Taigi, siekdami padėti jums sukurti tinkamus verslo pamatus, skelbiame dešimties startuolių pasidalintais geriausiais kada nors gautais patarimais. Verta įsidėmėti šias (kartais stebinančias) pamokas, skelbia mashable.com.

Apsipraskite su nežinomybe

Jūs niekuomet nežinosite pakankamai. Jūs visada būsite priversti daryti sprendimą ne iki galo suprasdami, kas bus. Kaip verslo įkūrėjas, jūs su tuo tiesiog turite apsiprasti.

— Aaron O'Hearn, vienas iš „Startup institute“ įkūrėjų ir vadovas

Ne viskas sukasi aplink jus

Geriausias patarimas – nesuteikti sau per daug garbės, kai sekasi gerai, ir nekaltinti per daug, kai nesiseka. Suvokus, kad sėkmė vaidina itin svarbų vaidmenį jūsų kelyje, tampama tiek kuklesniu, tiek labiau pasitikinčiu savimi tuo pat metu.

— Ethan Austin, vienas iš „Give Forward“ įkūrėjų ir prezidentas

Parodykite, ne pasakokite

Šis posakis itin reikšmingas startuoliams. Tiek daug jų pasakoja neva sunaikinsią „Facebook“, tauškia apie pasaulinę sėkmę ir pan. Vietoje to kalbėkite apie tai, ką veikia jūsų kompanija ir ką ji jau pasiekė, kokia tikėtina ir autentiška jos ateities vizija. Parodykite, ką darote, ir įrodykite, kuo galite tapti.

— Shaun Johnson, vienas iš „Startup Institute“ įkūrėjų ir vadovų

Žinokite, kada paleisti

Būdamas verslo kūrėjas – ar tiesiog žmogus, besididžiuojantis savo kuriamu ir sukurtu produktu – jūs dažnai sunkiai galite pažvelgti į savo verslą iš tinkamos perspektyvos. Labai lengva priartėti per daug ir taip prarasti objektyvumą. Gera ir bloga naujienos: niekas į jūsų darbą nežvelgia taip atidžiai kaip jūs pats. Prisiminkite tai, kai kitą kartą ištisą valandą diskutuosite, kuris tamsiai mėlynas atspalvis labiau tinka jūsų logotipui. Taip, detalės yra svarbios. Tačiau tam tikru momentu tiesiog turite viską paleisti ir judėti prie kito darbo.

— Pavia Rosati, „Fathom“ įkūrėja

Susipažinkite su startuolių hierarchija

Galvokite apie startuolių bendruomenę kaip apie bet kokią mokymo įstaigą: čia yra naujokų, vyresniųjų, mokytojų, administracijos darbuotojų. Pirmąsyk įžengę į šią bendruomenę jūs esate naujokai. Vystykite santykius su labiau patyrusiais žmonėmis, tačiau tuo pat metu ir su tais, kurie jus lenkia vos vienu-dviem žingsneliais. Klauskite „kvailų“ klausimų, to, kas gali pasirodyti nereikšminga; greitai jūs patys būsite patyrę ir padėsite kitiems naujokams žengti pirmuosius žingsnius.

— Christina Wallace, „Startup Institute NY“ direktorė

Suraskite pusiausvyrą

Bendruomenėje prieš imdami duokite. Atlikite kruopščius tyrimus, bet pasikliaukite savo instinktais. Aktyviai siekite patarimų, tačiau žinokite, kad jie dažnai prieštarauja vieni kitiems, taigi jums reikia savo paties nuomonės. Mąstykite plačiai, tuomet sugrįžkite prie esmės. Didžiuokitės tuo, ką sukūrėte, nors tobulėjimui ribų niekada nebus. Žinokite apie konkurenciją, tačiau dėl jos nesijaudinkite. Būkite atviri su savo komanda, tačiau visuomet būkite ir geri, empatiški. Supraskite, kad pasauliui galbūt ir nereikia jūsų idėjos, todėl žinokite, kada judėti toliau. Sėkmė ir ištvermė svarbu tiek pat, kiek ir idėjos ir talentas. Nežvelkite į save pernelyg rimtai, net jei stengiatės pakeisti pasaulį. Niekuomet nepamirškite svarbių dalykų: meilės, draugų, šeimos.

— Jamyn Edis, „Dash Lab“ įkūrėja ir vadovė

Darykite bet ką ir viską

Geriausią patarimą gavau iš Stacy Blackman, vadovaujančiai sėkmingai konsultacijų kompanijai: „Daryk viską ir bet ką. Kai tik pradėjau, nebuvo jokio nesvarbaus susitikimo ar paskaitos. Turėjau gausybę partnerysčių ir marketingo iniciatyvų, tačiau mūsų sėkmę lėmė visuma.“

— Jenn Yee, „Startup Instutute Chicago“ direktorė, „MBASocial“ įkūrėja


Nesijaudinkite dėl triukšmo

Ignoruokite spaudoje keliamą triukšmą dėl kitų startuolių. Paprastai tai melas, pusė tų startuolių jau kitąmet išnyks. Susitelkite ties savo verslo kūrimu, kad galėtumėte būti tas, kuris išlieka.

— Jules Pieri, vienas iš „The Grommet“ įkūrėjų ir vadovas

Tai tavo kompanija – sprendi tu

Mums pasisekė, kad turėjome gausybę puikių patarėjų kuriant „EverTrue“. Tačiau jų patarimai dažnai buvo prieštaringi: „Medžiok stambius klientus!“, „Ieškok smulkių klientų!“ ir pan. Patarėjai remiasi savo profesine patirtimi ir ribota rinkos perspektyva. Katie Rae padėjo man suprasti, kad nors patarimai yra itin vertingi, tačiau už esminius sprendimus esame atsakingi mes patys.


— Brent Grinna, „EverTrue“ įkūrėjas

Neieškokite rizikos

Geriausi startuoliai nesiekia rizikos. Jie siekia sušvelninti riziką.

— Rick Desai, vienas iš „Dashfire“ įkūrėjų

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)