aA
Skrydžių palydovai, pilotai ir šios pramonės srities ekspertai atskleidžia kelias paslaptis, apie kurias niekada nesusimąstėte, sėdėdami lėktuve.
© Shutterstock

1. Skrydžio kapitonas lėktuve turi daug valdžios.

Užsivėrus lėktuvo durims, federalinės taisyklės skrydžio kapitonams suteikia gana neribotą valdžią, teigia „Think Aviation“.

Skrydžio kapitonai turi teisę suvaržyti keleivį, surašyti testamentą, skirti baudą ar neįsileisti keleivio, kuris atrodo ligotas. Skrydžio kapitonui lėktuve priklauso galutinis žodis – reikia daryti tai, ką jis sako.

2. Skrydžio palydovams neskaičiuojamas uždarbis, kol neužsidaro lėktuvo durelės.

Tiems skrydžio palydovams, kurie gauna valandinį uždarbį, pinigai pradedami skaičiuoti tik tuomet, kai užsidaro orlaivio durys. Panašiai būna ir atskridus: pinigų skaičiavimas nutrūksta, kai lėktuvo durys atidaromos, pažymi „The Points Guy“.

Taip, visas tas laikas, kol palydovai paruošia skrydžiui lėktuvą, įlaipina keleivius, atlieka saugumo patikrinimus ir palydi keleivius iš lėktuvo, nėra apmokamas.

Dėl šios priežasties daug Europos oro linijų bendrovių taiko atlyginimų sistemą ir daugelis įgulos narių gauna neapmokestinamus priedus, kuriais padengiamos tokios išlaidos kaip maistas lėktuvo stovėjimo užsienyje metu.

3. Lėktuvo įgula neleidžia dienpinigių lėbavimui.

Federalinės taisyklės įgulos nariams draudžia vartoti alkoholį, likus aštuonioms valandoms iki skrydžio, o pačių oro linijų bendrovių taisyklės gali būti dar griežtesnės. Jei lėktuvas užsienyje stovi pernakt, dauguma įgulos narių kažką užkanda ir eina miegoti, nes jei darbo vietoje jie bus sučiupti neblaivūs ar kamuojami pagirių, jų laukia griežtos bausmės.

„Gali atvykti į darbą, o kažkas pakvies tave pasitikrinti alkotesteriu ar atlikti narkotikų testą, - „The New York Post“ pasakojo buvęs skrydžių palydovas Shawnas Kathleenas. – Taigi niekas nerizikuoja“.

4. Skrydžių palydovai veikiausiai galėtų priimti gimdymą.

Skrydžių palydovai nėra tik padavėjai danguje – jie turi mokėti daug dalykų. Ruošiantis tapti skrydžių palydovu, reikia įgyti virtinę techninių ir saugumo žinių.

Kaip „The Points Guy“ pasakojo stiuardesė Carrie A. Trey, „per praktinius testus simuliatoriumi reikia mokėti užgesinti gaisrą, diagnozuoti įvairius negalavimus, sutvarstyti lūžusią galūnę, sustabdyti kraujavimą iš nosies, atlikti dirbtinį kvėpavimą ir, taip, priimti gimdymą“.

5. Įstoti į stiuardų mokyklas kartais būna sunkiau negu į universitetą.

Dauguma žmonių neįsivaizduoja, kaip sunku tapti skrydžio palydovu. Oro linijų bendrovės „Delta Airlines“ skrydžių palydovų ruošimo programa garsėja tuo, kad į ją yra labai sunku patekti. 2016 metais iš 150 tūkst. pretendentų įstojo tik 1 proc. Palyginimui: įstojimo į Harvardo universitetą rodiklis 2016 metais buvo 5,2 proc.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pasaulinei turizmo dienai paminėti – keturios dienos pramogų Druskininkuose

Rugsėjo 27-ą dieną turizmo verslų atstovai švęs Pasaulinę turizmo dieną, o kartu su jais - ir...

„Ryanair“ atšaukia šimtus skrydžių: laukia didžiausias streikas per visą bendrovės istoriją (26)

Penktadienį, rugsėjo 28 d., „Ryanair“ pilotai surengs streiką, kuris, jų teigimu, bus...

Turizmo sektoriaus gigantas pasidalino įžvalgomis apie Vilnių

Susidomėjimas Vilniumi tarp užsienio keliautojų sparčiai auga. Tai rodo vienos didžiausių...

Keliautojai įniršę: kas trečias „TripAdvisor“ skelbiamas atsiliepimas – melagingas (25)

Begalė atostogas planuojančių piliečių apmaudžiai apsigauna pasitikėdami vienoje...

Kinijos svečiai gėrisi įspūdinga debesų jūra

Džangdziadzijės nacionaliniame miško parke Kinijos Hunanio provincijoje kaip niekada gausu svečių...

Top naujienos

Indrė Makaraitytė. Kiek tau skauda, kad Lietuvoje išžudyti žydai? (225)

Popiežius Lietuvoje viešėjo ir tą dieną, kai buvo minimas Vilniaus geto likvidavimo 75-metis....

Kreivus žvilgsnius į lietuvį pasaulio vicečempionų šalyje keičia septynženkliai pasiūlymai specialiai DELFI iš Zagrebo (3)

Užėjęs į kavinę išgerti puodelio espresso , Mindaugas Nikoličius gali nekrapštyti iš...

Draudikai perspėja: sukčių taikiniu tapo vairuotojai žiedinėse sankryžose – įkliūti gali kiekvienas (38)

Tyčia sukelti eismo įvykiai siekiant pasipelnyti – neretas sukčiavimo būdas užsienyje, tačiau...

Siurprizas Guogai: „valstietis“ yra pasirengęs įrodyti, kad jis geresnis (34)

Valstietis – žaliasis parlamentaras Tomas Tomilinas yra pasiruošęs įrodyti bendrapartiečiams,...

Gyventojų skaičiumi susirūpinusi Vyriausybė galvoja apie naują mokesčio lengvatą (47)

Demografijos, migracijos ir integracijos politikos strategijos įgyvendinimo planą rengiančioje...

Dėl Abramovičiaus Šveicarija skambina pavojaus varpais

Rusų milijardieriui Romanui Abramovičiui nedavė leidimo apsigyventi Šveicarijoje, nes policija...

Siaubas Molėtuose: medikai konstatavo dešimtmetės mirtį (21)

Molėtuose mirė 10 metų mergaitė, jos mirties priežastis tiriama.

Reformos pasekmės: mokytojai masiškai išeina iš darbo, dalis nežino, ar gaus atlyginimą (839)

Iki rugsėjo pabaigos liko vos kelios dienos, tačiau vis dar yra tokių mokyklų, kuriose mokytojai...

Kol rinktinei vadovaus Adomaitis, Motiejūnas nebus į ją kviečiamas? (160)

Donatas Motiejūnas nusprendė nutraukti tylą ir atvirai prakalbo apie konfliktą su Lietuvos...

Westermannas: dėl žaidimo „Žalgiryje“ apsisprendžiau per vieną valandą (1)

Į Kauno „Žalgirio“ klubą po sezono pertraukos grįžta 26 m. 198 cm ūgio prancūzas Leo...