aA
Darbuotojai – įmonės veidas ir pagrindinė gija, jungiantis Jus su potencialiais klientais. Nesvarbu, kad ir kokius produktus ar paslaugas siūlytumėte, ryškiausias prisiminimas, išliksiantis žmonių atmintyje, tai tiesioginis kontaktas.
© Shutterstock nuotr.

Stipri įmonė pasižymi tuo, kad jau turi puikius vadybininkus. Tačiau protinga niekada nesiliaus kėlusi sau klausimo – kas yra geras klientų aptarnavimas? Šie 4 patarimai padės Jums rasti tinkamiausią būdą, kaip užmegzti tvirtus ryšius su įmonės klientais.

1. Sustiprinkite klientų aptarnavimo įgūdžius

Svarbu išsiaiškinti, ar klientų aptarnavimo komanda išties turi visus reikiamus įgūdžius. Jokia CRM programinės įrangos sistema negalės Jums padėti, jeigu darbuotojams trūks esminių savybių palaikyti tinkamus santykius su klientais. Tad kokios tos savybės, užtikrinančios sklandžią abipusę komunikaciją:

Empatija, kantrybė, nuoseklumas – klientai gali būti irzlūs, turėti daug klausimų arba tiesiog norėti kalbėtis ir diskutuoti. Privalote žinoti, kaip neprarandant kantrybės palaikyti pokalbį su jais.

Adaptacija – žmonės yra skirtingi. Būkite pasiruošę visoms netikėtoms situacijoms ir stenkitės greitai prisitaikyti prie besikeičiančių jų nuotaikų.

Aiški komunikacija – įsitikinkite, kad pašnekovas Jus suprato būtent taip, kaip ir norėjote. Vartokite suprantamą kalbą, nesvarbu kas nutiktų, likite pozityvūs ir niekuomet neužbaikite pokalbio neišsiaiškinę, ar klientas liko patenkintas Jūsų aptarnavimu.

Darbo etika – žmonės vertina tuos, kurie gali padėti jiems išspręsti problemas, ar bent jas pateikti per savo regos prizmę. Tačiau dirbant su daug klientų vienu metu yra labai svarbu tinkamai paskirstyti laiką ir valdyti darbus taip, kad nepriverstumėte kitų asmenų laukti.

2. Pagerinkite santykių palaikymą su klientais

Jeigu Jūsų personalas pasižymi tinkamais darbo įgūdžiais, tai jau gera pradžia. Bet svarbu, kad jie užmegztų artimą ryšį su potencialiais klientais. Pasinaudokite šiais keliais patarimais, padėsiančiais užtikrinti tinkamą komunikaciją:

Praktikuokite gebėjimą įsiklausyti į kito asmens jausmus – pakartokite jo žodžius, kad įsitikintumėte, jog tikrai viską gerai supratote. Užjauskite klientą, dar kartą įvardinkite iškilusią problemą ir parodykite, jog Jums yra svarbūs jo nuogąstavimai.

Pripažinkite savo klaidas – tai sutvirtina ryšius ir padeda užsimegzti abipusiam pasitikėjimui.

3. Įsitikinkite, kad Jūsų darbuotojai įmonėje jaučiasi gerai

Galite turėti puikiausius klientų aptarnavimo įgūdžius, tačiau kuomet komanda praradusi susidomėjimą, tai mažai pagelbės. Norite, kad aplinkiniai liktų patenkinti užmezgę kontaktą su įmone? Pasirūpinkite savo darbuotojais. Dažnai organizacijos personalas stengiasi nuslėpti savo nepasitenkinimą, tačiau norint užtikrinti kokybišką darbą, būtina išsiaiškinti tai nulėmusias priežastis.

4. Suteikite klientams galimybę su Jumis susisiekti

Kad Jus galėtų pasiekti informacija, susijusi su klientų gerais bei blogais atsiliepimais, sukurkite būdą, kuriuo jie patys apie viską praneštų.

Tai gali būti telefoninė apklausa, pasiteiravimas elektroniniu paštu, ar tiesiog įmonės tinklalapyje nurodyti kontaktai. Klientams suteikdami galimybė su Jumis susisiekti, gaunate puikų įrankį, kuris stipriai prisidės prie personalo darbo efektyvumo didinimo ir aptarnavimo kokybės gerinimo.

„Dirbant su klientais niekuomet negali vykti tik vienpusė komunikacija. Nepamirškite, reikia ne tik gerai pristatyti savo paslaugas arba produktus, bet ir gebėti įsiklausyti į kitų žmonių poreikius. Toks elgesys padės Jums rasti bendrą kalbą ir pateikti savo įmonės siūlomą produkciją, kaip sprendimą jų problemoms“ - teigia pardavimų ir rinkodaros sistemų kūrėjas, „63 Wire Marketing“ direktorius Romualdas Mačiulis.

Remtasi entrepreneur.com medžiaga

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Nuo šalčio ir drėgmės išgelbėta močiutė iš Pasvalio vėl grąžinta prižiūrėtojai (6)

Šaltyje, drėgmėje, be maisto ir elektros paliktą močiutę Pasvalio rajone radę socialiniai...

Prieš automobilių mokesčiui keliaujant į Seimą – staigmena: pasikeitė sumos, kiek teks mokėti (25)

Aplinkos ministerijos (AM) parengtas automobilių taršos mokesčio projektas teikiamas Seimui,...

Alytaus košmaras: gaisro metu po miestą vaikščiojo vaikai, meras pratrūko feisbuke (152)

Alytuje ir Alytaus rajone apsilankęs parlamentaras iš opozicinės Tėvynės sąjungos-Lietuvos...

Pranckiečio drama tęsiasi: rytdienos darbotvarkė jau pasirašyta (220)

Seimas antradienį imsis ne tik kitų metų biudžeto projekto, bet ir spręs Seimo pirmininko Viktoro...

Lietuvis sukūrė stulbinantį filmuką apie Vilnių: išvydę jį apie sostinę kalbės visi (48)

Prieš metus nuoširdų ir įtraukiantį vaizdo klipą apie Lietuvą „Youtube“ kanale paskelbęs...

Šeima negalėjo patikėti reginiu: namo rūsys buvo užtvindytas krauju (8)

Besirengdamas parduoti namą, šeima Ajovoje susidūrė su netikėta kliūtimi. Tai buvo ne...

Žemaitijoje atrado vietas, kur auga įspūdingo dydžio baravykai

Užpraėjęs savaitgalis grybautojus džiugino įspūdingais laimikiais. Švėkšnos miškuose...

Gaisro gesinimo realybė Alytuje: skambinome per visą Lietuvą, maldavome verslininkų papildyta 13:20 val. (331)

Šeštą parą Alytuje kovojama su gaisru padangų perdirbimo įmonėje. Mieste yra paskelbta...

10 svarbiausių dalykų apie atlygį: kas moka didžiausius ir mažiausius atlyginimus? (4)

2019 m. liepos 27 d. įsigaliojo teisės aktas, pagal kurį darbo skelbimuose darbdavys privalo...

Estijos trečios pakopos pensijų fondų pajamingumas pernai buvo beveik -10 proc. (8)

Trečios pakopos pensijų fondų realus pajamingumas buvo blogas visoje Europoje, o didžiausia...