Renginio metu dėl mados šalies vardo susirungė abiejų šalių mados atstovai, pristatę dvi skirtingas moteriškų drabužių kolekcijas. Pasak „Italų dizaino namų“ savininko Fulvio Cancelli, kolekcijos buvo panašios tik tuo, jog atspindėjo du moters gyvenimo etapus - nerūpestingą jaunystę ir svarbiausią žingsnį šeimyninio gyvenimo link.

Improvizuotoje dvikovoje Italiją atstovavo oficiali itališko prekės ženklo „Denny Rose“ atstovė Gytė Bėkštienė su jaunatviška ir spalvinga moteriškų drabužių kolekcija, o Lietuvos garbę gynė dizaineris Liutauras Salasevičius, pristatęs vestuvinių suknelių kolekciją, kurią dizainerio gerbėjai jau yra matę.

Mados šalies vardo labiausiai nusipelniusią šalį ir jos atstovą išrinkti buvo patikėta renginio svečiams, kurie, mesdami gyvų gėlių žiedus į atitinkamos šalies vazą, visai nedidele balsų persvara nulėmė Lietuvos pergalę.

„Lietuvoje atstovaudami Italijos dizainą, pabandėme pristatyti jį kita, mados forma ir netradiciškai sugretinti su Lietuvoje kuriamu dizainu. Negalėčiau sakyti, kad lietuvių pergalė nustebino - sekdamas abiejų šalių dizaino ir mados tendencijas, puikiai žinau, kad Lietuva tikrai turi kuo pasigirti šiose srityse. Tai patvirtino ir šio vakaro rezultatas“, - sakė F. Cancelli.

Praėjusią savaitę sostinėje prasidėjusio inovacijų festivalio „IF... Vilnius ir dizaino savaitė“ metu vykstantys renginiai remiasi inovacijomis ir netradiciniais sprendimais, sujungiant tris visiškai skirtingus pasaulius - mokslą, meną ir verslą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją