Naujoji perkėla taps „nauja“

Iki šiol Naująja perkėla vadinamo keleivių terminalo laukia didžiulės permainos. Atrinkus statybų rangovą, prasidės teritorijos pertvarkymo darbai. Po rekonstrukcijos Naujoji perkėla pasikeis neatpažįstamai.

Projektas bus įgyvendinamas trimis etapais. Pirmo etapo metu bus sutvarkyti inžineriniai tinklai, įvažiavimai su daugiau kasų, eismo juostos. Pastarųjų numatyta tiek, kad Naujosios perkėlos teritorijoje kelto laukiančių automobilių tilptų daugiau ir jų eilė netrikdytų eismo Minijos gatvėje. Teritorijai rekonstruoti jau yra paruoštas techninis projektas, iš savivaldybės gautas statybą leidžiantis dokumentas.

Po rekonstrukcijos perkėloje atsiras miesto autobuso stotelė. Keleiviams atvykti į keltą taps dar paprasčiau.

Antrojo etapo metu bus imamasi priemonių, kad padidėtų automobilių įvažiavimo ir išvažiavimo greitis. Planuojama į keltus ir iš jų judėti dviem eilėmis. Dėl to bus atliekama pakeliamųjų tiltelių ir keltų aparelių rekonstrukcija. Šiuo metu vykdomi projektavimo darbai.

Visi pastatai bus tvarkomi trečiojo etapo metu. Keleiviams ir administracijai numatomas pastatas atsiras išilgai krantinės, reikalaujamu atstumu nuo marių kranto. Antrajame jo aukšte planuojama terasa, į kurią laisvai patekti ir pasigrožėti mariomis galės ne tik perkėlos klientai, bet ir visi norintieji. Čia turėtų būti įrengta ir kavinė.

Siekiant, kad teritorijos pertvarkymas netrikdytų sklandaus keleivių ir transporto priemonių perkėlimo keltais, darbai bus vykdomi rudenį ir žiemą iki pavasario, kai keleivių ir automobilių srautai maži.

Visa keltų informaciją - telefone

2016 m. vasarą AB „Smiltynės perkėla“ klientams buvo pristatyta mobili programėlė keltas.lt. Programėlė – nemokama, todėl ją į savo išmaniuosius telefonus gali parsisiųsti kiekvienas tiek „Android“, tiek iOS programines įrangos naudotojas. Ji išsiskiria tuo, kad visi keltų maršrutai ir tvarkaraščiai pateikti viename programėlės lange.

Šiai programėlei nereikia interneto ryšio – laikas iki sekančio kelto skaičiuojamas ir jam nesant. Tačiau internetas būtinas informacijai atnaujinti, tarkime, keltams plaukiant ne pagal tvarkaraštį arba pasitikrinti, ar prie Naujosios perkėlos Smiltynės pusėje nėra susidariusių transporto eilių.
Netrukus per keltas.lt programėlę bus galima įsigyti ir kelto bilietą keleiviams, dviratininkams ir pėstiesiems su vežimėliu, kuriems netaikomos nuolaidos.

Projektas „Plaukiam į Nidą“ – ant bangos

Keleivių pamėgtas maršrutas greitaeigiu laivu Klaipėda-Juodkrantė-Nida-Juodkrantė-Klaipėda startuos ir šiemet, nuo gegužės 27 d. Pernai šiuo maršrutu perkelta 15,5 tūkst. keleivių, t. y. 1,4 tūkst. daugiau nei 2015 metais.

Skatinant išankstinį bilietų įsigijimą internetu www.keltas.lt, jį perkant laive, kaip ir praėjusį sezoną, bus taikomas administracinis mokestis. Siekiama, kad klientai kelionę laivu planuotų iš anksto, tai garantuotų patogesnį įsėdimą, padėtų išvengti eilių prie laivo.

Kaip ir kiekvienais metais kelionės bilietais prekiaus Klaipėdos, Palangos, Nidos ir kiti turizmo ir informacijos centrai, kelionių agentūros. Bilietus bus galima įsigyti Senosios perkėlos kasose (Šiauriniame rage, Klaipėdoje).

Nuolaidų sistema taip pat nesikeis: pigiau bilietus įsigys keturių ir daugiau asmenų grupės, keleiviai su vaikais, turintys negalią bei vyresnio nei 70 m. amžiaus žmonės ir kt. Dviračio perkėlimas – nemokamas.

Keleiviams laive siūlomas visas paslaugų kompleksas: Wi-Fi visos kelionės metu, audio gidas lietuvių, rusų, anglų ir vokiečių kalbomis už simbolinį mokestį, galimybė įsigyti gėrimų čia pat esančiame kavos ir karštų gėrimų prekybos automate.

Laivas visą vasarą kursuos 2 kartus per dieną nuo krantinės Danės upėje, Senojoje perkėloje.

Perkelta beveik tiek pat

2016 m. perkelta 2067 tūkst. keleivių ir dviratininkų, t. y. 6 proc. mažiau nei 2015 m. Transporto priemonių perkelta 640 tūkst., arba 3 tūkst. vnt. daugiau nei pernai. Lyginant su planu, atitinkamai perkelta 5 proc. mažiau keleivių ir 3 proc. daugiau transporto priemonių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)