aA
Ar Jūsų verslas naudoja Instagram‘ą siekdami dar labiau išpopuliarėti socialiniuose tinkluose? Pirmiausia pristatytas kaip paprasčiausias „dalinimosi nuotraukomis“ tinklas, atsakingas už „asmenukių“ (angl. selfies) kultūros augimą, Instagram‘as išplito ir tapo ne tik klestinčia pasauline bendruomene, bet ir vertinga rinkodaros platforma.
© Shutterstock nuotr.

Ar žinojote, kad:

2015 m. vidutinis Instagram‘o peržiūrėtojas pamėgdavo bent vieną įrašą (angl. post) per dieną. Paaiškėjo, kad žmonių, kaip nors sureagavusių į vienokį ar kitokį įrašą, skaičius siekė 61 % per dieną (pamėgimas ar komentaras), o tuo tarpu 30 % Instagram‘o vartotojų pamėgo 10 įrašų per dieną.

70 % Instagram‘o vartotojų dalyvavo mažiausiai viename konkurse, kur buvo naudojama žyma (angl. hashtag). Apie 33 % žiūrėjusių buvo tikri, kad konkursą, kuriame reikėjo naudoti vienokias ar kitokias žymas, buvo labai paprasta laimėti.

84 % Instagram‘o vartotojų pareiškė, kad jie mėgsta gauti „patinka“ paspaudimus (angl. likes) savo asmeniniame turinyje. Tai reiškia, kad prekiniai ženklai turėtų ne tik siekti gauti „laikus“ iš žmonių socialiniuose tinkluose, jie turėtų periodiškai ir patys juos jiems duoti.

46 % Instagram‘o vartotojų (vyrų ir moterų) turi koleginį arba universitetinį išsilavinimą. Apie 48 % Instagram‘o bendruomenės nurodo, kad jie yra įdarbinti, siekia karjeros.

48 % Instagram’o vartotojų 2015 metais pranešė, kad jie seka prekinius ženklus socialiniuose tinkluose, nes nori būti pralinksminti, smagiai praleisti laiką, pasijuokti ar būti nustebinti jų dalinamų paveikslėlių turiniu.

Vienas svarbiausių aspektų, susijusių su verslo rinkodara Instagram‘e, yra turinio, kuriuo dalinamasi, kokybė. Tai gali būti iššūkis įvairiems prekiniams ženklams dirbti kūrybiškiau ir produktyviau, idant sukurtų kampanijas, kurios savo vizualiniu turiniu pritrauktų kuo daugiau pasekėjų.

Pateikiame penkis patarimus, padėsiančius tobulinti Instagram‘o kampaniją versle:

1. Piktnaudžiavimo žymomis taisyklė Instagram‘e nelabai galioja. Kuomet kituose socialiniuose tinkluose norima išvengti per daug žymų naudojimo, nuotraukomis varomame socialiniame tinkle kuo daugiau žymų vartosite, tuo didesnę auditoriją pasieksite.

Knygoje „The Ultimate Guide of Hashtags“ QuickSprout infografika sako, kad įrašai, kurie turėjo 2 žymas, pritraukė vidutiniškai 41 % reakcijos į juos. Tuo tarpu įrašai, kurie turėjo 11 ir daugiau žymų (šis socialinis tinklas leidžia naudoti iki 30), rezultate pasiekė 79.5 % reakcijų iš 1000 peržiūrėjusiųjų.

2. Įtraukite savo Instagram‘o auditoriją į komunikaciją ir leiskite jiems dalintis savo nuotraukomis arba komentarais. Per dažnai prekių ženklai įsitraukia į tiesioginius pokalbius su savo klientais. Tuo tarpu turinys auga proporcingai nuo sekėjų Instagram‘e skaičiaus.

3. Nebūkite per daug reklaminiai, komerciniai, kai kuriate turinį Instagram‘e. Šis socialinis tinklas yra sukurtas pramogai, linksmybėms, gyvenimo potyriams ir įkvėpimams, tačiau ne didžiulei komercijai.

