„Nusipirkau metinį pravažiavimo bilietą, kurio kaina yra 310 eurų. Planavau važinėti visus metus į darbą. Dabar nebedirbu ir kol kas nežinau, kada įsidarbinsiu. Tai kol kas neplanuoju aktyvuoti to bilieto. Nuo liepos mėn. keisis šio bilieto kaina į didesnę – 405 eurus, tai tas mano bilietas nebegalios. Kol kas jis neaktyvuotas“, – pasakojo vilnietė.

Kadangi moteris panaudoti savo bilieto negali, nusprendė, kad pats metas jį grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus, tačiau labai greitai ji susidūrė su problema – niekaip nepavyksta jo grąžinti.

Viešasis transportas

„Bilietą pirkau „Trafi“ programėlėje. Parašiau į „Trafi“ pagalbą ir gavau atsakymą: „Kreipkitės į JUDU“. Parašiau į „JUDU“ ir gavau atsakymą: „Kreipkitės į Trafi“.

Ką žmonėms tokiu atveju daryti? Ar galima gražinti bilietą?“ – klausė ji.

Kaip atgauti pinigus?

Dėl skaitytojos iškeltos problemos susisiekėme su SĮ „Susisiekimo paslaugos“ komunikacijos ir rinkodaros vadove Vitalija Roče, kuri pasidalijo, ką daryti ir kur kreiptis, norint grąžinti bilietą.

„Iki liepos 1 d. įsigyti seno nominalo bilietai galės būti aktyvuoti iki šių metų rugsėjo 30 d. Aktyvuoti bilietai galios visą nurodytą galiojimo laiką, t.y. metinis seno nominalo viešojo transporto bilietas aktyvuotas 2025 m. rugsėjo 8 d. galios 365 dienas iki 2026 m. rugsėjo 7 d., mėnesinis 30 d. – atitinkamą trukmę po aktyvavimo dienos.

Jeigu dėl kokių nors priežasčių nepavyks laiku aktyvuoti įsigyto bilieto, klientai galės susigrąžinti už bilietą sumokėtus pinigus (nesvarbu, kur bilietas buvo pirktas). Seno nominalo viešojo transporto bilietus klientai galės grąžinti ir susigrąžinti pinigus iki gruodžio 31 d., užpildę JUDU formą internete arba užpildę formą JUDU klientų aptarnavimo centre. Iki naujos kainodaros įsigaliojimo, tai yra iki liepos 1 d., bilietus galima grąžinti įprastine tvarka per 14 dienų nuo jų įsigijimo“, – buvo rašoma komentare.

Viešasis transportas

Nuo 2025 m. liepos 1 d. iki gruodžio 31 d. visi galės grąžinti bet kada įsigytus seno nominalo bilietus, nepaisant jų pirkimo datos.

„Pereinamuoju laikotarpiu sieksime klientams užtikrinti, kad paslaugos, susijusios su viešojo transporto bilietų pardavimu ir grąžinimu, būtų patogios ir sklandžios. Klientai, kuriems kyla papildomų klausimų ar aktualu gauti daugiau informacijos, kviečiami kreiptis į JUDU klientų aptarnavimo centrą, el. paštu: info@judu.lt“ ,– teigė V. Ročė.

Norite išsakyti savo nuomonę ar pranešti naujieną? Rašykite el. paštu pilieciai@delfi.lt!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją