Prekių lentynoje – pelėsiu „pasipuošęs“ gaminys

„Delfi“ skaitytoja sausio 25 dieną apsilankė Vilniuje, Pašilaičiuose esančioje „Maxima“ parduotuvėje. Kaip įprastai ieškodama įvairių prekių lentynose, ji negalėjo pagalvoti, su kokiu vaizdu teks susidurti – atėjusi apžiūrėti mėsos gaminių, buvo labai nemaloniai nustebinta. Į rankas paėmusi gabaliukais supjaustytą kiaulienos dešrą, ji išvydo visur pasidengusį pelėsį.

Pelėsiu pasidengęs mėsos gaminys

Tačiau tai – dar ne viskas. Nors produkto galiojimas pasibaigęs nebuvo, tačiau moteris puikiai suprato – gaminys vartoti netinkamas. Dėl šios priežasties „Delfi“ skaitytoja, suradusi parduotuvės darbuotoją, kreipėsi su prašymu šią prekę kuo greičiau pašalinti iš prekių lentynos. Atsakymas ją nustebino dar labiau, nei gaminio išvaizda.

„Darbuotojos [buvo] informuotos, tačiau atkirto, kad produktas dar galioja“, – rašė ji.

„Maxima“ apgailestauja dėl susidariusios situacijos

Dėl šios situacijos susisiekėme su „Maxima LT“ atstovais. Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė patikino, kad buvo pradėtas patikrinimas.

MAXIMA

„Apgailestaujame dėl šios patirties bei dėkojame pirkėjui už pasidalinimą. Gavę šią informaciją, nedelsiant pradėjome vidinį patikrinimą dėl šio produkto kokybės kitose prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse bei sandėlyje. Taip pat atsiprašome dėl pirkėjo minimos mūsų darbuotojo reakcijos, šią situaciją aiškinamės taip pat. Esame labai dėkingi klientams, kurie pastebėję kokybinius pažeidimus, informuoja mus tiesiogiai. Tai leidžia iškart operatyviai imtis atitinkamų veiksmų.

Maisto saugos ir kokybės užtikrinimas prekybos tinklui „Maxima“ yra vienas svarbiausių veiklos prioritetų, todėl nuolatos vykdome kokybės kontrolę. Nustatę, kad prekė neatitinka kokybės reikalavimų ar gavę informaciją iš gamintojų ar tiekėjų apie galimai nesaugias vartoti ar nekokybiškas prekes, nedelsdami reaguojame ir imamės visų reikiamų priemonių atvejui suvaldyti bei informuoti klientus“, – buvo rašoma komentare.

I. Trakimaitė-Šeškuvienė taip pat priminė parduotuvių „Maxima“ klientams, ką daryti, pastebėjus ar įsigijus prekę, kuri neatitinka aukštos kokybės standartų.

„Nuolat raginame pirkėjus sekti informaciją parduotuvėse ir pastebėjus pranešimą apie nekokybišką prekę bei ją įsigijus kviečiame jos nevartoti, o su pirkimo kvitu ar kita prekės įsigijimo faktą patvirtinančia informacija kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją, skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50 ar rašyti el. paštu klientai@maxima.lt dėl pinigų grąžinimo“, – rašė ji.

Norite išsakyti savo nuomonę ar papasakoti istoriją? Rašykite el. paštu pilieciai@delfi.lt!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)