aA
Kasdien į darbą Vilniuje iš Kauno ir atgal traukiniu Eglė (pavardė redakcijai žinoma) važiuoja jau ketverius metus, tačiau paskutinė kelionė ją pašiurpino. Pasak jos, dėl geležinkelio ruožo remonto darbų keleiviai vežami kaip kroviniai.
Lietuvos geležinkeliai
Lietuvos geležinkeliai
© Shutterstock

„Praėjusiais metais vasarą buvo panaši situacija dėl geležinkelio bėgių remonto, tačiau praėjusio penktadienio atvejis mane pašiurpino, nors per tuos ketverius metus atrodė jau esu prie visko pripratusi“, – sakė penktadienio, gegužės 18 d., vakarą traukiniu važiavusi moteris.

Dėl pasikeitusių tvarkaraščių iki rugpjūčio mėnesio baigusi darbą Vilniuje 17.00 val. namus Kaune Eglė pasieks tik 19.30 val. Pasak kaunietės, išsitęsęs grįžimo laikas atrodo vieni niekai palyginti su tuo, ką teko patirti traukinio vagonuose penktadienį.

„Traukinys penktadienio vakarą turėjo išvykti 16.50 val., t. y. pačiu piko metu, kai dauguma studentų ir dirbančių žmonių grįžta namo iš Vilniaus. Į traukinį įlipau likus 15 min. iki išvykimo laiko. Jau tada nebuvo įmanoma praeiti, žmonių buvo neįtikėtinai tiršta. Traukinys stojo kiekvienoje stotelėje, tad už Vilniaus žmonės paprasčiausiai nebetilpo, nors ir turėjo nusipirkę bilietus“, – pasakojo moteris.

Pasak keleivės vaizdas buvo iš tiesų šokiruojantis: „Priminė traukinius Indijoje. Žmonės sėdėjo ant grindų, laiptų, prie tualeto, o likusieji stovėjo susigrūdę prie traukinio durų. Ilgiau pavažiavus vyresnio amžiaus žmonėms ėmė darytis bloga, nes siaubingai trūko oro. Traukinio palydovai ne tik neatsiprašė dėl susiklosčiusios situacijos, bet ir agresyviai „yrėsi“ per keleivius, reikalaudami parodyti kelionės bilietus.“

Stovintys keleiviai
Stovintys keleiviai
© Skaitytojo nuotr.

Kelione nusivylusi moteris piktinosi, kad penktadienio vakarą, piko metu, paleidžiamas traukinys tik su dviejų vagonų sąstatu: „Kodėl yra parduodama 5 kartus daugiau bilietų nei yra sėdimų vietų? Suprantu, kad „Lietuvos geležinkelių“ teigimu, keleivius vežti finansiškai nuostolinga, tačiau nereikėtų žmonių vežti kaip krovinių. Esu labai pavargusi ir nusivylusi, bet tylėti nebegaliu. Ar keleiviai Lietuvoje turi kokių nors teisių?“

Stovintys keleiviai
Stovintys keleiviai
© Skaitytojo nuotr.

DELFI susisiekė su AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovais ir paklausė, kodėl infrastruktūros remonto metu keleiviai vežami sausakimšuose traukiniuose ir ar tai saugu.

„Gegužės 10 d. pradėtas naujas infrastruktūros remonto etapas. Darbai vykdomi ruože Pušynas (Vaidotai)–Paneriai. Tai yra baigiamoji naujai tiesiamo Vilniaus aplinkkelio darbų stadija. Vykstant remonto darbams paskelbti eismo ribojimai, todėl keitėsi dalies maršrutų tvarkaraščiai, o reisais Vilnius-Kaunas-Vilnius važiuoja mažiau traukinių nei įprastai. Organizuodami traukinių eismą remonto darbų metu siekėme atsižvelgti į nuolatinių mūsų keleivių poreikius, todėl populiariausi traukinių reisai važiuoja net eismo pertraukos metu. Pavyzdžiui, piko metu – rytais ir vakarais, kai didelė dalis keleivių važiuoja į darbus ar grįžta namo – traukiniai važiuoja tiek maršrutu Vilnius–Kaunas, tiek Kaunas–Vilnius“, – DELFI sakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ Komunikacijos departamento projektų vadovė Novilė Aleksejevaitė.

Pasak atstovės, per dieną eismo pertraukos metu gali pravažiuoti mažiau traukinių nei anksčiau, todėl dalis keleivių, iki eismo pertraukos važiuodavusių kitu laiku, persėdo į vėlesnius ar ankstesnius traukinius, dėl to keičiasi traukinių užimtumas.

Moterį pašiurpino kelionė traukiniu į Kauną: esu nusivylusi, bet tylėti nebegaliu
© DELFI / Lukas Bartkus

Po DELFI kreipimosi „Lietuvos geležinkeliai“ patikino, kad stengsis užtikrinti patogesnę keleivių kelionę ir piko valandomis prijungs dar vieną vagoną.

„Penktadienį traukinyje Vilnius–Kaunas važiavo 294 keleiviai, traukinio sąstatą sudarė 2 vagonai. Pagal gamintojo nurodymus, šiuo traukiniu saugiai važiuoti gali kiek daugiau nei 300 keleivių (įskaitant ir stovimas vietas). Tad saugiai kelionės tikslą pasiekti galima net ir važiuojant stovint. Tačiau suprantame, kad stovimos vietos keleiviams nėra pakankamai komfortiškos, todėl jau nuo šio penktadienio (gegužės 25 d.) penktadieniais, 16.50 val. maršrutu Vilnius–Kaunas važiuos didesnio sąstato traukiniai (3 vagonų), kuriuose įrengtos 300 sėdimų vietų“, – sakė N. Aleksejevaitė.

„Lietuvos geležinkelių“ atstovai priminė, kad keleiviai gali įsigyti bilietus internetu, taip aiškiau matomi keleivių srautai ir papildomi vagonai prikabinami iš anksto.

„Siekiame, kad visi mūsų keleiviai važiuotų sėdimose vietose, todėl papildomi vagonai prikabinami visais atvejais, kai matome išaugusius keleivių srautus. Tam, kad traukinių eismo organizavimas būtų efektyvesnis, o keleiviai patirtų mažiau nepatogumų, maloniai prašome traukinio bilietus įsigyti internetu www.traukiniobilietas.lt, o ne kasose ar traukiniuose, kai iš anksto negalime matyti keleivių srautų ir papildomus vagonus prikabinti jau būna per vėlu“, – keleivių supratingumo prašė atstovė.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
1.0000

Pandemija įneš daug pokyčių į lėktuvų salonus: parodė, ko tikėtis (14)

Koronoviruso pandemija įnešė daug pokyčių į mūsų gyvenimą, pasikeitė darbas, bendravimas,...

„Lot Polish Airlines“ atnaujins skrydžius iš Vilniaus į Londono Sitį

Rugpjūčio 31 d. oro linijų bendrovė „ LOT Polish Airlines“ atnaujins skrydžius tarp Vilniaus...

„Oktoberfestas“ keliasi į Vilnių (85)

Nors Vokietijoje žymusis „Oktoberfest“ festivalis šiais metais atšaukiamas, jis atgims...

„TripAdvisor“ Vilniaus viešbutį įtraukė tarp geriausių pasaulyje

Sostinės senamiestyje įsikūręs viešbutis „ Artagonist “ pateko tarp 10 proc. geriausių ir...

Top naujienos

Po 9 metus trukusio pragaro – dar vienas smūgis: tai – absoliuti teisinės sistemos gėda ir nesėkmė (68)

Po daugybę metų Pravieniškių pataisos namuose trukusių patyčių ir prievartavimų prabilęs...

Mokslininkai išbandė 14 kaukių efektyvumą: kai kurių geriau net nenaudoti – gali pridaryti daugiau žalos (13)

Pasaulis bando sugrįžti į senąjį ritmą, tačiau yra pasikeitimų – kai kur nepateksite be...

Sveika gerti kavą ar ne? Nauji mokslininkų atradimai gali nustebinti (5)

Kava siejama su įvairia nauda sveikatai, tačiau žmonės ja turėtų mėgautis, o ne vartoti ligų...

Kaip dabar patekti pas gydytojus – garbingai, nesižeminant, neieškant draugų ir privačių klinikų (24)

„Šiandien mano vyro gimtadienis. Šventės nebus. Bus penktas chemijos seansas. Ir didelis...

Vėl klupę „Grizzlies“ su Valančiūnu artėja prie fiasko, „Blazers“ gretose benefisą surengė Lillardas (1)

Orlando burbule tęsiamose NBA pirmenybėse toliau itin nesiseka Jono Valančiūno atstovaujai...

Išvardino, kodėl nesutiko atostogauti Lietuvoje: štai kiek dabar kainuoja paskutinės minutės pasiūlymai (31)

Jei dar vasarą neatostogavote ir norite atsipūsti ne šalies kurortuose, yra ne viena galimybė...

Didžiausia pasaulio automobilių rinka pamažu atsigauna: stebimas pardavimų augimas

Praėjusį mėnesį Kinijos automobilių pardavimai paspartėjo, o tai reiškia, kad pasitaisius...

Arūnas Spraunius

Kadyrovo politikos „prekės ženklas“ – asmeninio keršto algoritmas bet kur: Čečėnijoje, Rusijoje, pasaulyje

Liepos 20-ąją Amerikos valstybės departamentas įvedė papildomas sankcijas Čečėnijos lyderiui...

7 virtuvės remonto klaidos – jos pavers gyvenimą nesibaigiančiu tvarkymusi (2)

Planuojant virtuvės remontą, reikia apgalvoti daug detalių – pradedant kištukinių lizdų vieta,...

|Maža didelių žinių kaina