Į JAV per Oslą skrendanti Karolina (vardas pakeistas) atsidūrė nepavydėtinoje padėtyje – Norvegijos sostinę „Ryanair“ lėktuvas pasiekė tik iš trečio karto, ir tai buvo tik visų prasidedančių sunkumų pradžia. Sausio 16 dieną 6.40 val. iš Vilniaus oro uosto išskridęs lėktuvas turėjo nusileisti Oslo Gardemoeno oro uoste 7.40 val. vietos laiku, tačiau nuskridus iki vietos lėktuvo keleiviams buvo pranešta, kad dėl blogų oro sąlygų lėktuvas leisis pietų Norvegijos mieste Stavangeryje.
Ryanair
© DELFI / Modesta Meškė

Nusileidus šiame mieste vėl buvo paskelbta, kad lėktuvas skris į Oslą, tačiau ir vėl priartėjus prie norvegų sostinės lėktuvas apsisuko ir grįžo į Stavangerį. Trečias kartas nemelavo – apie 14 val. vietos laiku keleiviai pagaliau pasiekė Oslą, tačiau lėktuvas nusileido kitame nei suplanuota oro uoste – ne Gardemoene, o Sandefjordo Torpo.

Iš čia toliau keliaujantiems ir jungiamuosius skrydžius į JAV turintiems lietuviams buvo pasiūlyta į kitą oro uostą vykti autobusu. Kelionės trukmė – 2 val.

DELFI kalbinta Karolina pasakojo, kad nė karto nusileidus keleivių iš lėktuvo nelaipino. Iš pradžių toks ketinimas neva buvo, tačiau vėliau paaiškėjo, kad Stavangeryje nėra vietos, kur laikyti visus lėktuvu skridusius keleivius ir nebuvo personalo, kuris galėtų jais pasirūpinti.

Visos ilgojo skrydžio metu buvo labai karšta, tačiau keleiviams nebuvo pasiūlyta nemokamo vandens, už maistą ir gėrimus jiems reikėjo susimokėti.

„Pirmą kartą nusileidus Stavangeryje dar svarstė, kad gal pavyks išleisti keleivius oro uoste, tačiau vėliau paskelbė, kad oro uoste nėra vietos, kur būti, ir neužtenka personalo, kuris galėtų mumis pasirūpinti“, – dalinasi įspūdžiais ji.

Dėl prasto oro taip pat buvo nukeltas ir skrydis į Los Andželą, todėl Karolina vylėsi, kad pavyks suspėti į lėktuvą. Tačiau lėktuvas už Atlanto išskrido be jos ir naktį Karolinai teko praleisti Osle.



DELFI Skrydžių kompensavimo bendrovė „Skycop“ DELFI patvirtino sulaukusi užklausų dėl šio skrydžio ir galimybių gauti kompensacijas. Pastarosios vadovas Marius Stonkus teigė, kad išgyventi tokią dramą, kuomet lėktuvas keletą kartų bando ir negali nusileisti atvykimo oro uoste, yra nemažas iššūkis kiekvienam skrendančiam.



„Ryanair“ lėktuve įkalintus lietuvius papiktino bendrovės elgesys
© Shutterstock

„Tokiose stresinėse situacijose žmogaus galvoje sukasi galybė minčių, nervai ir nedidelė erdvė sukuria didžiulę įtampą, o žmogaus organizmas sparčiai pavargsta. Būtent dėl to pagal ES įstatymus į tokias ir panašias situacijas patekusiais keleiviais oro linija privalo pasirūpinti, nepaisant to, ar skrydis sutrikdytas dėl oro sąlygų, oro linijų kaltės ar kt. priežasties. Bendrovės atstovai turėjo keleiviams pasiūlyti vandens bei maisto, todėl visiems, kurie buvo priversti pirkti gėrimus ar maistą siūlome kreiptis į „Ryanair“ pateikiant čekius kaip įrodymą dėl šių išlaidų grąžinimo. Sulaukėme nemažai užklausų iš šio skrydžio keleivių, tačiau mūsų specialistams išanalizavus situaciją ir oro sąlygas, teko konstatuoti, jog oro sąlygos buvo netinkamos leidimuisi dėl prasto matomumo. Dėl šios priežasties įprasta skrydžio kompensacija siekianti nuo 250 iki 600 eurų keleiviams, deja, nepriklauso,“ – detales aiškino Marius Stonkus, tarptautinės skrydžių kompensavimo bendrovės „Skycop“ vadovas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Sveikatos apsaugos ministerija prekybą vaistais nusprendė keisti iš esmės (569)

Ar norėtumėte, jei skubiai prireikus vaist ų, pavyzdžiui, nuo galvos ar dantų skausmo,...

Tautvydas Marčiulaitis. Pinigų tikrai (ne)užtenka (30)

Vienas įdomesnių gamtos reiškinių valstybėje yra pinigų trūkumas prioritetinėms sritims.

„Kommersant“ skelbia apie paskutiniuosius prie Maskvos sudužusio lėktuvo pilotų pokalbius (39)

Iššifravus Maskvos srityje nukritusio keleivinio lėktuvo An-148 savirašius prietaisus,...

Smarkiai apribota antro pagal dydį Latvijos banko veikla (24)

Latvijos bankų veiklos reguliuotoja – Finansų ir kapitalo rinkos komisija – nuo pirmadienio...

Žiema įsismarkauja: šią savaitę gali atšalti iki 19 laipsnių (19)

Šią savaitę prisiminsime, kas yra tikri žiemiški šalčiai. Jei pirmadienį temperatūra dar...

Naują lengvatą siūlo nepaisydami negailestingų įspėjimų (299)

Prieš 12 metų Valstybės kontrolės atliktas auditas pridėtinės vertės mokesčio lengvatų...

Kijeve – akcija „Mirtis Rusijai“ (49)

Kijeve apie 100 Ukrainos nacionalistų organizacijos (OUN) aktyvistų sekmadienį apmėtė akmenimis...

Mokslininkas: Lietuva po 100 metų energiją galėtų išgauti iš medžių (13)

Galima įsivaizduoti, kad po 100 metų Lietuvos miestai bus tarp medžių ir medžiuose, energija taip...

Prastas vaikų apetitas: ką daryti?

Kiekvienoje darželio grupėje ar mokyklos klasėje yra bent vienas prastu apetitu pasižymintis...

Amerikiečių smūgis privačiai Putino armijai: kas ji tokia ir kodėl pavojinga Rusijos kaimynams? (1299)

Jų ten nėra. Ši sparnuota, tiesa, ne visai tiksli Vladimirui Putinui priskiriama frazė apie...