Jean Paul Gaultier
kavos spalvos apsiaustą derino su lapės kailio sijonu, nebalintos drobės spalva ir kitomis išblukusiomis spalvomis – su sodria slyvos ir geltona spalva. Šifono suknios, sukuriančios paslapties įspūdį – o tuo tarpu švarkai atrodė taip, lyg būtų įmurkdyti į pelkę. Ilgos garbanos, padūmavusios juodos akys ir blyškios lūpos – gotiški angelai užplūdo podiumą.

Aksesuarai – skudurinės lėlės, persiška katė, mažas juodas kačiukas, o vargšė Lily Cole mėgino suvaldyti apstulbusį kurtą – jis veikiausiai manė, kad podiumas yra jo kelias į giljotiną. Maria Carla, lydima ėriuko, dėvėjo kreminio šifono apdarus; Stella atrodė puikiai su blizgučiais nusagstytu juodu elegantišku rūbu, paslėptu po raudono šifono klostėmis, o paskutinį akcentą kolekcijai suteikė nuotakos pasirodymas.

John Galliano

Kova – geriausia, ką gali padaryti Galliano. Tačiau dabar Galliano tempas pasikeitė – kaip tik pačiu laiku, suteikdamas jums dar vieną priežastį žavėtis mados meistru. Tinklinės liemenės su žvaigždėmis ir juostomis: generolas Lee būtų pamalonintas, kaip prerijų mergaitės dar kartą pabrėžia laisvės žemės išskirtinumą.

Drąsus Naujasis Pasaulis – juostos, kariški džinsai, dideli nertiniai ar trumpi švarkai su rožių raštu puoštais siuvinėjimais: čia netrūko vietos ir romantikai. Apačių indėnai ir jų gentys: sodrios spalvos, tekstūros – raudonos, geltonos, juodos tunikos, dėvimos su didžiuliais batais ir siauromis kelnėmis. Įnoringa, bet patrauklu.

Žalios romantiškos suknios raštas priminė banknoto raštą; tuomet – vėl raudona ir juoda. Švelnus baltas šifonas, nėriniuotas ir klostuotas, nesusagstytas ir nestruktūruotas – podiumas, pilnas baltomis sukniomis apsirengusių Generolo Galliano karių, kurios, nors ir pavargusios, buvo jam atsidavusios iki mirties.

Yohji Yamamoto

Yohji Yamamoto drabužiuose galima pasislėpti nuo viso pasaulio. Jis garsėja tuo, kad perdirba vyrų madą į formas, kurias gali dėvėti ir moterys, ir taip išbudina mūsų androginiškumo jausmą – su drabužiais, pakankamai dideliais, kad juose būtų galima pasislėpti. Milžiniški juodos ir smėlio spalvos apsiaustai arba pilki kostiumai, lyg panardinti į mėlyną rašalą nuo šono iki kraštų, nuo kelių iki kulkšnių; jie buvo kiek juokingi, tačiau – absoliučiai Yohji.

Jis visuomet žaidžia su formomis, taigi ir šįkart išsiuntė ant podiumo muškietininko skrybėles, pakankamai dideles dviem galvoms, debesies dydžio lietaus apsiaustus. Vienas švarkas buvo su dvigubomis rankovėmis, lyg modelis būtų įvyniotas į kažkieno kito švarką, ant savojo, taip lyg apsaugant ją nuo gyvenimo. Užtrauktukai aplink kelius, prigludę švarkeliai, įspūdingos palaidinės – Yohji buvo kupinas idėjų kaip visuomet.

Givenchy

Riccardo Tisci į mūšį parodyti savo 2006-7 metų rudens-žiemos kolekcijos išėjo lydimas kariško maršo. Vyravo minimalizmas, tačiau jis buvo atliktas tobulai ir nepriekaištingai. Frako nugaros, per didelės kišenės ant švarko priekio, kukli trikampė kepurė – visa dėvima su bateliais smailais kulniukais bei pieštuko formos sijonais. Seksualiai sekretorei dovanojama nauja uniforma. Naomi Campbell šioje kolekcijoje pasirodė pirmą kartą šią savaitę, ir jos pasirodymas tarsi suteikė šiam prekės ženklui papildomos prabangos.

Balti marškiniai su raudonais nėrinių įsiuvais, raukiniai ir įpjovos su siauromis jojimo kelnėmis, kelnės aukštu liemeniu ar siauri sijonai. Juodi mezginiai su raukiniais suteikė naujumo efekto. Bohemiško stiliaus švarkelis, mėlynos ir juodos jojimo kelnės, švelnaus mėlyno aksomo sijonas su raudono šifono viršutine dalimi – tai buvo šiuolaikiška bei modernu. Švarkeliai, savo forma primenantys safari stilių, buvo sukirpti iš mėlyno aksomo, juoda derinama su chaki spalva.

Tisci pasirenka visiškai naują kryptį. Mezginiai stebino savo išmoningumu. Juodos permatomos kokteilių suknelės ar ryškiai raudonos šifono pokylių suknios (kurias papildė raudoni bateliai) – rafinuota elegancija. Naujas audinių panaudojimas kontrastavo su meistrišku kirpimu bei klasika, įrodant, kad kūrėjas geba pasinaudoti visais mados namų resursais. Tisci visuomet pasirenka teisingai ir, manome, būtent jis sukurs „Givenchy“ mados namams ateitį.

Vivienne Westwood

Vivienne Westwood lieka britų karaliene ir kuria savo madą, nesuvaržytą jokių taisyklių. Ji vis dar turi didžiulę įtaką ant podiumo. Tačiau ji taipgi ir viena populiariausių dizainerių, kurianti drabužius, susilaukusius gausybės gerbėjų būrio. O dar be to – niekas nesurengia pasirodymo taip, kaip Westwood.

Aukštai sušukuoti plaukai, visų amžių mišinys, ugningai raudonos lūpos ir rūstūs į fotografus nukreipti modelių žvilgsniai. Rožinės blauzdinės ir apsmukusios kelnės, derinami keli drabužių sluoksniai – ekscentriškas Westwood efektas. Dar nesulaukę vakarinių drabužių iš taftos, šilko, švytinčių audinių, dėvimų su žvilgančiais aukštaauliais sidabro batais, mes jau žinojome: tokios kaip Vivienne daugiau nėra.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją