Pranešime spaudai pateikiamos penkios žalos, kurios lemia įmonės buhalterijos tvarką ir kurias gali išspręsti bendradarbiavimas su buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančia įmone.

1. Patirties trūkumas

Augant verslui karts nuo karto susiduriate su nenumatytomis ir nekasdieniškomis finansinėmis situacijomis. Tokios situacijos tampa nemaloniomis, jei Jūsų buhalteriai negali Jums patarti ir išspręsti netikėtai iškilusių klausimų. Šios problemos priežastimi gan dažnai tampa buhalterių patirtis. Siekiant išvengti nesusipratimų, pasiryžkite pakeisti buhalterius.

Vienas iš galimų pasirinkimų - rinktis užsakomąsias buhalterinės įmonės teikiamas paslaugas. Patikėdami savo buhalteriją specialistams Jūs gaunate lankstumą, nes dažniausiai įmonėse dirbantys buhalteriai yra sukaupę didelę patirtį ir yra susipažinę su įvairių specifikų buhalterija. Toks sprendimas gali išspręsti ir dokumentacijos archyvavimo problemą, o taip pat sutaupyti mokesčiams skirtų lėšų.

2. Darbuotojų klaidos

Siekiant išlaikyti savo darbo vietą, dažnas darbuotojas atlieka daugiau užduočių negu turėtų. Per didelis blaškymasis neleidžia darbuotojams susikoncentruoti, dėl to padažnėja klaidų. Norint užkirsti bet kokius neaiškumus buhalterijoje, stenkitės, kad kiekvienas specialistas dirbtų tai, ką geriausiai moka, todėl jei Jūsų darbuotojui maloniau atlikti administracinius darbus ar pardavinėti Jūsų įmonės paslaugas, tegul jis tai ir daro.

Profesionalias buhalterines paslaugas teikiančios įmonės specialistai užtikrins, kad Jūsų įmonės buhalteriniai darbai bus atlikti nuo A iki Z. Aktyviai nedalyvaudami Jūsų įmonės gyvenime partneriai, kurie yra atsakingi už finansinių dokumentų tvarkymą, negali apsiimti papildomu darbų, todėl mažiau tikėtina, kad buhalterijoje atsiras nepageidaujamų klaidų, dėl kurių teks kentėti ne kam kitam, o įmonės vadovui.

3. Per didelės apkrovos

Augant verslui didėja ir buhalterinių darbų apimtis. Ilgainiui vienam buhalterijos darbuotojui tampa sunku suvaldyti visą darbų srautą ir prireikia samdytis papildomą apskaitininką. Sukuriant naują darbo vietą automatiškai didėja įmonės išlaidos, todėl labai svarbu įvertinti, ar šiuo metu tos išlaidos atsipirks.

Dauguma buhalterinių įmonių siūlo pilnas arba dalines paslaugas, todėl pasirinkę bendradarbiauti su tokias paslaugas teikiančia firma tikrai sutaupysite. Jums nereikės mokėti Sodros ir pajamų mokesčių, įmonė teiks Jums paslaugas 12 mėnesių per metus, be jokių atostogų ar nedarbingumo pažymų, o taip pat Jums nereikės rūpintis darbuotojų kvalifikacijos kėlimu bei papildomomis premijomis.

4. Pasenusi buhalterinės apskaitos programa

Išlaikyti buhalterinės apskaitos programą tikrai nėra pigu. Technologijos keičiasi, yra nuolat atnaujinamos ir pritaikomos vis kintantiems finansiniams įstatymams bei tvarkoms, todėl jei Jūs nepildote savo buhalterinės programos, greičiausiai ji neturi visų reikiamų funkcijų. Jūsų darbuotojams tenka atlikti daug darbų, naudojantis papildomais įrankiais ir tai užima daugiau laiko, negu galėtų užimti.

Dabartiniai apskaitos technologijų sprendimai apima didžiąją buhalterijos knygą, išlaidų bei pajamų ataskaitas, laiko kontrolę ir kitus aspektus. Visi šie aspektai nuolatos reikalauja investicijų. Leiskite šiomis nuolatinėmis išlaidomis rūpintis buhalterinės paslaugas teikiančiai įmonei, o Jūs gaukite tik teikiamas paslaugas. Buhalterinės įmonės naudojamos apskaitos programos leidžia Jums savo kompanijos finansinius dokumentus matyti bet kokiame kompiuteryje, kuriame yra internetas, nes Jums yra suteikiamos visos reikiamos prieigos ir prisijungimai.

5. Darbuotojų kompetencijos ir iniciatyvumas

Norite tikėkite, norite ne, bet darbuotojų kompetencijos pastebimai lemia įmonės augimą. Jei Jūsų buhalteriai nėra iniciatyvūs ir nėra nusiteikę nuolatos tobulėti, tai atsispindės Jūsų įmonės finansuose. Buhalterines paslaugas teikiančios įmonės gali Jums suteikti papildomas nepriklausomų verslo konsultantų paslaugas ir pasiūlyti, kaip būtų galima patobulinti vieną ar kitą įmonėje vykstantį procesą.

Glaudžiai bendradarbiaudami su mokesčius administruojančiomis institucijomis, profesionalūs buhalteriai žino visas galimas mokestinių prievolių išlygas. Šios žinios leidžia nesusidurti su mokesčių permokėjimu arba neprimokėjimu, kitaip tariant, Jums neteks skirti lėšų mokesčiams, kurių pagal įmonės vykdomą veiklą, galite nemokėti. Taip pat Jūs neliksite skolingas valstybei, nes kažkuriuos mokesčius Jums buvo privaloma sumokėti.

Nuolatos besikeičiančios mokestinės tvarkos priverčia buhalterius lankyti kursus ir mokymus. Žinoma, dalis jų yra organizuojami Valstybinės mokesčių inspekcijos ir yra nemokami. Kai kuriems to ir pakanka, tačiau siekiantiems profesionalumo įmonės finansų tvarkyme to tikrai negana. Buhalterių kompetencijų tobulinimas yra tikrai nepigus ir turintiems savą buhalterį susidaro papildomų išlaidų, todėl rinkdamiesi bendradarbiauti su buhalterinių paslaugų įmone Jūs galite sutaupyti įmonės pinigų.

Profesionali, kokybiškas paslaugas teikianti buhalterinės apskaitos firma niekados Jūsų neprašys mokėti už savo darbuotojų kompetencijų ugdymą, todėl jei renkantis su kokia buhalterine kompanija bendradarbiauti prasideda kalba apie papildomus mokesčius, kurie visiškai nėra susiję su Jūsų įmonės apskaitos tvarkymu, geriau pasiieškokite kitų partnerių.

„Pastebima tendencija, kad per pastaruosius penkerius metus tikrai vis daugiau įmonių patiki savo finansų tvarkymą buhalterines paslaugas teikiančioms įmonėms. Padidėjus paklausai didėja ir pasirinkimas, tačiau platus pasirinkimas ne visados užtikrina kokybę. Renkantis buhalterijos specialistus svarbu žinoti, kad Jūsų, kaip kliento, įmonė yra išskirtinė, turi specifinį darbo pobūdį ir tvarką, kas ženkliai atsispindi firmos dokumentacijoje. Nepatingėkite ir susitikite su galimais partneriais, nes telefonu iš ,,sausos“ informacijos – skaičių, tikrai sunku nuspręsti kas bus geriausia ir teisingiausia Jums ir Jūsų įmonei.“ – įspėja verslo konsultantas ir „Apskaita ir Buhalterija LT“ steigėjas Romualdas Mačiulis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)