aA
Kai žvejų kompanijoje nugirsti pokalbius apie žuvis monstrus, mažiausia gali tikėtis, kad bus kalbama apie karosus. Tačiau meškeriotojas Vladimiras šią taisyklę sumalė į miltus.
Aklajame ežere sugautas didžiulis karosas
© V. Spiridonovo asmeninis archyvas

Į DELFI.lt redakciją kreipėsi žvejo žmona Sonata. Pamačiusi, kaip puikiai sekasi Lietuvos žvejams, moteris nutarė pasigirti ir savo šeimos laimikiais. Jonavietė laiške rašė: „Savaitgalį su trimis šeimomis susiruošėme išėkti prie ežero. Nusprendėme apsistoti prie Aklojo ežero. Visi kartu vakarą praleidome labai smagiai, na, nebūtų vyrai, jei paryčiais neišlėktų pažvejoti...“.

Žvejyba visą šeimos išvyką ir apvertė aukštyn kojomis. Skaitytoja pasakojo, kad 10 valandą ryte vyrai grįžo su laimikiais. Vienas iš jų atėmė žadą visiems. Netrukus kompanijoje kilo sujudimas, ėmė skambinti draugai ir teirautis apie didžiulį laimikį.

Pasak meškeriotojų, Aklajame ežere sugauta žuvis svėrė beveik 5 kg, kai, tuo tarpu, šiuo metu Lietuvos karoso rekordas priklauso 4,68 kg svėrusiam dičkiui. Žvejai apgailestavo, kad nespėjo užfiksuoti rekordinės žuvies svorio ir papulti į rekordų knygą, bet žadėjo sugavę kitą karosą monstrą būtinai jį pasverti.

Kablys.lt
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)

Invaziniai karpiai paverčiami trąšomis ir gyvūnų pašarais

Kartą per metus šimtai žmonių iš viso pasaulio suplūsta į nedidelį Bato miestelį Ilinojaus...

Nuo spalio iki gruodžio pabaigos bus ribojama kai kurių žuvų žvejyba

Lietuvoje Kuršių mariose ir jūroje verslinė bei mėgėjų ungurių žvejyba šiemet bus...

Vasarinis vienuolikmetės Elzės laimikis – įspūdingo dydžio „vandens karvė“ (3)

Dzūkijoje vasarojanti vilnietė Elze Dukštaitė nustebino ir visko mačiusius. Uogauti, grybauti,...

Už sugautas mažesnes nei leidžiama žuvis – beveik 800 eurų bauda: žvejams primena, kokio dydžio jas reikia paleisti (4)

Tam, kad saugotume ir atkurtume žuvų išteklius, aplinkosaugininkai žvejams vis primena...

Pasakė, ar tinka žvejoti „žydinčiame“ vandens telkinyje: pažiūrėkite, kaip atrodo jame sugautos žuvies kepenys

Žvejai vasarą dažnai žvejoja „žydinčiame“ vandens telkinyje, kurį išduoda melsvai žalia...

Įvertino pokyčius Landsbergio komandoje: jau tikrai buvo laikas (2)

Užsienio reikalų ministras Gabrielius Landsbergis , atnaujindamas savo komandą ministerijoje,...

Karas Ukrainoje. Analitikai: Rusijos kariai jau žino, kas nutiko Krymo bazėje, Maskva – sutrikusi (1)

Amerikos Karinių tyrimų instituto (ISW) apžvalgoje šį kartą didžiausias dėmesys skiriamas...

Šildymo sezonui gerų naujienų nėra – sparčiai brangsta dar viena kuro rūšis (3)

Artėjant šildymo sezonui Lietuvos energetikos agentūra (LEA) prognozuoja, kad šalis neturėtų...

Pranešta apie sprogimus Rusijos kontroliuojamame objekte Baltarusijoje Baltarusija pateikė savo paaiškinimą (3)

Ziabrovkos aerodrome, esančiame netoli Gomelio Baltarusijoje, naktį griaudėjo sprogimai ir buvo...

Prie 60 mln. kapšo stojantis Špokas – apie futbolo nacionalizavimą ir Asadauskaitės „bedugnę“

Buvęs Lietuvos krepšinio federacijos ( LKF ) generalinis sekretorius Mindaugas Špokas imasi...

Po netikėto pranešimo apie Kim Jong Uną salėje susirinkę žmonės ėmė raudoti (4)

Pchenjanui paskelbus „pergalę“ prieš koronavirusinę infekcija, Šiaurės Korėjos lyderio Kim...

Poderys išskyrė dvi „Perlo Energijos“ klientų grupes: davė patarimą

Lietuvos energetikos agentūros (LEA) direktorius mano, kad nukentėję elektros tiekėjo „ Perlas...

Prieš ilgąjį savaitgalį – pareigūnų įspėjimas vairuotojams: dėl kasmet besikartojančių klaidų laukia griežtesnė kontrolė

Kol dauguma lietuvių jau kurpia planus, ką veiks ilgąjį Žolinių savaitgalį, Lietuvos kelių...

Iš Krymo bėganti rusė lieja ašaras: kaip namie gyvenom (17)

Po smūgių rusų karinei bazei Kryme Rusijos gyventoja su ašaromis akyse pasakoja niekur nenorinti...

„Naša Raša“ žvaigždė Sergejus Svetlakovas pardavė vilą Jūrmaloje: tikiuosi dar susitikti su bičiuliais ir artimaisiais

Komikas Sergejus Svetlakovas socialiniuose tinkluose paskelbė, kad Latvijos mieste Jūrmaloje...