aA
Kelionę traukiniu reikėtų planuoti iš anksto, nes piko metu bilietų kartais ir pritrūksta, LRT RADIJUI sako „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos vadovas Linas Baužys. Anot jo, bent jau važiuojant į geležinkelio stotį derėtų įsigyti elektroninį bilietą, o nepavykus to padaryti bet kokiu atveju kreiptis į stoties darbuotojus – jie padės surasti būdą, kaip pasiekti savo kelionės tikslą.
Lietuvos geležinkeliai
© Organizatorių nuotr.

L. Baužys akcentuoja, kad traukiniai tapo ypač populiarūs tiek vežant krovinius, tiek keleivius. Pašnekovas džiaugiasi, kad dauguma žmonių renkasi viešąjį transportą – tai rodo jų sąmoningumą, galvojimą apie saugų keliavimą. Traukinius renkasi ne tik studentai, vykstantys į paskaitas, bet ir žmonės, kasdien važiuojantys į darbą. L. Baužys akcentuoja, kad vykstant vadinamaisiais „pikiniais“ traukiniais vertėtų kelionės bilietą įsigyti anksčiau.

„Klaipėda–Vilnius ir Vilnius–Klaipėda yra labai populiarūs maršrutai, todėl, atėjus tą pačią dieną į bilietų kasas, bilieto galima ir nebegauti. Šis maršrutas turi labai didelį užimtumą – net 66 proc. [...]. „Pikiniai“ traukiniai, kurie išvažiuoja šeštą ar devintą valandą ryto, būna labai užimti“, – pabrėžia L. Baužys.

L. Baužio teigimu, traukinių reguliavimo procesas nėra paprastas. „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojams tenka suderinti maršrutus pagal tai, kiek traukinių yra parke: „Traukinių kiekis koks yra, toks yra. Įsigyti traukinį nėra taip lengva: nenueisi į traukinių saloną, ar į turgų, ir jo nenusipirksi. Traukinius reikia užsakyti prieš keletą metų, kad jie būtų laiku pagaminami. Paprastai traukinių gamintojai negamina traukinių, jeigu užsakymo portfelyje nėra bent 15 traukinių.“

Kaip teigia pašnekovas, 2018 metais „Lietuvos geležinkeliai“ pasiūlė naują paslaugą įmonėms – gali būti sudaromos sutartys su įmonėmis, kurių darbuotojai nori į darbą keliauti traukiniais: „Pabradėje yra fabrikas, su kuriuo mes sudarėme sutartį: kasdien Visagino kryptimi į darbą važiuoja daug šios įmonės darbuotojų.“

L. Baužio aiškinimu, bendras traukinių užimtumas siekia vos 35 proc., o tai, pasak pašnekovo, yra mažas skaičius. Jo nuomone, galimybė kasdien važiuoti traukiniais yra, tačiau vertėtų bilietą įsigyti anksčiau.

„Traukiniai yra maksimaliai efektyviai prižiūrimi, atsakingai derinami tvarkaraščiai, kad kuo daugiau keleivių tilptų į traukinį. Gruodžio 10 dieną startavome su nauju traukinių tvarkaraščiu, kuriame yra net 12 proc. daugiau maršrutų, traukiniai dažniau stoja. Aš raginčiau kelionę planuoti anksčiau, bent jau važiuojant į geležinkelio stotį nusipirkti elektroninį bilietą [...]. Galima atvažiuoti į stotį, kur mūsų darbuotojai visada ras kelionės alternatyvų ir padės keleiviams pasiekti savo tikslą,“ – LRT RADIJUI sako L. Baužys.

L. Baužys atkreipia dėmesį, kad 2018 metais buvo atnaujinti maršrutai, kuriais ilgą laiką nebuvo važiuojama: „Pamario krašte kursuoja traukinys Klaipėda–Šilutė ir Šilutė–Klaipėda, taip pat praėjusių metų pradžioje pradėjo kursuoti traukinys per Daugpilį. Be viso to, padidinome važiuojančių iš Kenos traukinių dažnį. Priemiesčių gyventojams susisiekimą turėtų palengvinti ir traukinys, važiuojantis iki Jašiūnų. Dabar yra ypač populiarus traukinys, kursuojantis tarp Vilniaus oro uosto ir Vilniaus stoties.“

Parengė Gabrielė Sagaitytė.

Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dėl gaisro oro uoste Romoje įstrigusius lietuvius ragina reikalauti teisių užtikrinimo (1)

Romos Čampino oro uoste antradienio rytą kilus gaisrui buvo evakuoti skrydžių laukę keleiviai ir...

Ką būtina padaryti prieš atostogas, kad jų metu neliktumėte be pinigų (14)

Turizmo sezonas vilioja neišbandytomis kelionių kryptimis, akcijomis bilietams ir išankstiniais...

Su šeimomis atostogauti skrendančių Lavrinovičių elgesys prajuokino lėktuvo keleivius (62)

Valstybės atkūrimo dieną nusprendę atšvęsti tolimajame Egipte lietuviai sulaukė netikėtos...

Lietuvis motociklu pasiekė šalčiausią nuolat gyvenamą kaimą Rusijoje (19)

Į Lietuvą grįžo keliautojas Karolis Mieliauskas, kuris motociklu pasiekė Oimiakoną Rusijos...

VVTAT įspėja dėl nelegalių kelionių organizatorių vykdomos veiklos (7)

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba ( VVTAT ), reaguodama į žiniasklaidoje...

Top naujienos

Judėjimas, kuris išgąsdino ir Jungtines Tautas, ir „Facebook“: it vėžys plinta Lietuvoje, gali paveikti kiekvieną (449)

„Kontražvalgybos pokštai šioje grupėje nepralįs: apie mikročipų pasakas skiepuose šioje...

Sukrečiantis pasakojimas iš vienos skurdžiausių pasaulio vietų: apsilankę „kino teatre“ užsikrečia ŽIV (107)

Kaip žmonės gyvena didžiausiame Afrikos lūšnyne? Kokiais originaliais būdais jie užsidirba...

Orai: šaltis grįžta (12)

Ketvirtadienį iš pietvakarių priartės tirštesnių debesų juosta, ji bandys uždengti vakarinių...

VAR baudė „Man City“ ir nepadėjo „Juventus“ išlipti sausiems iš balos (7)

Pirmą kartą UEFA pasitelkta vaizdo peržiūros sistema (VAR) Čempionų lygos aštuntfinaliuose...

Po „Swedbank“ skandalo – žinutė klientams Lietuvoje: reputacijai tai atsilieps skaudžiai (344)

Trijose Baltijos valstybėse veikiantis Švedijos bankas „Swedbank“ galėjo būti įtrauktas...

Restorano atidaryme – į vaikystę grįžę Karolina Meschino su Remiu bei kiti žinomi veidai (124)

Trečiadienio vakarą įvyko oficialus restorano „Kiškio kopūstai“ atidarymas. Pasak naujosios...

Būsto rinkoje auga spaudimas kainoms: pasiūla dar niekada nebuvo tokia didelė (103)

2018 metais nekilnojamojo turto rinka ( NT ) Lietuvoje trečius metus iš eilės buvo savo aktyvumo...

Darbą banke iškeitė į prekystalį turguje: į vatą nevynioju ir klientų neapgaudinėju (16)

Kaunietė Irena Fiodorova didžiąją gyvenimo dalį praleido besidarbuodama banke, tačiau jau...