Svyrinėdami po sunkia įmantriausių audinių našta, drabužių kraštais, nusitęsiančiais viso podiumo ilgiu, galybe papuošalų ir penkiolikos centimetrų aukščio platformomis, Christiano Dioro modeliai sėkmingai sukūrė reginį, kuris publikai atėmė žadą. Tokios neaprėpiamos ir išpuoštos buvo suknelės, kad vienu metu Karolina Kurkova įstrigo prie išėjimo ir turėjo būti tiesiog išnešta.

“Aš išvykau į pažintinę kelionę po Vieną, pamačiau Egoną Schiele, ir imperatorienę Sisi, ir Rusiją!”, - toks buvo Johno Galliano paaiškinimas. Keista, nepaisant protą susukančio siaurų ilgų drabužių, smėlio laikrodį atvaizduojančių siluetų, išdidintų Edvardo laikų klostėmis bei plačių drabužių proveržiais ir gigantiškais kailiu muštais operos apsiaustais, tai sutrumpinta Dioro Couture keliomis prasmėmis. Galliano atsikratė Ligh Bowery/kabuki makiažo vardan pudruotų veidų, suknių su visais jų gausiais siuvinėjimais, krištolo dalimis, rankomis tapytų cherubinų ir paukščių, ir suteikė naują prasmę kūnui, slypinčiam po tais apdarais.

Šiuo požiūriu buvo lengviau padaryti įsivaizduojamą šuolį nuo podiumo į tikrą įvykį (galbūt vieną iš karališkųjų vestuvių, sudrebinusių Europą šią vasarą?) nei buvo per ankstesnius Dioro Couture ekstravagantiškumus. Šiame šou taip pat buvo regima svaiginama, jausminga spalvų paletė – plytų raudona, smaragdinė, ugniažolės, boie de rose, ir dar daugiau – ir šios prabangios iškilmės dažnai žadino vaizduotę, kad merginos iš tikrųjų dėvi imperatoriškųjų rūmų paauksuotus apmušalus ir tapytas lubas. Kita vertus, tai taip pat buvo vienos karališkosios žinios reginys, pakartotas 28 kartus. Ir Galliano’ui tai yra neįprastas įvairovės stygius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją