"Joje atsiskleidėme žmogaus indvidualumą (stiliaus atžvilgiu). Kolekciją vienijo meilė gyvenimui, kuri pasireiškė per plačią spalvų gamą“, - tikino konkurso nugalėtojos.


Jų kolekcija gerokai praskaidrino ir žiūrovų, ir vertinimo komisijos narių - dizainerio Aleksandro Pogrebnojaus, Vidos Simanavičiūtės, Ievos Ševiakovaitės, stilisto Kęsto Rimdžiaus, Manto Petruškevičiaus bei Vilniaus Dailės akademijos kostiumo dizaino katedros dėstytojų nuotaiką.


Netrūko nei spalvų, nei žaismingos muzikos, nei energijos, kuri liejosi nuo podiumo. Prieš paskelbiant konkurso rezultatus, renginio organizatoriai patikino, kad visiems jauniesiems dizaineriams būtų galima skirti pirmąsias vietas. Be įdomių dizaino sprendimų, daugumos dalyvių kolekcijų pristatymai buvo tarsi mini teatrai, kurios stebėti buvo kur kas įdomiau, nei kai kurių mūsų garsių dizainerių kolekcijas.


Antroji vieta ir krištolo adatos nukeliavo į Ugnės Martinaitytės bei Sandros Mališauskaitės (Birštonas) rankas. „Fever“, kurioje dominavo juoda, balta ir raudona spalva, -penktoji jaunųjų dizainerių kolekcija.


Žurnalo „Panelė“ surengto konkurso komisiją sužavėjo ir vilnietės Jolantos Pilinkaitės kolekcija "Lėlės". Jaunoji dizainerė užėmė trečiąją vietą.


Dovilei Kondrašovaitei (Zarasų raj.) atiteko Organiškiausios kolekcijos apdovanojimas už puikų „Vasaros sekmadienį“ – drabužių kolekciją, įkūnijusią Žoržo Sera kūrinio „Sekmadienis Didžiajame Žate“ nuotaiką.

Tatjana Turonok (Vilnius) kolekcija „2“ (du) – tai dviejų laikų kokteilis: „Sovietų Sąjungos ir Euro sąjungos laikai, kuriuose gyveno/gyvena mano bendraamžiai, aš. Ši kolekcija atskleidžia mano ir jų vidinį pasaulį. Žmogus, augęs Sovietų Sąjungoje, negali tapti „100% europiečiu“. Bet tai tik pamastymai, iš kurių ir gimė ši kolekcija“.

Oksana Anilionytė (Vilnius) savo kolekcija „Pienių burbulai ir aguona“ norėjo žiūrovams įpūsti šiek tiek gaivumo ir „suteikti ryškumo mūsų gyvenime“. O Žaneta Valančiauskytė iš Skuodo kolekcijoje "Rimtaspalvė forma" atkreipė dėmesį į tarpusavio ryšį – jos kolekciją pristatė 5 porelės.

Kaunietė Eglė Karlonaitė apie „Periferinį mąstymą“: „Periferija - tai žiūrint į priekį matyti ir šonus. Savo kolekcijoje dėmesį telkiau tiems šonams. Kai kur griežtos linijos, kai kur laisvos, modeliai skirtingi, bet juos vienija viena emocija“.

Jos kraštietė Janina Zibireva supažindino su "Mano Dangumi": „Dažnai, kai svajoju ar verkiu, žiūriu į dangų. Į jį žvelgiu, kai reikia įkvėpimo kuriant. Dangus man asocijuojasi su laime ir laisve, kurią patyriau šokdama su parašiutu“.

Ant podiumo siautė ir Martynos Skurdelytės (Šilutės raj.) „Pavasario šėlsmas“: „Rūbai įdomūs, nematyti, ryškūs. Nieko nebandžiau kopijuoti, dariau tai kas man yra gražu. Pirmąkart paėmiau siuvimo mašiną, kai buvo paskelbtas šis konkursas, tad dar didelių stebuklų ir nemoku padaryt“.

Vilnietė Diana Paukštytė dėmesį kreipė į asimetriją „Pagrindinis kolekcijos „Miparti“ akcentas - asimetriškas kostiumas, sudėtingas kirpimas, netikėtų formų ir faktūrų deriniai Tai juodai balta grafika, žaidžianti savo detalėmis ir faktūrų kompozicija“.

„Tai kūryba iš įvairių gyvų medžiagų (samanų kamuoliukų, linų galvučių, smilgų ir kt.) ir bandymas sukurti kažką paprasto, bet verčiančio susimąstyti, sustoti ir pasigrožėti“, - taip apie savo kolekciją „Vaizduotės pasivaikščiojimai“ atsiliepė Vilija Kvieskaitė iš Jonavos.

Jungtinė Vilniaus Dailės akademijos studentų kolekcija „Paukščiai“. "Krištolinė adata" 2007

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją