„Gal čia lengviausias būdas uždirbti pinigų?“
Praėjusių metų pabaigoje įsigiję bilietus į cirko pasirodymą, žmonės apie tai priversti nepamiršti iki šiol. Tiesa, tikrai ne dėl džiugių emocijų ir patirtų akimirkų.
„Esu pasibaisėjęs bilietų platintojo „bilietai.lt“ (UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“) teikiamomis paslaugomis ir aplaidumu savo klientų atžvilgiu.
Belaukiant didžiųjų metų švenčių jau įprasta, kad miestų arenose gausu renginių ir koncertų tiek suaugusiems, tiek vaikams. Į vieną tokių nusprendėme ir nusipirkti bilietus. Renginys – „Circus show Alice in Wonderland“, kuris turėjo vykti Šiauliuose, 2024 m. gruodžio 10 d. Bilietus į renginį nusipirkome dar gerokai anksčiau, lapkričio mėnesį, ir nekantriai laukėme cirko pasirodymo. Deja, bet jau 2024 m. gruodžio 3 d. buvome informuoti, kad renginys neįvyks, o pirkusiems bilietus, pinigai bus grąžinti iki 2024 m. gruodžio 17 d.“ – pasakojo „Delfi“ skaitytojas.
Iki minėtos dienos pinigai vyrui grąžinti nebuvo, tad jis ėmė domėtis, kas nutiko.

„Vis dėl to minėta diena ėjo ir praėjo, o pinigų vis dar nebuvau atgavęs, taigi išsigandęs, kad gal mane pamiršo, 2024 m. gruodžio 18 d. parašiau laišką bilietai.lt informacijai pasiteirauti, kodėl pinigai nebuvo grąžinti. Po ilgo susirašinėjimo, kurio metu buvau prašoma parašyti bilietų numerius, užsakymo numerius ir pan., gautas atsakymas – pinigai bus išmokėti kitos savaitės antroje pusėje.
Šventės, užimtas laikotarpis, viską suprantu, suma nėra tokia didelė, galiu ir palaukti. Tiesą sakant, net ir nesitikėjau, kad galiu pinigų sulaukti jų nurodytu laiku, prieš pat šventes. Taigi laukiau ne tik kol praėjo Kalėdos, bet ir Naujieji, o gražinimo kaip nebuvo, taip nebuvo. Todėl, 2025 m. sausio 9 dieną, dar kartą pasiteiravau, kur gi tie pinigėliai. Gautas atsakymas lakoniškas – bus išmokėti sausio pabaigoje“, – rašė jis.
Turbūt jau aišku, kaip ši istorija tęsėsi toliau.
„Šiandien sausio 30 d. – gražinimas dar neatliktas, o tokių nukentėjusių juk ne aš vienas, yra daugybė žmonių, kurie pirko bilietus į šį renginį. Ir ko tikisi platintojas: kad užmiršim apie tai? O gal čia naujas būdas lengvai uždirbti pinigų? Nereikia nieko daryti, tik sugalvoti įdomų renginio pavadinimą, parduoti į jį bilietus, tada renginį atšaukti, o pinigus pasilikti sau?“ – piktinosi skaitytojas.
Bilietų platintojas už pinigų grąžinimą atsakomybės neprisiima
Skaitytojas laiške paminėjo UAB „Nacionalinį bilietų platintoją“, iš kurio minėtus bilietus ir įsigijo. Bendrovės atstovė teigė, kad bilietų platintojas už pinigų grąžinimą neatsako ir nurodė kreiptis į renginio organizatorių.

„Informuoju, kad UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ veikia kaip atsiskleidęs tarpininkas ir nėra atsakingas už pinigų grąžinimą bei nuostolių atlyginimą. Renginį atšaukus ar nukėlus, sprendimą dėl bilietų ir pinigų grąžinimo priima renginio organizatorius, ir už pinigų grąžinimą bei nuostolių atlyginimą jis atsako taip pat“, – buvo teigiama komentare.
Renginio organizatorius susiduria su finansiniais sunkumais
UAB „Nacionalinio bilietų platintojo“ komentare taip pat buvo nurodyta, kas yra šio renginio organizatorius, su kuriuo netrukus ir susisiekėme. Latvijoje įsikūrusi renginių organizavimo įmonė „EUROCONCERT SIA“ rašė, kad šiuo metu susiduria su sunkumais ir daugeliui žmonių pinigus jau grąžino.
„Trumpai apie situaciją. Mūsų įmonė nieko neapgaudinėjo ir nėra daug žmonių, kuriems nebūtų išmokėti pinigai. Jūsų klientas perdėjo, kad visi buvo apgauti ir niekam nebuvo sumokėta. Projektas buvo labai nepasiteisinęs Lietuvoje ir mes nusprendėme jį atšaukti. Kadangi už viską: reklamą, atlikėjus ir lėktuvo bilietus, jau buvo sumokėta, akivaizdu, kad mūsų įmonė šių pinigų neatgavo. Žmonėms grąžinome pinigus už 90 proc. visų bilietų, o likę 10 proc. sudaro apie 1700 eurų. Bilietų platintojui jau parašėme, kad įmonė turi finansinių sunkumų ir mums reikia laiko iki vasario pabaigos, kad galėtume atlikti grąžinimą likusiems klientams.
Taigi nedarykite iš to didelės problemos, kaip tai mėgsta daryti bulvarinė spauda.
Mes nieko neapgaudinėjome, nieko iš nieko nevogėme! Yra sunkumų, kurie užtrunka, ir mes apie tai įspėjome bilietų platintoją“, – buvo rašoma komentare.
Norite išsakyti savo nuomonę ar papasakoti istoriją? Rašykite el. paštu pilieciai@delfi.lt!