Personalo vadybininkas Steveris Robbinsas pataria:
Neleiskite, kad jus blaškytų
Nešvaistykite savo laiko stebėdami, kad kažkuris jūsų bendradarbis tingi ir nedirba. Pabandykite nekreipti į jį dėmesio.
Neieškokite teisybės
Rodydami, kad tai neteisinga, nes kolega tingėdamas gauna tą patį, jūs tik graužiate save, tačiau situacijos tai nepakeis. Geriau susikaupkite ir stenkitės būti geriausi.
Nuspręskite, kaip tinkamiausiai reikėtų pasielgti
Įsivaizduokite, kaip elgtumėtės, jei turėtumėte idealias asmenines savybes. Tokiose situacijose labai svarbu, kaip jūs norite atrodyti, kaip elgsitės.
Neleiskite atitraukti jūsų dėmesio
Jei jūs švaistote laiką ir energiją būdami pikti ir susinervinę dėl tingaus kolegos, jūsų paties darbo kokybė gali nukentėti ir jūs pats būsite ne toks malonus aplinkiniams.
Nebambėkite
Tačiau tai nereiškia, kad jūs nieko neturite sakyti. Jei vadovybė paprašys įvertinti bendradarbio darbą, turėtumėte būti atviras.
Nesekite blogu pavyzdžiu
Nesileiskite į tuščias kalbas, neužtęskite pietų pertraukos iki kelių valandų. Nevaikščiokite be reikalo į tualetą ar vandens. Jei jus ims kalbinti, duokite suprasti, kad esate užimtas.
Neprisiimkite atsakomybės už svetimą darbą
Jei dirbate kaip komanda, nesiimkite visko atlikti už tingų kolegą. Priminkite apie tai, kada darbas turi būti užbaigtas, tačiau nelaikykite kito mažu vaiku ir nepulkite padėti, taip tik iššvaistysite vertingą laiką.
Neleiskite, kad kitų tingėjimas trukdytų jūsų sėkmei
Tingėjimas gali paveikti ir jūsų rezultatus. Jei jūsų viršininkas pastebi, kad darbo tempai nėra tokie greiti, kaip turėtų, neleiskite kaltės suversti ant jūsų. Tai proga jums viską išsakyti.
Pasinaudokite galimybe tapti lyderiu
Tokia situacija darbe gali tapti jūsų galimybe pakilti karjeros laiptais, kai jūs įrodysite, kad gebate susitvarkyti su situacija. Neliežuvaukite ir nesiskųskite kitiems kolegoms. Tai neprofesionalu. Jūs galite likti nesuprasti, įžeisti kitus. Taip nieko nepasieksite.
Pasikalbėkite su bendradarbiu
Gali būti, kad bendradarbis ne tingi, o tiesiog nemoka organizuoti savo darbo, veiklos. Pasikalbėkite apie terminus, įsipareigojimus, kuriuos reikia vykdyti. Gali būti, kad dirbti nesiseka ir dėl asmeninių priežasčių.
Neprisiimkite tokių įsipareigojimų, kuriuos turėsite padaryti kartu su tingiu bendradarbiu
Jei jūsų kolega nuolat išsisukinėja nuo darbo, o jūs turite atlikti komandinį darbą, pareikalaukite, kad būtų pratęstas terminas ar į komandą būtų įtraukta daugiau žmonių.