Didieji drabužių gamintojai, pavyzdžiui, ASOS ar H&M, leidžia atskiras, didesnių išmatavimų moterims, pritaikytas drabužių serijas, kartais net su atskiru, tai pabrėžiančiu prekės ženklu.
Ar tikrai reikia išskirti didesnių išmatavimų modelius, kaip vis dažniau pradeda daryti drabužių gamintojai?
Julija: Manau, kad tikrai nereikia išskirti didesnių išmatavimų modelių ar drabužių į atskirą „plius dydžio“ kategoriją. Visų pirma – nesutinku su pačiu terminu, o antra – šis skirstymas nėra normalus, žmonių apskritai nereikia rūšiuoti.
Eglė: Juk tokie drabužiai buvo kuriami visą laiką, kodėl staiga prireikė tai išskirti ir pabrėžti?
Taigi, didesnių išmatavimų modelis ir storas žmogus – du skirtingi dalykai?
Julija: Eglę galima būtų pavadinti didesnių išmatavimų modeliu, bet ar ji stora?
Tą ir norėjote pabrėžti šia fotosesija?
Julija: Taip. Šiomis nuotraukomis, kurių modeliu sutiko būti Eglė, norėjome atskleisti tai, ką visi ir taip žino – kad drabužius realybėje dažniausiai nešioja kitokios moterys, nei mados pristatymuose. Ir kad tame nėra nieko blogo.
Ar ši miesto kultūra – tik prekės ženklo dalis, ar taip gyvenate ir pačios?
Eglė: Ši fotosesija tikrai yra mano laisvalaikio atspindys, nes aš ir keliauju, ir aktyviai sportuoju, ir domiuosi įvairiomis pasaulio virtuvėmis. Pikniko metu valgiau žaliavalgių patiekalus – salotas su žaliuoju padažu, suktinukus su riešutų padažu ir sūrio pyragą be sūrio.
Julija: Manau, kad iš plastikinių indų valgyti yra neskanu net piknike. Juk valgyti iš dailaus, maloniai rankoje gulinčio dubenėlio – visai kitoks jausmas, nei iš plastmasės gabalo. Kadangi maisto gaminimas – antra didžiausia mano aistra po drabužių gaminimo, mūsų prekės ženklas turi ir virtuvei skirtą namų liniją. Tai – autoriniai keramikos, stiklo ir medžio indai.