsis Vitalijus Autukas: nežinau, kas būtų, jei būčiau likęs Lietuvoje (69)

Vitalijus Autukas – atrodytų, tokia girdėta ir taip gerai pažįstama pavardė, tačiau mintyse...

Šimonytė: čia dar vienas „rekordinis“ biudžetas (78)

Vyriausybė antradienį pritarė kitų metų valstybės ir savivaldybių biudžeto projektui, kuris,...

Orai: permainos ne už kalnų

Jei praėjusią savaitę rudeninę striukę ar paltą įdienojus dažnam teko nešti rankose, tai...

Gentvilas siunta dėl Šimašiaus kuriamo komiteto: nebevaidinkite, kad su mumis kuriate liberalią visuomenę (116)

Vilniaus meras, vienas liberalų sąjūdžio lyderių Remigijus Šimašius pranešė, kad sieks...

11 mitų apie sveiką mitybą: kai kurių taisyklių laikomės visiškai be reikalo (16)

Minint Pasaulinę maisto dieną pats metas išsklaidyti sveikos mitybos mitus ir pradėti mėgautis...

Jolanta Blažytė: apie santykius su buvusiu vyru ir ką reiškia būti labai turtinga moterimi (71)

Viena įtakingiausių Lietuvos verslininkių Jolanta Blažytė pasakoja, kad verslą kūrė, nes buvo...

„Žalgirio“ lyderiu greitai tapęs naujokas labiausiai laukia toliašaudės artilerijos protrūkio specialiai Krepsinis.lt iš Stambulo (9)

Kauno „Žalgiriui“ sezonas Eurolygoje prasidėjo skaudžiu pralaimėjimu namuose prieš Vitorijos...

Vengdami mokesčių už stovėjimą, vairuotojai ėmėsi radikalių kovos priemonių (209)

Vilniuje vis augant mokamų stovėjimo vietų skaičiui, į darbus automobiliais važiuojantys ir jų...

Du Griezmanno įvarčiai paguldė ant menčių futbolo grandų dvikovoje pirmavusius vokiečius (4)

Po vokiečių pirmojo įvarčio atsitiesusi Prancūzijos rinktinė UEFA Tautų lygos rungtynėse...