aA
Šalies įmonės iš Paryžiuje praėjusią savaitę vykusios prestižinės vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodos „Playtime Paris 2016“ grįžo ne tik su naujomis verslo sutartimis, bet ir paragavę pasaulio žiniasklaidos dėmesio.
Lietuvos vaikiškų drabužių kūrėjai užtikrintai kopia į tarptautinį mados olimpą
© Organizatorių archyvas

Be to, su VšĮ „Versli Lietuva“ organizuotu Nacionaliniu stendu parodoje dalyvavusias įmones nuolat lydėjo pagyrimai, kad pristatomi prekės ženklai labai kūrybingi, o gaminiai – pabrėžtinos kokybės. 7 Lietuvos įmonių asortimente – ne tik vaikiški rūbai iš natūralių, kokybiškų medžiagų, bet ir inovatyvūs sprendimai: ant kai kurių vaikiškų drabužių galima rašyti kreida arba norimą raštą susikurti su mobiliąja aplikacija!

„Galimybė pristatyti Lietuvos vaikiškų drabužių prekių ženklus specializuotoje tarptautinėje parodoje „Playtime Paris 2016“ šalia kitų, visame pasaulyje garsių aprangos prekių ženklų, yra tarptautinis Lietuvos aprangos pramonės pripažinimas. Tekstilės sektorių į priekį veda nauja, inovatyvių kūrėjų karta. Tekstilės pramonė Lietuvoje auga, o apie 80 proc. produkcijos yra eksportuojama į daugiau nei 70 pasaulio šalių. Didžiausias eksporto augimas fiksuojamas būtent vaikiškų drabužių kategorijoje. Pernai jų buvo eksportuota beveik tris kartus daugiau nei 2008-aisiais. Pagrindiniai lietuviškų vaikiškų rūbų pirkėjai yra iš Vokietijos, Didžiosios Britanijos ir Švedijos“, - teigė Ūkio viceministrė Rasa Noreikienė.

Lietuvos vaikiškų drabužių kūrėjai užtikrintai kopia į tarptautinį mados olimpą
© Organizatorių archyvas

Parodoje dalyvavo prekės ženklai: „Mummymoon“, „Nikolia Jeans“, „Unlabel“, „Manoko“, „March“, „Anchovy“, „Benber“.

Prekės ženklą „Mummymoon“ kuriančios įmonės „Trinity time“ direktorė Vėjūnė Unikauskienė šioje parodoje kartu su „Verslia Lietuva“ dalyvavo trečią kartą, tad, pasak jos, gali konkrečiai įvertinti nuoseklumo ir kantrybės kainą. „Šis faktorius, jog dalyvaujame vėl ir vėl, nepaprastai svarbus tiek mums, tiek ir mūsų klientams. Tai įrodo, jog esame patikimi ir konkurencingi“, - pabrėžė V.Unikauskienė.

Trečią kartą iš eilės parodoje dalyvavo ir prekės ženklo “Nikolia Jeans” atstovai. Šį prekės ženklą kuriančios įmonės “Gera gera” direktorė Ieva Domarkaitė teigė, kad pastarasis buvo vienas iš sėkmingiausių pasirodymų tarptautinei rinkai. Po parodos verslininkai skaičiuoja sutartis ir užsakymus iš JAV, Didžiosios Britanijos, Olandijos, Norvegijos, Danijos, Švedijos, Belgijos, Šveicarijos, Vokietijos, Kuveito, Kataro, Jungtinių Arabų Emyratų, Pietų Korėjos, Japonijos ir Kinijos.

Parodoje puikiai sekėsi ir debiutantams. Pavyzdžiui, marškinėlius „March“, ant kurių galima piešti kreida, kuriantys verslininkai per parodą sulaukė net 20 užsakymų iš įvairių Prancūzijos miestų parduotuvių, taip pat Belgijos, Italijos, Šveicarijos, Olandijos, ir Ispanijos.

Lietuvos vaikiškų drabužių kūrėjai užtikrintai kopia į tarptautinį mados olimpą
© Organizatorių archyvas

„Ypatingo susidomėjimo sulaukėme iš Kinijos, Japonijos bei Pietų Korėjos. Buvome vieninteliai, kurie pristatėme unikalius marškinėlius, ant kurių galima rašyti, todėl rūbas tampa ne tik apranga, bet ir interaktyvia pramoga mažiesiems, kurie gali išreikšti savo emocijas bei kūrybingumą. O atšvaitiniai ženkliukai bei sagos nėra tik aksesuarai ar grožio atributika, jie puikiai atlieka apsaugos funkciją ir sumažina nemalonių nutikimų riziką tamsiu paros metu“, - apie išskirtinį prekės ženklą pasakojo įmonės „March Design Studio“ projektų vadovė Santa Bungardaitė.

Prekės ženklo “Anchovy” įkūrėja ir vadovė Giedrė Kosė parodos lankytojus stebino inovatyvumu. “Anchovy” mobilioji programėlė raides ar žodžius paverčia spalvomis arba raštais, tad renginyje netrūko norinčių išbandyti, kaip jų vardas atrodytų ant drabužių iš lino. Išskirtinio produkto kūrėjai parodoje užmezgė ne tik naudingų verslo ryšių, bet ir sulaukė tarptautinių mados žurnalistų dėmesio.

Nacionalinį stendą šioje parodoje VšĮ „Versli Lietuva“ organizavo jau trečiąjį kartą, prieš tai parodoje Lietuvos vaikiškos mados kūrėjai dalyvavo 2015-ųjų sausį ir liepą. Anksčiau dalyvavusios įmonės parodoje sutiko potencialių verslo partnerių ir klientų iš Olandijos, Italijos, Belgijos, Jungtinės Karalystės, Kinijos, Pietų Korėjos, JAV, Prancūzijos, Austrijos, Vokietijos ir kitų šalių. Įmonė „Nikolia Jeans“ sudarė sutartį su agente, kuri šiam prekiniam ženklui jau atstovauja Niujorke, o „Mummymoon“ po parodų pradėjo tiekti rūbus Danijos butikams. Kauno MB „Linen Lt“ po parodos sulaukė užsakymų iš Ispanijos bei Šveicarijos.

Įmonių dalyvavimas parodoje finansuojamas pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų programą, iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Aplankė vieną uždariausių pasaulio valstybių: pažįstamiems buvo sunku patikėti, kad ten keliauju (124)

„Welcome to Arabia! “, – karts nuo karto išgirstu iš nuoširdžiai besišypsančių...

Tikra legenda, kuri aikštėje lietuvius skriaudė, o už jos ribų – glostė laida „Krepšinio zona“ (49)

2020-ieji krepšinio pasauliui prasidėjo tiesiog tragiškai: po ilgamečio NBA komisaro Davido Sterno...

Giedrius Drukteinis

Du būdai, kaip mums atsikratyti nepakantumo svetimam turtui ir sėkmei (1)

Kai išmintingi žmonės pradeda kalbėti apie Lietuvos visuomenės problemas, greitai galima...

Birutė Navickaitė pakliuvo į absurdišką situaciją: neturėdama vairuotojo pažymėjimo ir automobilio pradėjo gauti baudas (64)

Palangiškė Birutė Navickaitė sako, kad sunku ir patikėti, į kokią absurdišką situaciją ji...

Orai: naujas ciklonas atneš eilinę kritulių bangą (1)

Šiandien prie mūsų krašto iš vakarų priartės naujas Atlanto ciklonas. Vakariniuose rajonuose...

Darželyje sriuba apsipylusi trimetė patyrė antro laipsnio nudegimą: mama netiki darželio direktorės versija (336)

Į darželį trimetę dukrą nuvedusi mama nė neįtarė, kad po kelių valandų su ja dėl patirto...

Stilistė papasakojo, į ką reikia atsižvelgti renkantis džinsus: viena detalė gali sugadinti visą įvaizdį (37)

Jei paprašytume jūsų įvardinti pagrindinį spintos drabužį, kas tai būtų? Mes nemirktelėję...

Lietuvis sukūrė už širdies griebiantį vaizdo klipą apie Bryantą (90)

Lietuvis Giedrius Šiškovas , interneto platybėse žinomas „Gidranity“ pseudonimu, sukūrė už...

Kameros įamžino neįtikėtiną vairuotojų žioplumą: situacijos primena veiksmo filmus (10)

Pašalinė veika prie vairo ir išsiblaškymas neretai vairuotojams sukelia nemažai streso, kai...