Nusiperkate bilietą, taksi atvykstate į oro uostą ir skrendate. Skristi lėktuvu gana paprasta, tiesa? Žinoma, skrydžio metu galima nedidelė turbulencija, gali pasibaigti taip trokštamas vištienos karis, tačiau greitai nusileisite ir gyvenimas tekės toliau.
© Shutterstock nuotr.

Tačiau beveik kiekvieno skrydžio metu vyksta daugybė dalykų, kuriuos aviakompanijos slepia nuo keleivių.

Kai kurios oro linijų bendrovės teikia pirmenybę greičiui, o ne sklandžiam skrydžiui

Ar žinojote, kad kai kurios aviakompanijos labiau skuba, o kitos pirmenybę teikia saugumui. Anot oro transporto kontrolės įrašo tinklalapyje „Reddit“, Amerikos pigių skrydžių bendrovė „Southwest airlines“ teikia pirmenybę greitam (ir saugiam) pakilimui ir nusileidimui, mat tai sutrumpina skrydžio laiką ir gali sutaupyti aviabendrovei pinigų. Na, o „American Airlines“ ir „United‘ siekia užtikrinti sklandų skrydį: pilotai stengiasi išvengti oro duobių, teiraujasi dispečerių apie turbulenciją, dažnai susisiekia su dispečerių tarnyba.

Lėktuvai dažnai skraido su trūkstamomis detalėmis

Vienas inžinierius papasakojo, kad yra didelis sąrašas detalių, be kurių lėktuvui leidžiama skraidyti.

Vienas tinklalapio skaitytojas paaiškino, kad tas sąrašas iš tiesų yra didžiulė knyga, pavadinta „Minimalios įrangos sąrašas“. Ten surašyta, be kokių detalių lėktuvas vis dar yra tinkamas skraidymui.

Jei trūksta lempų, lėktuvu skrendama tik dieną.

Abu lėktuvo pilotai valgo skirtingus patiekalus

Tiek stengiamasi užtikrinti keleivių saugumą, kad abu lėktuvo pilotai valgo skirtingus patiekalus. Jiems neleidžiama ragauti vienas kito maisto, kad jei vienas apsinuodytų, kitas būtų sveikas.

Kartu gali skristi ir karstai

„Reddit“ naudotojai rašo, kad didelėse baltose dėžėse, kraunamose į lėktuvus, gabenami mirusiųjų palaikai: „Ten lavonai, arba, kaip sako darbuotojai, žmonių palaikai.“

Vienas bagažo krovikas pasakojo: „Dėžėje yra maišas, į kurį įdėtas kūnas. Dažniausiai maišai yra juodi, tad nematyti, kas viduje. Būna tikrai nejuokinga, jei dėžė atsidaro. Man tikrai per mažai sumokėjo už tai, kad pakelčiau lavoną nuo žemės ir įdėčiau atgal į dėžę“.

Manoma, kad kiekvienas pilotas per metus nuskraidina apie aštuonis mirusiuosius. Kiekvienas įrašomas į krovinių deklaraciją.

Gali būti, kad viskas ištepta... išmatomis

Lėktuve geriau per daug nelieskite daiktų ir paviršių. Pvz., ant atlenkiamų staliukų arba ant grindų žmonės dažnai keičia vaikams sauskelnes.

Galima sulaukti didesnio stiuardesių dėmesio

Jei matote, kad stiuardesės neriasi iš kailio, bandydamos įtikti nemaloniems keleiviams, gali būti, kad jie yra iš privilegijuotų, dažnai skraidančių žmonių sąrašo, o galbūt kurio nors įgulos nario giminaičiai.

Skrydžio palydovai visada labai maloniai elgiasi su tais žmonėmis, kurie mandagiai elgiasi su jais. Jei patys būsite malonūs, skrydžio palydovai ras būdų jus palepinti: persodins į kitą vietą, jei turite nemielą kaimyną, pavaišins skanėstais iš pirmosios klasės ir pan.

Galbūt vos už kelių žingsnių nuo jūsų skrenda ir arkliai

Vienas „Reddit“ lankytojas parašė, kad jos arkliai labai mėgsta keliauti.

Didelių transatlantinių skrydžių metu lėktuvo gale yra specialus skyrius arkliams. Su jais sėdi jiems prižiūrėti skirtas palydovas, savininkai ir jojikai gali sėdėti galinėje eilėje, kad būtų arti savo arklių. Arkliams duodama daug šieno, skanėstų už tai, kad jiems tenka skristi. Jie laipinami pro atskiras duris.

Kartais nuo sunkio jėgos arkliai parkrenta, bet greitai atsistoja ant kojų ir toliau rupšnoja šieną.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Šveicarų specialistai įvertino Gedimino kalno gelbėjimo planą: tikrai yra dėl ko nustebti (111)

Lietuvos mokslininkai ir specialistai vis dar nesutaria, kaip gelbėti Gedimino kalną. Kol mūsų...

Nori uždirbti padėdami išvengti įvestų „Sodros“ mokesčių (30)

Netylant kalboms dėl nuo šių metų įvestų „Sodros“ grindų ir jau prasidėjusių atleidimų,...

Šimonytė pasakė, ką reikėjo daryt LRT: kliuvo ir Karbauskiui, ir Jakilaičiui (163)

Didesnis Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) finansinių duomenų viešumas būtų apsaugojęs...

Ramūnas Bogdanas. Pirmieji Narcizo metai Baltuosiuose rūmuose (14)

2017 m. sausio 20 d. įvyko 45-ojo JAV prezidento inauguracijos ceremonija. Juo tapo verslininkas ir...

Prieš akistatą su „Žalgiriu“ – trilerį išgyvenusi „Panathinaikos“ ir pavydėtinas Lekavičiaus taiklumas prireikė dviejų pratęsimų (2)

Graikijoje Atėnų „Panathinaikos“ ekipa su Luku Lekavičiumi namuose po dviejų pratęsimų...

Turi priekaištų vilniečiams: kas jums darosi, kad taip pripratote skųstis? (15)

Per paskutinius kelerius metus teko lankytis aštuoniose Europos valstybių sostinėse ir dar bent...

Vienuoliktokų tėvams – bauginanti žinia apie itin užkrečiamą ligą (88)

Pirmadienį Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos vienuoliktokų tėvai informuoti dėl...

Žuvininkystės tarnyboje darbuotojų sumažės trigubai (1)

Pertvarkant Žuvininkystės tarnybą, joje nuo rudens darbuotojų sumažės trigubai - iki 45...

6 neištikimybės ženklai, kurių nepastebėjau, kai vyras mane apgaudinėjo (25)

2 val. 30 min. nakties, sėdėdamas išnuomotame automobilyje prie vieno baro, mano vyras pareiškė:...