4. Dažnai skelbkite įrašus! Prekiniai ženklai Instragram‘e auga greitai, priklausomai nuo sekėjų skaičiaus ir gerbėjų įsitraukimo, jei įrašais yra dalinamasi vieną-du kartus per dieną, kiekvieną mėnesio dieną. Vartotojai naršo po Instagram‘o turinį nepaprastai greitai, o kadangi tai sparčiai judantis socialinis tinklas, tai ir žmonių požiūris į jį kiek kitoks. Socialinių tinklų administravimo įrankis Hootsuite neseniai sukūrė galimybę iš anksto sukurti Instagram‘o įrašus, taip padarydami įmonėms dalinimosi jais darbą daug lengvesniu.

5. Investuokite į charizmatiškus paveikslėlius bei antraštes. Prekinis ženklas, priverčiantis žmones šypsotis ar juoktis, laimi sekėjus paversdami juos į paties prekinio ženklo gerbėjus.

Tačiau jokiu būdu nereikia dalintis turiniu tik tam, kad tiesiog dalintumėtės. Dalinkitės juo tada, kai turinys yra išties naudingas, turintis išliekamąją vertę ar naudą.

Rinkodaros rezultatai Instagram‘e yra lygiaverčiai strateginėms ir kūrybinėms pastangoms, bet kai tai yra atliekama teisingai, Jūsų prekinis ženklas įšoka į vieną užimčiausių ir naudą duodančių internetinių auditorijų pasaulyje.

„Vienas didžiausių pliusų naudojant Instagram‘ą yra tas, kad jis turi šimtaprocentinį organinį pasiekiamumą. O tuo tarpu Facebook'o prekinių ženklų įrašų organinis pasiekiamumas vis mažėja.“ pabrėžia „63 Wire Marketing“ rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Sirijoje žuvusio „Vagner“ samdinio artimieji: neleido net karsto atidaryti (73)

Šių metų balandžio viduryje į Rusijos miestą Čitą iš Sirijos buvo pargabentas privačioje...

Žemės ūkio turizmas Baltarusijoje: mitologija, „dalelė SSSR“ ir savininkai-pensininkai (6)

Šiuolaikinis Lietuvos žemės ūkio turizmas dešimtmečiu vyresnis už Baltarusijos: ši verslo...

Prasidės tikrieji rudens nemalonumai: Lietuvą skandins lietus (7)

Anticiklonas savo pozicijas užleidžia labai nenoriai. Šiandien jis dar žada nepastoviai debesuotus...

Krepšinio aikštelėse – smurto proveržis: nokautai Lenkijoje ir Austrijoje epizodų įrašai (4)

Šeštadienio vakaras buvo neramus Europos krepšinio aikštelėse. Net dviejų šalių – Lenkijos...

Pasipiktinusi mama beda pirštu į savivaldybės apsukrumą: tai vaikų luošinimas (179)

„Neverkite, mamytės, jeigu jūsų vaikas negavo vietos valstybiniame darželyje. Jums pasisekė“,...

Rapšys įspūdingai pagerino rekordą ir laimėjo auksą – visus varžovus pralenkė net 6 sek. (19)

Vroclave (Lenkija) vykstančiose XXIX Marka Petrusewicza atminimo plaukimo trumpajame (25 metrų)...

Į Lietuvą grįžusi ir mažą miestelį pamilusi lietuvė: atrodo, čia net vaikai gimsta kitokie (132)

Monika Peldavičiūtė gyvenimą kūrė milijonus gyventojų skaičiuojančiuose miestuose, tačiau...

Indijoje viešėjusi kaunietė: šią šalį rekomenduoju tiems, kurie pasiryžę daug ištverti (50)

„Oro uoste, Amsterdame, sutikau pasaugoti paryžiečio, skrendančio į Indiją, lagaminą. Kai jis...

Ispanijoje – skausminga Messio trauma, kuri užtemdė svarbią pergalę

Šeštadienio vakarą buvo žaidžiamos trejos Ispanijos „La Liga“ čempionato 9-tojo turo...

Apie modelių tragedijas ryžosi prabilti ir manekenė Radvilė Labutytė: pasinaudoti merginomis siekia ne vienas (121)

Iš Lietuvos kilusiam modeliui Radvilei Labutytei jau seniai ne naujiena darbotvarkė, kurioje –...