Kelionių organizatoriai sudaro kelionių paketus, o agentai bendrauja su galutiniu paslaugų vartotoju – jie ne tik siūlo konkrečias keliones, bet ir konsultuoja, padeda kilus klausimams tiek prieš kelionę, tiek jos metu ar net jai pasibaigus, rašoma pranešime spaudai.

„Labai vertiname agentų darbą, suprantame, kad jiems toli gražu neužtenka klientams papasakoti apie kurortą ar viešbutį iš lankstinuko, o patiems reikia jausti aistrą keliauti, turėti nemažai asmeninės patirties“, – sako Kristina Prieskienytė, kelionių organizatoriaus pardavimų vadovė.

Šiuo metu įmonė bendradarbiauja su daugiau nei 170 kelionių agentūrų, kuriose kasdien dirba šimtai kelionių agentų. Pasak K. Prieskienytės, rinkimų metu ieškoma kelionių agentų sėkmės istorijų, kuriomis siekiama atkreipti dėmesį į šios profesijos svarbą.

Nors kelionių agentų darbo užmokestis dažniausiai priklauso nuo pardavimų, profesionalus agentas pirmiausia stengiasi išlaikyti klientus ne parduodamas brangesnę kelionę, o sugeba išsiaiškinti poreikius ir lūkesčius, kad galėtų pasiūlyti optimalų kelionės variantą.

Dirbant šioje srityje kruopštumas ir atidumas detalėms – vieni svarbiausių kriterijų. Praleista net ir mažiausia detalė, pavyzdžiui, nepatikrintas keliautojo paso galiojimo laikas, gali sukelti klientui nuostolių ir sugadinti kelionę.

Visi Lietuvos keliautojai kviečiami internete balsuoti už geriausią agentą – nurodyti kelionių agento vardą, pavardę, agentūros pavadinimą ir trumpai aprašyti savo kelionių įspūdžius, kodėl būtent šis agentas nusipelno laimėti rinkimus. Tiek geriausio kelionių agento, tiek savo balsą atidavusių keliautojų laukia vertingos dovanos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)