aA
„Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius - amazing wherever you think it is“). Tokiu šūkiu atrasti Lietuvos sostinę naujos tarptautinės reklamos kampanijos metu bus kviečiami Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Izraelio ir Italijos gyventojai, rašoma pranešime spaudai.
Įvertinkite: menką Vilniaus žinomumą pasaulyje pavertė šmaikščiu privalumu
© Go Vilnius

Šiandien startuojančios šmaikščios kampanijos metu jie bus skatinami sužinoti daugiau apie Vilnių ir pasirinkti jį savo kitai kelionei. Šmaikščios kampanijos pristatymo vakarą atidaręs aktorius Giedrius Savickas prasitarė visada turėjęs idėją Vilniui, kaip išgarsėti: “Miestas vis jaudinasi dėl nuo kalno slenkančio bokštelio, bet aš pagalvojau, kad bokštui tereikia rankenos. Tada Gedimino pilis atrodys kaip bokalas, prie kurio turistai galės fotografuotis, o ir bokštą prilaikys ta rankena,” – juokavo aktorius.

Neįprastą reklamos kryptį pasirinkusios sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės teigimu, kūrybiškos idėjos visada gali susijungti ir tapti puikiais dalykais, bet šį kartą sostinės reklama bus kiek kitokia. Šios kampanijos metu bus siekiama pagrindinį Vilniaus trūkumą – menką žinomumą pasaulyje – šmaikščiai paversti privalumu.

Tarptautinis žinomumo tyrimas, kurį atliko rinkos tyrimų bendrovė SIC, parodė, kad tik apie keturis procentus užsieniečių iš Vilniaus tikslinių turizmo rinkų gali ką nors daugiau pasakyti apie Vilnių, o dauguma žino tik miesto vardą. Taip gimė idėja pakviesti su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti.

I. Romanovskienė įsitikinusi, kad Vilnius sukuria ypatingą jausmą ir emociją, apie kurį papasakoti nėra lengva – geriausia atvykti į miestą ir jį pačiam patirti. Todėl Vilniaus žinomumo kampanijos turi būti ir yra kitokios: saviironiškos, išsiskiriančios ir drąsios.

„Vilnius ir toliau laikosi krypties prisistatyti tokiu miestu, kuris nebijo į save pasižiūrėti su humoru ir laužyti nusistovėjusias tradicijas. Rinkdamiesi tradicinius sprendimus rizikuojame gausiai užpildytoje rinkoje likti nepastebėti, tad mes einame kitu keliu: norime parodyti Vilnių kaip atvirą ir nuoširdų miestą, nebijantį išsiskirti ir pasirengusį maloniai nustebinti“, – sako I. Romanovskienė.

Situacija, kai tenka naujai sutiktiems žmonėms užsienyje ilgai aiškinti, iš kokio miesto esi atvykęs, yra pažįstama daugeliui keliaujančių vilniečių. Ilgalaikė reklamos kampanija ne tik padės jiems šmaikščiai paaiškinti, kur yra Vilnius, bet ir didins Lietuvos sostinės žinomumą ir tokiu būdu ateityje išvaduos nuo būtinybės pradėti pažintį nuo aiškinimo, kur Vilnius yra įsikūręs ir iškart pereiti prie kvietimo aplankyti mūsų nuostabų miestą.

Mano Vilnių esant ir Suomijoje, ir Venesueloje

Naująją reklamos kampaniją sukūrusios kūrybos agentūros „Bechtle and Milzarajs“ partneris Antonio Bechtle tvirtina, kad nedideliam miestui savaime privilioti turistus yra sudėtinga užduotis, todėl miesto išskirtinumui pasiekti būtina formuoti įdomų, pastebimą komunikacijos toną.

„Berlyno gatvėse klausinėjome žmonių, kur, jų manymu, yra Vilnius. Mažiau nei 5 procentai atsakė, kad jis yra Baltijos šalyse, ir dar mažiau žmonių galėjo atsakyti į klausimą visiškai teisingai. Dauguma Vilnių priskirdavo visai kitai šaliai, o atsakymuose girdėjome spėjimus Vilnių esant keisčiausiose vietose – nuo Suomijos iki Venesuelos.

Tai tiesa: žmonės beveik nieko nežino apie Vilnių. Mes tuo pasinaudojome ir reklamos klipe parodėme žmonių pasimetimą. Kurdami kampanijos vaizdus žengėme dar toliau: „perkėlėme“ Vilnių į fantazijų pasaulius. Tuo norime pasakyti: net jei manote, kad jis yra už šios planetos ribų, šis miestas vis tiek yra nuostabus. Tai – labai išsiskirianti kampanija, šmaikščiai pateikianti pagrindinį trūkumą, tuo pačiu didinanti miesto žinomumą ir paženklinanti Vilnių ateities keliautojų žemėlapiuose“, – sako A. Bechtle.

