“Rusijos mados savaitė padidėjo daugiau nei dvigubai per pastaruosius dvejus metus”, - sako Shumsky. – “Rusijos mados rinka sparčiai vystosi. Be prabangių prekių ženklų, kurie Maskvoje visuomet buvo ypač vertinami, vietiniai dizaineriai ir kylantys dizaineriai iš kitų šalių dabar itin paklausūs. Tai itin palankus laikas mums visiems. Pagaliau mados pasaulis suprato, kad Rusija – rinka prabangai. Ekonomika kyla, miestai auga, žmonės atsiskleidžia – visa tai pavirsta tarptautinių prekių ženklų verslu.”
Renginyje buvo laukiama ir Arianne Philips, mados ekspertė, stilistė, itališkojo “Vogue”, “Dazed and Confused”, “The Face” bendradarbė, Madonnos asmeninė stilistė, kuri kūrė aksesuarus ir kostiumus dainininkės turams “Drowner World” ir “Re-Invention”. “Mano darbas – naujų idėjų paieška. Rusija šiuo atžvilgiu turi itin gerą reputaciją”, - sako Phillips.