Kas mėnesį moką po 1111 eurų, bet už tai negauna nei šildymo, nei lifto

„Delfi“ skaitytoja Monika (vardas redakcijai žinomas), įsikeldama į naują būstą, tikėjosi, kad galės gyventi patogiai, suteikti geriausias gyvenimo sąlygas savo vaikui. Tačiau tuo, su kuo yra priversta kovoti dabar, sunku patikėti. Kaip įvardija ji pati, tai – bendrovės patyčios iš savo klientų.

„Norėčiau pranešti kaip įmonė „Hanner“ tyčiojasi iš savo klientų ir žiemą per šalčius turime gyventi be šildymo. Taip pat neįjungia lifto, nes pagal juos gyvena per mažai gyventojų, nors sutartyje nebuvo parašyta, kad kažkiek gyventojų turi gyventi. Jie žadėjo įjungti [šildymą] iki švenčių, tačiau vis dar su mažu vaiku šąlame. Tai „Hill City D“ namas. Kambariuose temperatūra [siekia] 17 laipsnių“, – pasakoja Monika.

Šildymas

Kad pavyktų bent šiek tiek pasišildyti, moteris įsigijo šildytuvus, tačiau jie situacijos toli gražu neišsprendė.

„Savo lėšomis turėjome pirkti 2 šildytuvus, tačiau jie taip gerai nešildo ir vaikui yra per šalta. Per mėnesį sunaudojome beveik 900 kilovatų su tais šildytuvais, gavome 203 eurų sąskaitą. Šildytuvais prišildome daugiausiai iki 19 laipsnių, nes plotas per didelis. Mums to neužtenka.

Gyvename čia jau pusantro mėnesio, kiek rašėme laiškų, jie tik atsako, kad šis klausimas nukeliamas ir viskas, toliau ignoruojama“, – patirtimi dalijosi „Delfi“ skaitytoja.

Dėl per mažos temperatūros namuose jau ėmė kauptis drėgmė, pelėsis. Ir čia problemos dar tikrai nesibaigia – į 8 namo aukštą su mažu moteriai tenka kilti laiptais.

Pelėsis

„Nuo šalčio bute jau renkasi drėgmė, atšoko grindjuostės, pelija bulvės, svogūnai, viską reikia išmesti.

Kas mėnesį mokame po 1111 eur. – tai tikrai nemaži pinigai, o sąlygos baisios. Į 8 aukštą reikia kiekvieną dieną nešti maišus su produktais ir mažą vaiką, pasitempiau nugarą, dabar vėl išlaidos vaistams ir tepalams nuo skausmo. Lifto jie jungti taip pat nenori. Bandėme skambinti, atsiliepia automatinis atsakiklis, kuriame sakoma, kad su mumis susisieks, tačiau niekas nesusisiekia.

Be šildymo ir taip šalta, ryte iš lovos išlipti neįmanoma, o jeigu bus dar šalčiau, tai baisu pagalvoti. Vaiką maudome labai retai, nes išėjus iš vonios jis dreba ir verkia dėl šalčio. Karšto vandens irgi laukėme apie mėnesį. Jie net neperspėjo, kad tokie dalykai bus. O dabar dėl šildymo tempia gumą ir vis atidedamas šitas klausimas jau beveik mėnesį laiko“, – pasakojo moteris.

Įjungti šildymo bendrovė neskuba

Susisiekus su UAB „Hanner“ atstovu, išsiaiškinome, kad ši situacija jiems yra puikiai žinoma, tačiau kodėl šildymo įjungti dar nepavyko?

Hanner

„Labai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos, ji išties nemaloni. Dar iki Jūsų kreipimosi situaciją pradėjome spręsti aukščiausiu prioritetu, bendravome su gyventoja ir bandome rasti geriausią sprendimą. „Hanner“ visuomet siekia aukščiausios kokybės klientų aptarnavimo ir pasitenkinimo įsigyjant ar pradėjus gyventi mūsų objektuose.

Liftų ir šildymo įjungimas. Suprantame, kaip svarbu šaltuoju metu užtikrinti tinkamas sąlygas gyvenimui. „Hill City“ projekte šilumos tiekimą galime paleisti bet kuriuo metu, tačiau šiuo metu minėtame name gyvena vos keli gyventojai.

Nedidelė dalis gyventojų dar tik įsirenginėja butus ir kol kas negyvena. Įjungus šildymą visam namui atsiranda labai dideli šilumos nuostoliai. Taip nedidelė dalis gyventojų turi pasidalinti visas namo šildymo sąnaudas. Siekiant išvengti papildomos finansinės naštos, būsimiems ar esamiems naujakuriams, šildymo sistemą įjungiame, kai gyventojų skaičius būna didesnis ir sąskaitas už šildymą galima paskirstyti atitinkamai. Suprantame, kad tai kelia nepatogumų, todėl su šiuo klientu jau esame bendravę ir pasiūlę alternatyvų šildymo būdą t.y. naudoti elektrinius šildytuvus. Kadangi tai nėra racionaliausias ir pigiausias šildymo būdas, esame linkę padengti dalį tokių šildymo išlaidų.

Šiuo metu vykdome butus įsigijusių klientų apklausą ir jei didžioji dalis gyventojų priims teigiamą sprendimą dėl šildymo įjungimo – tai padarysime nedelsiant“, – komentavo UAB „Hanner“ komercijos direktorius Aurimas Kačinskas.

Aurimas Kačinskas

Atsakant į komentarą dėl liftų, A. Kačinskas patikino, kad jis name jau yra įjungtas.

„Mums svarbu, kad ateityje gyventojai galėtų džiaugtis gražia ir tvarkinga namų aplinka. Tačiau praktika rodo, kad kol naujuose projektuose vyksta intensyvūs apdailos darbai, liftai dažnai naudojami ne pagal paskirtį t.y. statybinėms medžiagoms ir kitiems stambiems kroviniams gabenti. Tokių krovinių gabenimas gali pažeisti lifto įrangą ir sukelti papildomus remonto kaštus, kurie deja, nebūtų garantiniai ir remonto išlaidos būtų paskirstytos gyventojams.

Norime, kad naujuose namuose mūsų klientai jaustųsi patogiai ir saugiai, todėl taip pat sprendžiame šį klausimą neatidėliodami tardamiesi su klientais. Tais atvejais kai name gyvena žmonės turintys negalią ar/ir mažamečius vaikus liftai įjungiami besąlygiškai.

Taigi, apibendrinant, dar kartą apgailestaujame dėl susidariusios nemalonios situacijos, mes bendraujame su klientu ir esame tikri, kad rasime visiems tinkamą sprendimą“, – buvo rašoma komentare.

Norite išsakyti savo nuomonę ar papasakoti istoriją? Susisiekite pilieciai@delfi.lt!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)