aA
„Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius - amazing wherever you think it is“). Tokiu šūkiu atrasti Lietuvos sostinę naujos tarptautinės reklamos kampanijos metu bus kviečiami Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Izraelio ir Italijos gyventojai, rašoma pranešime spaudai.
Įvertinkite: menką Vilniaus žinomumą pasaulyje pavertė šmaikščiu privalumu
© Go Vilnius

Šiandien startuojančios šmaikščios kampanijos metu jie bus skatinami sužinoti daugiau apie Vilnių ir pasirinkti jį savo kitai kelionei. Šmaikščios kampanijos pristatymo vakarą atidaręs aktorius Giedrius Savickas prasitarė visada turėjęs idėją Vilniui, kaip išgarsėti: “Miestas vis jaudinasi dėl nuo kalno slenkančio bokštelio, bet aš pagalvojau, kad bokštui tereikia rankenos. Tada Gedimino pilis atrodys kaip bokalas, prie kurio turistai galės fotografuotis, o ir bokštą prilaikys ta rankena,” – juokavo aktorius.

Neįprastą reklamos kryptį pasirinkusios sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės teigimu, kūrybiškos idėjos visada gali susijungti ir tapti puikiais dalykais, bet šį kartą sostinės reklama bus kiek kitokia. Šios kampanijos metu bus siekiama pagrindinį Vilniaus trūkumą – menką žinomumą pasaulyje – šmaikščiai paversti privalumu.

Tarptautinis žinomumo tyrimas, kurį atliko rinkos tyrimų bendrovė SIC, parodė, kad tik apie keturis procentus užsieniečių iš Vilniaus tikslinių turizmo rinkų gali ką nors daugiau pasakyti apie Vilnių, o dauguma žino tik miesto vardą. Taip gimė idėja pakviesti su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti.

I. Romanovskienė įsitikinusi, kad Vilnius sukuria ypatingą jausmą ir emociją, apie kurį papasakoti nėra lengva – geriausia atvykti į miestą ir jį pačiam patirti. Todėl Vilniaus žinomumo kampanijos turi būti ir yra kitokios: saviironiškos, išsiskiriančios ir drąsios.

„Vilnius ir toliau laikosi krypties prisistatyti tokiu miestu, kuris nebijo į save pasižiūrėti su humoru ir laužyti nusistovėjusias tradicijas. Rinkdamiesi tradicinius sprendimus rizikuojame gausiai užpildytoje rinkoje likti nepastebėti, tad mes einame kitu keliu: norime parodyti Vilnių kaip atvirą ir nuoširdų miestą, nebijantį išsiskirti ir pasirengusį maloniai nustebinti“, – sako I. Romanovskienė.

Situacija, kai tenka naujai sutiktiems žmonėms užsienyje ilgai aiškinti, iš kokio miesto esi atvykęs, yra pažįstama daugeliui keliaujančių vilniečių. Ilgalaikė reklamos kampanija ne tik padės jiems šmaikščiai paaiškinti, kur yra Vilnius, bet ir didins Lietuvos sostinės žinomumą ir tokiu būdu ateityje išvaduos nuo būtinybės pradėti pažintį nuo aiškinimo, kur Vilnius yra įsikūręs ir iškart pereiti prie kvietimo aplankyti mūsų nuostabų miestą.

Mano Vilnių esant ir Suomijoje, ir Venesueloje

Naująją reklamos kampaniją sukūrusios kūrybos agentūros „Bechtle and Milzarajs“ partneris Antonio Bechtle tvirtina, kad nedideliam miestui savaime privilioti turistus yra sudėtinga užduotis, todėl miesto išskirtinumui pasiekti būtina formuoti įdomų, pastebimą komunikacijos toną.

„Berlyno gatvėse klausinėjome žmonių, kur, jų manymu, yra Vilnius. Mažiau nei 5 procentai atsakė, kad jis yra Baltijos šalyse, ir dar mažiau žmonių galėjo atsakyti į klausimą visiškai teisingai. Dauguma Vilnių priskirdavo visai kitai šaliai, o atsakymuose girdėjome spėjimus Vilnių esant keisčiausiose vietose – nuo Suomijos iki Venesuelos.

Tai tiesa: žmonės beveik nieko nežino apie Vilnių. Mes tuo pasinaudojome ir reklamos klipe parodėme žmonių pasimetimą. Kurdami kampanijos vaizdus žengėme dar toliau: „perkėlėme“ Vilnių į fantazijų pasaulius. Tuo norime pasakyti: net jei manote, kad jis yra už šios planetos ribų, šis miestas vis tiek yra nuostabus. Tai – labai išsiskirianti kampanija, šmaikščiai pateikianti pagrindinį trūkumą, tuo pačiu didinanti miesto žinomumą ir paženklinanti Vilnių ateities keliautojų žemėlapiuose“, – sako A. Bechtle.

Kampanijos metu Vilniaus reklama atsiras miesto tikslinių turizmo rinkų – Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos ir Izraelio – auditorijų akiratyje. Reklama pasirodys lauko reklamos stenduose, spaudoje, bus transliuojama socialiniuose tinkluose, tarptautinėse kelionių planavimo platformose bei oro linijų portaluose. Socialiniame tinkle „Instagram“ kampanijai sukurti specialūs interaktyvūs filtrai, kurie padės skleisti žinią apie Vilnių. Visa reklama internete ves į specialiai sukurtą tinklapį whereisvilnius.com, kuriame apsilankiusieji bus kviečiami atspėti, kur yra Vilnius, sužinoti daugybę priežasčių, kodėl šis miestas yra nuostabus ir laimėti kelionę į jį. Kampanijos atributikos netrukus bus galima įsigyti Vilniaus turizmo informacijos centruose.

Siekiant būti matomiems – drąsi komunikacija

Ankstesni Vilniaus reklamos projektai, tokie kaip „Vilnius – the G-spot of Europe“, „Walkable Vilnius“, žaibiška akcija, sukurta futbolininko Cristiano Ronaldo vizito proga, sostinės Kalėdinių projektų pristatymas sulaukė nemažai užsienio auditorijų dėmesio. Teminės reklamos kampanijos vyko tikslinių šalių kelionių portaluose ir turizmo platformose.

Naujoji kampanija „Vilnius – amazing wherever you think it is“ suteiks galimybę žengti dar toliau. Jos pagalba Vilniaus komunikacijai užsienyje bus suteikta vieninga kryptis, kuri po vienu skėčiu sujungs skirtingas priemones ir padės kryptingai ir nuosekliai didinti Lietuvos sostinės žinomumą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(26 žmonės įvertino)
4.5769

Lietuvių atostogų planuose – daugiau saugumo priemonių ir laiko su šeima

Net du trečdaliai atostogas planuojančių lietuvių šiemet ketina keliauti svetur, dauguma tam...

Sugalvojo originalų būdą įamžinti gražiausias Lietuvos vietoves: šis namų akcentas abejingų nepalieka (19)

Norite, jog į namus atėję draugai kalbėtųsi apie keliones, Lietuvos grožį ir pamirštų...

Vasaros kelionių asortimentas plečiamas ir europinėmis kryptimis: kelionių organizatoriai atnaujina skrydžius jau nuo gegužės

Nors šią savaitę saulė lepina ir Lietuvoje, visgi mūsų orams bene tinkamiausias apibūdinimas...

Gražiausios vietos Trakuose: vienas maršrutas – daugybė gerų nuotraukų

Vienas maršrutas – daugybė gerų nuotraukų. Apžvelk visus takus, susikurk puikiai derantį...

Atostogų sezonas prasideda: ką reikia žinoti prieš susikraunant lagaminus ir kaip pasikeitė pamėgtos šalys? (14)

Nors šiuo metu keliautojų sumažėjo, tačiau laisvėjant karantino apribojimams, vis daugiau...

Top naujienos

Žinia nenorintiems pakartotinai skiepytis „Astra Zeneca“ : kitos vakcinos kol kas rinktis negalės papildyta  (10)

Kol kas gyventojams Lietuvoje nebus sudaroma galimybė pakartotinam skiepijimui rinktis kitą vakciną...

Kaune stipriai šoktelėjo sergamumo rodikliai: NVSC rekomenduoja stabdyti kontaktinį ugdymą papildyta (43)

Dėl nepalankios epidemiologinės situacijos Nacionalinis visuomenės sveikatos centras (NVSC)...

SAM apsisprendė dėl tolesnio vakcinavimo „Astra Zeneca“ (189)

Sveikatos apsaugos ministerija ( SAM ) įvertino Valstybinės vaistų kontrolės tarnybos pateiktą...

Seime – pykčiai dėl tradicinės šeimos: parlamentarai viešai lyginosi, kurio santuoka geresnė (126)

Seimas ketvirtadienį vėl bandė į posėdžio darbotvarkę rezoliuciją dėl tradicinės šeimos ir...

Gediminas Jaunius bausmės išvengė: byla dėl pareigūnų teisėtų reikalavimų nevykdymo nutraukta policijai kliuvo dėl automobilio (13)

Policijos departamentas informuoja, kad Vilniaus m. vyriausiojo policijos komisariato trečiajame...

Paskelbta, kaip reaguoja organizmas, gavęs skirtingų gamintojų vakcinas papildyta (144)

Pirmąja doze paskiepijus „ AstraZeneca “, o antrąja „Pfizer“ gamintojo vakcina nuo...

Šimonytė sureagavo į tragediją Šiauliuose: ar mes ne per daug reiklūs ir kartais net nuožmūs žmonėms (161)

Iš gyvenimo pasitraukus Respublikinės Šiaulių ligoninės medikei, premjerė Ingrida Šimonytė...

„Didysis šeimos gynimo maršas“ verčia susikaupti ir politikus, ir policiją: kas iš tiesų planuojama šį savaitgalį Lietuvoje (2174)

Gegužės 15 dieną organizuojamas „ Didysis šeimos gynimo maršas “ jau spėjo suskaldyti ne tik...