Po dešimtmečius trukusių statybų šiaurės Indijoje esantis tiltas lankytojams bus atidarytas 2023 m. gruodžio pabaigoje arba 2024 m. sausį, teigiama Geležinkelių ministerijos pranešime spaudai.
1315 metrų ilgio tiltas yra platesnio projekto, kuriuo siekiama, kad Kašmyro slėnis taptų prieinamas Indijos geležinkelių tinklui, dalis. Be Čenabo tilto, Udhampūro–Šrinagaro–Baramulos geležinkelio jungties (USBRL) projekte numatytas ilgiausias šalyje transporto tunelis ir pirmasis Indijos geležinkelių tiltas, pritvirtintas lynais, rašoma CNN.

Indijos ministro pirmininko Narendros Modi investicijos į tokią infrastruktūrą, kaip Čenabo tiltas, ir platesnis geležinkelio jungties projektas gali būti vertinamos kaip galinga socialinės integracijos bei politinės įtakos priemonė, sujungianti skirtingus regionus su svarbiausiais miestais.
Ekspertai teigia, kad Kašmyro ir likusios Indijos dalies sujungimas traukiniu ypač paskatins regiono pramonės bei žemės ūkio sektorius, nes iš slėnio su likusia Indijos dalimi bus galima susisiekti geležinkeliu bet kokiu oru.
Anksčiau vienintelis sausumos kelias, jungiantis Indijos kontroliuojamas Kašmyro dalis su likusia šalies dalimi, buvo vingiuotas 300 km ilgio Šrinagaro–Džamu nacionalinis greitkelis, kuris dalį žiemos yra uždaromas, be to, jame dažnai įvyksta transporto priemonių avarijos.