Nesvarbu, kokio tipo verslą planuojate įkurti, dabar yra pats tinkamiausias metas plėstis ir skleistis, nepaisant savo praeities ir to, kas „patikrinta“ ir „populiaru“. Pateikiame septynis patarimus, padėsiančius Jūsų įmonei augti.

1. Atiduokite visą save

Idant visi darbai būtų atlikti laiku ir nepriekaištingai, reikės tikrai nemenko bagažo pastangų. Turite suburti patikimą ir stiprią komandą, dėl kurios nereikėtų nemiegoti naktimis ar patirti gėdą susitikimų su klientais metu. Jūs ir Jūsų komanda turi savarankiškai imtis veiksmų, siūlyti naujas, unikalias idėjas, visi darbai privalo būti atlikti laiku, biure turi sklandyti pozityvi ir kūrybiška nuotaika.

2. Susikoncentruokite ties problemos sprendimu, o ne pačia problema

Kas yra problema, paklausite? Problema yra galimybė, atsakysime. Vietoj to, kad jos baidytumėtės, skirkite laiko jos identifikavimui, sprendimui ir, svarbiausia, mokykitės iš jos, kad būtumėte pasiruošę bet kokiems panašiems ateityje gręsiantiems netikėtumams.

Jei kolegos pas Jus ateina nuolat nešini problemų bagažu, tačiau niekuomet nesiūlo jų sprendimo būdų, reikėtų su jais rimtai pakalbėti, nes šią situaciją būtina pasukti tinkama linkme.

3. Pokyčiai – gerai. Prisitaikykite prie jų

Kad ir kaip daugelis nūdienos verslininkų mėgsta viską, kas patikrinta, užtikrinta, kitaip sakant, senąjį metodą, šiame naujosios ekonomikos amžiuje senosios strategijos nebeveikia. Jūs būtinai turite persilaužti ir prisitaikyti prie visų naujų iškylančių pokyčių bei įrankių.

4. Būkite unikalūs

Plaukti pasroviui yra labai madinga, populiaru ir praktiška. Tačiau ar Jūs norite tokios monotonijos savo versle? Pažiūrėkite, ką daro visi Jūsų konkurentai ir darykite visiškai priešingai. Kas populiaru, tikrai ne visada yra teisinga.

5. Nebūtina būti vunderkindu

Dabar tikrai nėra geriausias metas demonstruoti savo begalinę erudiciją. Turite veikti nepasikliaudami absoliučia logika. Leiskite savo konkurentams būti protingais ir logiškais, o tuo tarpu Jūs dominuokite rinkoje.

6. Treniruokite

Dabar, labiau nei bet kada, Jums ir Jūsų komandai reikia žinoti, kaip veikti, funkcionuoti ir išsilaikyti. Metas apmokyti bei pa(si)ruošti tam metui, kai ateis geresni laikai. Skirkite ir laiko, ir lėšų (ap)mokymams, seminarams, konferencijoms, tačiau labai atidžiai juos pasirinkite. Šios ekonomikos laikais norint sėkmingai parduoti ir prasiskverbti į rinką, prireiks teigiamo nusiteikimo, didelio ištvermingumo ir nevaržomų, užtikrintų sprendimų.

7. Nebūkite negatyvūs

Venkite negatyvumu persisunkusių žmonių. Ar pastebėjote, kad šiais laikais žiniasklaida valdo vešlų neigiamų naujienų kanalą? Ar pastebite, kad tas negatyvumas yra itin užkrečiamas bruožas?

Jokiu būdu nesekite pavyzdžiu per silpnų, neigiamų ir apatiškų konkurentų, nes tai neatneš Jums absoliučiai jokios naudos. Nesusitraukite – plėskitės!

„Savo įmonėje aš vertinu kiekvieną, atėjusį pas mane su pozityviu nusiteikimu. Kad ir kalbant apie situaciją dėl problemos ir sprendimo: jei kolega pasirodo mano kabinete su didžiuliu bėdų ryšulėliu, išberia jo turinį man ant stalo ir nutyla, aš nejučia sunerimstu. Ar tikrai viskas turi būti būtent šitaip? Ateikite ir siūlykite sprendimo būdus, taip tik įrodysite, kad sugebate tvarkytis su iškilusiomis kliūtimis, esate stiprus, o maža to – kūrybiškas darbuotojas.“ – savo patirtimi dalinasi verslo konsultantas, nemokamasadresas.lt steigėjas Romualdas Mačiulis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)