Kampanijos metu Vilniaus reklama atsiras miesto tikslinių turizmo rinkų – Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos ir Izraelio – auditorijų akiratyje. Reklama pasirodys lauko reklamos stenduose, spaudoje, bus transliuojama socialiniuose tinkluose, tarptautinėse kelionių planavimo platformose bei oro linijų portaluose. Socialiniame tinkle „Instagram“ kampanijai sukurti specialūs interaktyvūs filtrai, kurie padės skleisti žinią apie Vilnių. Visa reklama internete ves į specialiai sukurtą tinklapį whereisvilnius.com, kuriame apsilankiusieji bus kviečiami atspėti, kur yra Vilnius, sužinoti daugybę priežasčių, kodėl šis miestas yra nuostabus ir laimėti kelionę į jį. Kampanijos atributikos netrukus bus galima įsigyti Vilniaus turizmo informacijos centruose.

Siekiant būti matomiems – drąsi komunikacija

Ankstesni Vilniaus reklamos projektai, tokie kaip „Vilnius – the G-spot of Europe“, „Walkable Vilnius“, žaibiška akcija, sukurta futbolininko Cristiano Ronaldo vizito proga, sostinės Kalėdinių projektų pristatymas sulaukė nemažai užsienio auditorijų dėmesio. Teminės reklamos kampanijos vyko tikslinių šalių kelionių portaluose ir turizmo platformose.

Naujoji kampanija „Vilnius – amazing wherever you think it is“ suteiks galimybę žengti dar toliau. Jos pagalba Vilniaus komunikacijai užsienyje bus suteikta vieninga kryptis, kuri po vienu skėčiu sujungs skirtingas priemones ir padės kryptingai ir nuosekliai didinti Lietuvos sostinės žinomumą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(26 žmonės įvertino)
4.5769

Po pasaulį nuolat keliaujantis verslininkas Jokūbas Laukaitis: karantinas mane užklupo pačiu laiku (42)

Po pasaulį nuolat keliaujantis idėjų kupinas verslininkas Jokūbas Laukaitis , daugiau nei pusei...

Geros naujienos turizmui – europiečiai jau pradeda keliauti (2)

Kaip ir tikėtasi, sausio-balandžio mėnesiai turizmo sektoriui buvo kritiniai: karantinas ir...

Vaidas Mikaitis | D+

Kada galėsime keliauti: šiandien tik atkakliausieji gali įveikti visas kliūtis, o kada galės keliauti visi? (3)

Kai galvoje ėmė dėliotis naujas tekstas apie šiurpiąją Padniestrės teritoriją, man buvo...

Per pastarąjį pusmetį užsienyje atostogauti išdrįso vos 6 proc. lietuvių (3)

Nors dauguma Lietuvos gyventojų per pastarąjį pusmetį vengė atostogų užsienyje, vis dėlto...

Top naujienos

Prieš ypatingą dieną pildosi Kremliaus košmarai: JAV Baltijos šalyse parodė, kokio atkirčio sulauktų Rusija (518)

Gegužės 9-ąją Rusijoje gatvėmis rieda šarvuotoji technika, dangų raižo dešimtys įvairiausių...

Po akistatos su mirtimi kryžius gaminti pradėjęs Algimantas pandemiją vadina pasaulio pabaiga: aš šito laukiau (20)

Algimantui Sakalauskui – 62-ji. Kone pusę savo gyvenimo jis užsiima menine drožyba, puoselėja...

Lietuvoje – 883 nauji COVID-19 atvejai ir 8 mirtys papildyta (133)

Sekmadienį Statistikos departamentas pranešė, kad per praėjusią parą Lietuvoje nustatyti 883...

Kardiologė išvardijo, kuriems žmonėms labiausiai gresia kraujo krešuliai ir patarė, kaip nuo to apsisaugoti (1)

Yra daug žmonių, svajojančių sulieknėti, keisti gyvenimo būdą, bet mažai kas sugeba išsaugoti...

Koronavirusas moterų nepagailėjo: tokio staigaus kritimo žemyn dar nėra buvę (16)

Užimate tokias pačias pareigas kaip kolega vyras, dirbate analogišką darbą, bet uždirbate...

Modesta Meškė | D+

Plaukų specialistė pasakė, kas geriau – sausas ar įprastas šampūnas?

Sausas šampūnas – puikus pagalbininkas paslėpti mūsų nešvarius plaukus ir riebaluotas...

Turizmas pamažu atsigauna – į kai kurias šalis iš Lietuvos kyla pilni lėktuvai stebi neįprastą tendenciją (161)

Artėjant vasaros sezonui ir atostogų paklausai vis didėjant, užsienio keliones rengiantys...

Reikšmingą žingsnį dėl COVID-19 žengusi Ispanija švenčia: tai tarsi Naujieji Metai (1)

Ispanija atšaukė nuo spalio dėl koronaviruso pandemijos galiojusią nepaprastąją padėtį,...

Vokietija skambina pavojaus varpais dėl žmonių, kurių visai nepasiekia COVID-19 perspėjimai: užsimenama ir apie rytų europiečius skubiai pradėtas bandomasis projektas (474)

Kai vasario viduryje didžiausias Vokietijos laikraštis „Bild“ paskelbė informaciją, jog tarp...

Ši pora – pirmoji pasaulyje, kuri ryžosi apsigyventi tokiame būste: namas išdygo per 5 dienas (60)

Viena olandų pora tapo pirmaisiais gyventojais Europoje, apsigyvenusiais vien tik trimačiu...