Kiek daugiau nei savaitę truksiančio projekto metu bus pristatyta menininkų judėjimo „Duskmann“ meninė instaliacija „Prelude“, surengti specialūs kino seansai kino teatre „Pasaka“, tarptautiniai ir Lietuvos lektoriai kvies į seminarus ir kūrybines dirbtuves, italų dizaineris Massimiliano Donnarumma pristatys specialiai šiam renginiui kuriamą vyrų kostiumų kolekciją.

Vasario 20 d. projektą vainikuos Lietuvos Metų stilingiausių vyrų apdovanojimai. Tarp pretendentų – stilingiausi šalies verslininkai, dizaineriai, menininkai, kuriuos per pastaruosius metus stebėjo ir šiems apdovanojimams nominavo tarptautinis mados žurnalas „L‘Officiel“ ir vyrų stiliaus namai „Trend Wave“. Stilingiausi Lietuvos vyrai buvo paskelbti per ketvirtadienio vakarą surengtą nominantų pristatymo vakaro metu, o nugalėtoją išrinks portalo Vyriškai.lt skaitytojai – balsavimas portale prasidės vasario 5 dieną ir truks dvi savaites.

Idėja surengti pirmąją Vyrų mados savaitę Lietuvoje gimė vyrų stiliaus namų „Trend Wave“ įkūrėjoms Marijai Palaikytei ir Julijai Valiulienei, o buvo subrandinta ir įgyvendinama kartu su renginių organizavimo ir komunikacijos agentūra „ReKūrai“.

Florencijoje mados tendencijų prognozavimo studijas baigusi Marija Palaikytė neabejotinai buvo įkvėpta ir įtakota ten vykstančių Vyrų mados savaičių, kuri šiais metais jau buvo aštuoniasdešimt devintoji.

„Mūsų tikslas pabrėžti sinergiją tarp mados ir meno. Renginys turi švietėjišką misiją – edukuoti visuomenę apie mados istoriją, estetiką, etiketą, lavinti skonį, vaizduotę bei ugdyti gebėjimus įprasminti savo asmenybės individualumą.“, - teigia mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė.

„Atsižvelgiant, kad tai Vyrų mados savaitė, startuojame kurdami ideologiją naujai rinkai, siekiant išgryninti visuomenės dalį, kuriai tai aktualu”, - antrina vyrų stiliaus namų bendraturtė Julija Valiulienė.

Gamintojai kuria gražias pakuotes, kad jų prekės būtų geidžiamos, tad ir vyrai, kurie reprezentuoja save, sėkmės greičiau sulaukia tada, kai jie yra gražūs, stilingi, todėl įdomūs ir pastebimi. „Visuomenė yra linkusi stebėti ir apkalbėti kitus, labiausiai matomus: „Eurovizijos” dalyvių įvaizdį, politikus, kurie reprezentuoja šalį ir įtakoja šalies gerovę, atlikėjus, kurie žengia raudonu kilimu per įvairius apdovanojimus ir sutikite, įvaizdis bei stilius yra pirmiausiai pastebimas - jis nulemia mūsų pirmines simpatijas ar antipatijas. Todėl esu įsitikinęs, kad šio projekto atsiradimui ir vystymui turi būti neabejingas kiekvienas politikas, verslininkas, menininkas. Ir neapsiriboju vien vyrais. Kiekviena moteris turi būti suinteresuota, kad jos vyrui sektųsi”, - teigia renginių organizavimo agentūros „ReKūrai” vadovas ir Vyrų mados savaitės bendraautorius Aurimas Kamantauskas.

Vyrų mados savaitėje ne tik diskusijos, parodos, filmai, bet ir seminarai bei kūrybnės dirbtuvės. Jas ves kvepalų kūrėjas Aistis Mickevičius, dizaineris Massimiliano Donnarumma, DUSKMANN narys Edoardo Ciccone bei mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė. Paskaitos, į kurias bilietus jau galima įsigyti „Tiketa“ kasose, skirtos bei aktualios ne tik stiliumi ir mada besidomintiems vyrams, bet ir meno, mados bei dizaino specialybes studijuojantiems studentams, dizaineriams mados industrijos vadybininkams.