Pagrindinį dėmesį dizaineris skyrė vakariniams drabužiams, pristatęs savo kolekcijoje ir klasikinę mažą juodą suknelę siaura apačia, ir ne tokius griežtus jos variantus su sijonais-balionais. Keli juodi smokingai ir kokteilių suknelė su plunksnomis ir aksomo kaspinu buvo kone tiesioginės citatos iš ankstyvojo Yvo Saint Laurento, kurio pasirodymai buvo surengti tame pat viešbutyje.
Akivaizdu, kad praeis nemažai laiko, kol Valli nušlifuos savo stilių, tačiau jau debiutinė kolekcija aiškiai parodė, kokios, pasak dizainerio, šiuolaikinės prabangos sudedamosios dalys. Tai brangūs audiniai, nepriekaištingas kirpimas ir apdaila, detalių kruopštumas ir šiek tiek įmantraus lengvabūdiškumo.
Kirpimui Valli teikia didžiulę reikšmę. “Labai svarbu tikslus siluetas. Visa mano kolekcija – tai siaurų sijonų ir kelnių bei plačių suknių kontrastas. Beje, abiem atvejais tai – komplimentas gracingai moters figūrai”.
Už trisdešimt devynerių metų Valli pečių – rimtas darbų sąrašas: italų Capucci, kur, pasak jo, jis “ėmė suprasti, kas yra Couture bei spalvos jausmas, paskui - Fendi, atvėręs dizaineriui aksesuarų svarbos paslaptį, ir Krizia, išmokęs dirbti su trikotažu. 1997 metais jis ateina dirbti pas Emanuel Ungaro vyriausiuoju dizaineriu pret-a-porter linijoje ir per kelerius metus tampa mados namų kūrybos direktoriumi.
Patirtis, sukaupta per ilgus samdomo darbuotojo darbo metus, dabar labai praverčia nepriklausomam kūrėjui. „Aš esu kilęs iš Romos. Taigi mano meilė paprastumui ir komercinė uoslė – itališka, o kūrybos laisvės mane išmokė prancūzai”. Taip, pasak Valli, vystėsi jo talentas. Tas faktas, kad jo asmeninis stilius ir anksčiau mados namams kurtų kolekcijų stilius skiriasi, daug byloja apie Valli kaip dizainerio universalumą.
Pats dizaineris ateityje neatmeta galimybės padirbėti kokiuose nors dideliuose mados namuose. Tačiau iš pradžių ant kojų norėtų pastatyti savuosius. Kad jam tai pavyks, - dabar abejonių jau neturime.