Rezultatai nestebina. 43 proc. apklaustųjų (201 balsas) nemano, kad šie pokyčiai yra teigiami, nes jie tik sąlygoja didesnes automobilių spūstis. Dar 25 proc. (114 balsai) teigia, kad tokių pokyčių reikia tik tam tikrose sankryžose.

„Tarybinis išplanavimas. Pėsčiųjų ir dviračių takai neturi būti susieti su gatvėmis. Jie turi veikti kaip sutrumpinimai, apylankos, kad kuo mažiau keliai kirstusi su automobilių srautu“, – rašo gyventojai.

„Ne!! Kai stovi pirmoje eilėje prie sankryžos – užkniso kilnoti galvą ir žiūrėti ar įsijungė žalia – anksčiau buvo geriau. Antras, ar tai normalu kad kamera esanti virš automobilių galvos fotografuoja, kas darosi automobilio viduje – ar čia žmogus prižiūrintis kameras tai daro? Ir trečias, gal pavažinėtų mūsų taip gerbiami įstaigų darbuotojai po Vilnių ir patikrintų ar gerai sureguliuotos sankryžos (pvz. visiška nesąmonė – išvažiavimas į vakarinį aplinkkelį Karoliniškese)“, – skundžiasi vilniečiai.

Visgi kiti 28 proc. (128 balsai) sako, kad pokyčiai yra geri, nes pirmenybė sankryžose turi būti suteikiama pėstiesiems. Dar 5 proc. (21 balsas) klausimas pasirodė neaktualus.

„Pirmenybė reiškia, kad šviesoforas visada dega žaliai pėstiesiems, tik kai atvažiuoja automobilis, po kurio laiko keičia spalvą. Kiek žinau, taip niekur dar nepadaryta. Daug kur tie šviesoforai išvis niekam nereikalingi“, – komentuoja žmonės.

MadeinVilnius.lt apklausa vyko nuo pirmadienio, balandžio 21 d., iki penktadienio, balandžio 25 d. Apklausoje dalyvavo 464 gyventojai.

Per pastaruosius kelerius metus Vilniuje pertvarkytos 132 sankryžos, kuriose įdiegti sprendimai ne tik padeda pėstiesiems greičiau pereiti gatvę, bet ir prisideda prie didesnio eismo saugumo.

Norite išsakyti savo nuomonę ar pranešti naujieną? Rašykite el. paštu pilieciai@delfi.lt!