Didieji drabužių gamintojai, pavyzdžiui, ASOS ar H&M, leidžia atskiras, didesnių išmatavimų moterims, pritaikytas drabužių serijas, kartais net su atskiru, tai pabrėžiančiu prekės ženklu.

Tačiau ar tikrai didesnius išmatavimus reikia atskirti ir pabrėžti, kurti naują drabužių kategoriją? Juk tokių drabužių buvo visada – ar tikrai šiandien reikia pradėti skirstyti moteris į didesnes bei mažesnes? Apie tai kalbame su dizainere Julija Janulaityte ir jos komunikacijos vadybininke bei modeliu Egle Tranaite, kurios tuo pačiu pristato fotosesiją „Piknikas mieste“.

Ar tikrai reikia išskirti didesnių išmatavimų modelius, kaip vis dažniau pradeda daryti drabužių gamintojai?

Julija: Manau, kad tikrai nereikia išskirti didesnių išmatavimų modelių ar drabužių į atskirą „plius dydžio“ kategoriją. Visų pirma – nesutinku su pačiu terminu, o antra – šis skirstymas nėra normalus, žmonių apskritai nereikia rūšiuoti.

Eglė: Juk tokie drabužiai buvo kuriami visą laiką, kodėl staiga prireikė tai išskirti ir pabrėžti?

Julija: Pati tiesiog kuriu drabužius, kurie tiktų visoms moterims. Pripažinkit, juk „Julia Janus Plius“ ar panašus prekės ženklas skambėtų ir juokingai, ir nepagarbiai..

Taigi, didesnių išmatavimų modelis ir storas žmogus – du skirtingi dalykai?

Julija: Eglę galima būtų pavadinti didesnių išmatavimų modeliu, bet ar ji stora?

Eglė: Tai visiškai skirtingi dalykai. Tai, ką dabar priimta vadinti įprastu modeliu yra paaugliško sudėjimo ir, dažnai, tokio pat amžiaus merginos. Todėl jų demonstruojami drabužiai nebūtinai tiks jaunoms moterims. Sportuojanti, ką tik pagimdžiusi, aukšta ar atletiška moteris gali dėvėti nemažą drabužių dydį, tačiau jų niekaip nepavadinsi storomis. Elegancija turi daug formų ir stilių.

Tą ir norėjote pabrėžti šia fotosesija?

Julija: Taip. Šiomis nuotraukomis, kurių modeliu sutiko būti Eglė, norėjome atskleisti tai, ką visi ir taip žino – kad drabužius realybėje dažniausiai nešioja kitokios moterys, nei mados pristatymuose. Ir kad tame nėra nieko blogo.

Eglė: Taip pat fotosesiją papildėme kitais, mūsų prekės ženklui svarbiais elementais. Siekdamos atskleisti „Julia Janus“ požiūrį į modernią moterį Fotografavome mums patinkančią aplinką, mūsų kurtus rūbus, papuošalus, aksesuarus ir net „Julia Janus“ namų linijos gaminius. Nes mūsų moderni moteris nebadauja – ji aktyviai leidžia laisvalaikį ir sveikai maitinasi.

Ar ši miesto kultūra – tik prekės ženklo dalis, ar taip gyvenate ir pačios?

Eglė: Ši fotosesija tikrai yra mano laisvalaikio atspindys, nes aš ir keliauju, ir aktyviai sportuoju, ir domiuosi įvairiomis pasaulio virtuvėmis. Pikniko metu valgiau žaliavalgių patiekalus – salotas su žaliuoju padažu, suktinukus su riešutų padažu ir sūrio pyragą be sūrio.

Julija: Manau, kad iš plastikinių indų valgyti yra neskanu net piknike. Juk valgyti iš dailaus, maloniai rankoje gulinčio dubenėlio – visai kitoks jausmas, nei iš plastmasės gabalo. Kadangi maisto gaminimas – antra didžiausia mano aistra po drabužių gaminimo, mūsų prekės ženklas turi ir virtuvei skirtą namų liniją. Tai – autoriniai keramikos, stiklo ir medžio indai.

Eglė: Indai – dar ne viskas. Planuojame išleisti ir savo receptų knygą. O kol jos nėra – dalinamės piknike ragautų patiekalų receptais.


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Dalintis
Nuomonės