Rugpjūčio mėnesį į Turkijos 4 žvaigždučių viešbutį „Shima Beach Hotel“ atostogauti su šeima vykusi Gražina tikina, kad klientams rodomos nuotraukos visiškai neatitinka tikrovės, o „viskas įskaičiuota“ ne visada reiškią „viską“.

„Keturių žvaigždučių viešbutis aplūžęs, televizoriai neveikia, o kelionės organizatoriai kaltina mus. Nusiperkame kelionę, o paskui liekam patys kalti, nes neatlikome namų darbų. Nors kai užsakinėjome kelionę, tai taip skubino, kad net nebuvo kada ir ieškoti [informacijos – aut. pastaba]. Tai pasitikėjome jų siųstomis labai gražiomis nuotraukomis“, – nusivylimo neslepia Gražina.

Anot jos, nesklandumai prasidėjo vos nuvykus į viešbutį – registratūros darbuotojai sistemoje nerado jos šeimos registracijos, tačiau susisiekus su „Tez Tour“ atstovais kambarys visgi atsirado.

Ketvirtame viešbučio aukšte kambarį gavusi Gražina pasakoja, kad liftas neveikė, todėl lagaminus teko patiems užsinešti laiptais. „Įėję į vidų radome netvarką. Mūsų vonios kambarys buvo visiškai nesutvarkytas – dantų pasta aptekėjusios stiklinės, veidrodis ir kriauklė nevalyti, grindys nešvarios. Kambaryje nebuvo rankšluosčių, televizorius neveikė“, – vardija Gražina.

Anot moters, per 7 poilsio dienas kambarys nė karto nebuvo tvarkomas, nebuvo pakeista patalynė ir rankšluosčiai, tik šiukšles išnešdavo.

Dėl prasto kambario nuotaikos nenorėjusi gadintis moteris išėjo pasižvalgyti po viešbučio teritoriją, tačiau čia laukė dar daugiau staigmenų. Poilsį su „viskas įskaičiuota“ paketu pirkusi lietuvė nustebo sužinojusi, kad viešbučio svečiai nėra vaišinami nei ledais, nei sultimis, nei alkoholiu. Taip pat viešbutyje nevyko jokios Turkijos viešbučiams būdingos vakarinės programos.

„Mūsų viešbutis 4 žvaigždučių, bet net negalėjome pasimėgauti ledais, sulčių stikline, jau nekalbant apie vyną. Nes, pasirodo, viešbutis net neturi alkoholio licencijos. Restoranuose išvydome antisanitarines sąlygas. Kur bepasisuksi visur šiukšlių maišai, maisto atliekos. Agentūra siunčia poilsiautojus į bankrutuojančius viešbučius“, – piktinasi moteris ir teigė iš viešbučio darbuotojų sužinojusi, kad šie streikuoja dėl nemokamų atlyginimų, todėl nėra kam prižiūrėti tvarkos.

Nenorėdama būti viešbutyje ir maitintis prastu maistu šeima ėjo į kavines už viešbučio teritorijos, pirko ekskursijas: „Norėjome kuo mažiau praleisti laiko tame viešbutyje, bet tai mums sukėlė daug papildomų išlaidų. Todėl dar būdami viešbutyje kreipėmės į „Tez Tour“ atstovę, kurios atsakymas mus pribloškė. Pasirodo, „viskas įskaičiuota“ paketas dar nereiškia, kad gausime vyno taurę ar kito alkoholinio gėrimo. Apie higienos normas viešbutyje visiškai neužsiminė. Matyt, turi pasidarę šabloną ir jį siuntinėja apgautiems klientams. Kaip kompensaciją jie mums pasiūlė 10 proc. kompensaciją kitai kelionei“, – pasakoja moteris ir priduria, kad jau kreipėsi į vartotojų teises.

Delfi susisiekus su „Tez Tour“ ir pasiteiravus, ar jiems žinoma situacija dėl šio viešbučio, kelionių organizatoriaus atstovė Inga Aukštuolytė teigė, kad kelionių paketų pardavimai į šį viešbutį jau sustabdyti.

„Nuoširdžiai apgailestaujame, kad atostogos keliautojams paliko ne pačius geriausius įspūdžius. Visus nusiskundimus esame perdavę viešbučio administracijai, o kol laukiame jų atsakymo, sustabdėme šio viešbučio pardavimus. Norime tik atkreipti dėmesį, kad viešbutis „Shima Beach Hotel“ pagal priimančios valstybės teisės aktus yra vertinamas kaip nekategorizuotas. Su klientais sudarytoje sutartyje tai taip pat buvo nurodyta“, – Delfi sakė I. Aukštuolytė.

Vis dėlto, pačiame „Tez tour“ puslapyje nurodoma viešbučio kategorija – 4 žvaigždutės ir pažymima, kad tai subjektyvus kelionių organizatoriaus vertinimas. Pasiteiravus, ar toks gana aukštas šio viešbučio įvertinimas atitinka bendrovės požiūrį į jo teikiamų paslaugų kokybę, I. Aukštuolytė pažymėjo, kad apie nekategorizuotus viešbučius organizatorius pateikia tokią informaciją:

„Kataloguose ir interneto svetainėje (prie kiekvieno viešbučio pavadinimo) viešbučių kategorijos papildomai žymimos simboliu, tačiau šis žymėjimas neturėtų būti prilyginamas oficialiam viešbučio įvertinimui toje šalyje. Tai tik subjektyvus organizatoriaus viešbučio vertinimas, nustatomas atsižvelgiant į šalies specifiką, viešbučio būklę, teritorijos dydį, teikiamų paslaugų kiekį ir kita“.


Anot atstovės, kad kelionė pateisintų lūkesčius, patys keliautojai turėtų atlikti namų darbus ir iš anksto pasidomėti, kur vyksta.

„Visuomet keliautojus raginame pasidomėti viešbučiais, jų siūlomomis paslaugomis: peržvelgti viešbučio nuotraukas, kitų keliautojų atsiliepimus, atkreipti dėmesį į maitinimo tipą ir panašiai. Kalbant apie maitinimą viešbutyje, kiekvienas viešbutis, teikiantis AI (viskas įskaičiuota) paslaugas, pats savarankiškai sprendžia, kokios paslaugos į tai įeina, o maisto prekių paruošimo tvarka ir valgiaraštis nustatomi viešbučio administracijos nuožiūra“, – pažymi atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)