1972 m. T. De Havillandas King’s Road gatvėje atidarė parduotuvę “Kurpiai”, kurią netrukus pamėgo aukštuomenės klientai: Bianca Jagger, Eltonas Johnas, Patti Boyd, Shirley Bassey, Rudolph Nureyev ir Lee Radziwill. Jį išgarsino batai su aukštomis platformomis, iš kitų išsiskiriantys spindinčiomis metalinėmis detalėmis, psichodelinėmis spalvomis, gyvatės odos raštais ir, žinoma, aukšta pakulne.

Neseniai T. de Havillandas vėl tapo mėgstamiausiu garsenybių (Angelina Jolie, Kate Moss, Sienna Miller, Cheryl Cole, Marilyn Manson, Kylie Minogue, Amy Winehouse ir Naomi Campbell) dizaineriu. Praėjusiais metais savo Rytų Londone įsikūrusioje studijoje jis pradėjo siūlyti pagal užsakymą siuvamų batų paslaugas, kurių kainos prasideda nuo 600 svarų sterlingų, rašo telegraph.co.uk.

Naujoje batų kolekcijoje - praeityje garbinti “Margaux” platforminiai batai iš metalu spindinčios odos, nusagstyti Swarovski kristalais; “Emma” aulinukai, puošti dirbtiniais deimantais; ilgi suvarstomi “Gemma” batai. Jų kainos svyruoja tarp 150 iki 280 svarų sterlingų.

71-erių metų T. de Havillandas batus gamina nuo penkerių. Vaikystėje jis padėdavo savo batsiuviui tėčiui, turėjusiam “Waverly Shoes” avalynės siuvyklą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją