Primename, kad Į DELFI kreipėsi skaitytojas, kuris 8.20 Lietuvos laiku su visa šeima turėjo iš Vilniaus oro uosto išskristi atostogauti į Varną, Bulgarijoje. Su dviem mažamečiais praėję registraciją, likus mažiau nei valandai iki skrydžio (7.30) keleiviai sužinojo, kad skrydis nukeliamas į 11.00 valandą, o 8.30 jiems buvo pasakyta, kad dėl techninių gedimų skrydis nukeliamas net iki 23.00 val.

„Nuotaikos sugadintos, vaikai cypia, žmonės burbuliuoja, padėkite prašom. Kaip elgtis minėtoje situacijoje ir kokios kompensacijos šiuo atveju priklauso?“ – klausė skaitytojas.

Skrydžių kompensavimo bendrovės „Skycop“ vadovas Marius Stonkus DELFI sakė, kad šių oro linijų skrydžiai – lyg tiksinčios bombos.

„Labai liūdna, kad dar viena atostogautojų grupė skrisdama į išsvajotą poilsį susidūrė su nemalonumais jau pačioje kelionės pradžioje, tačiau pastaruoju metu šių oro linijų skrydžiai – lyg tiksinčios bombos, kur kiekvieną kartą gali laukti ko nors netikėto. Šįkart – tai lėktuvo techninis gedimas. Nors aviacijoje tai nėra retas atvejis, savaime suprantama, jog už orlaivio techninę būklę atsakinga oro linija, todėl visa šio milžiniško vėlavimo atsakomybė krenta bendrovei. Iš keliautojų informacijos matome, kad oro linijos darbuotojai ne visiškai pilnai pasirūpino savo klientais – pagal ES įstatymus tokį ilgą atidėjimą išgyvenantiems turi būti skirta ne tik maistas, vanduo, internetas, tačiau pasirūpinta ir apgyvendinimu, tuo tarpu „Small Planet Airlines“ gudravo ir pasinaudojo keleivių teisių neišmanymu bei viešbučius pasiūlė tik ne iš Vilniaus esantiems atostogautojams. Tokiu atveju apgyvendinimo paslaugomis savo kaštais pasinaudojusiems vilniečiams siūlome su turimais čekiais kreiptis į oro liniją ir reikalauti kompensacijos. Apgyvendinimas jokiu būdu nėra kompensacija ir negali būti tuo laikomas. Be pinigų už viešbučius grąžinimo, visiems šio skrydžio keleiviams priklauso ir 250 EUR moralinė kompensacija – ją galima atgauti kreipiantis į oro liniją tiesiogiai arba per skrydžio kompensacijų profesionalus“, – paaiškino Marius Stonkus.


„Small Planet Airlines“ įmonės komunikacijos vadove Berta Jasiukėnaite DELFI sakė, kad kiekvieną pretenziją nagrinės individualiai.

„Visų pirma norėtume dar kartą atsiprašyti keleivių dėl nesklandumų, su kuriais jie susidūrė vakar atidėjus skrydžius iš Vilniaus į Varną ir atgal. Visus pretenzijų turinčius keleivius kviečiame kreiptis į mus tiesiogiai – kiekvieną pretenziją nagrinėjame individualiai ir visuomet susisiekiame su keleiviais. Norėtume pabrėžti, kad atidėtų skrydžių situacijos tikrai nėra dažnos: šiemet 3 valandas arba ilgiau vėlavo tik 1,89 proc. „Small Planet Airlines“ skrydžių, kitaip tariant – mažiau nei 2 iš 100. Praėjusiais metais tokių apskritai buvo vos 0,7%. Suprantame, kad net ir reti vėlavimai keleiviams yra labai nemalonūs, ypač jei jie nutinka skrendant ilgai lauktų atostogų. Dedame labai daug pastangų, kad skrydžių atidėjimų būtų kuo mažiau, o bendrovės punktualumo statistika kasmet gerėtų“, – kalbėjo bendrovės atstovė.

Atidėtas skrydis į Varną

Pasak B. Jasiukėnaitės, įmonė laikosi ES teisės aktuose numatytų reikalavimų, įskaitant ir galimybę pailsėti viešbučiuose: „Kalbant apie keleivių rūpybą vėluojančių skrydžių atvejais, laikomės ES teisės aktuose numatytų reikalavimų, įskaitant ir galimybę pailsėti viešbučiuose. Pasinaudoti šia galimybe siūlome visiems keleiviams be išimties, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos. Tiesa, vilniečiai dažnai savo patogumui pasirenka grįžti namo, tačiau jei žmogus pageidauja likti viešbutyje, šį pageidavimą visuomet išpildome.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (197)