Stipri įmonė pasižymi tuo, kad jau turi puikius vadybininkus. Tačiau protinga niekada nesiliaus kėlusi sau klausimo – kas yra geras klientų aptarnavimas? Šie 4 patarimai padės Jums rasti tinkamiausią būdą, kaip užmegzti tvirtus ryšius su įmonės klientais.

1. Sustiprinkite klientų aptarnavimo įgūdžius

Svarbu išsiaiškinti, ar klientų aptarnavimo komanda išties turi visus reikiamus įgūdžius. Jokia CRM programinės įrangos sistema negalės Jums padėti, jeigu darbuotojams trūks esminių savybių palaikyti tinkamus santykius su klientais. Tad kokios tos savybės, užtikrinančios sklandžią abipusę komunikaciją:

Empatija, kantrybė, nuoseklumas – klientai gali būti irzlūs, turėti daug klausimų arba tiesiog norėti kalbėtis ir diskutuoti. Privalote žinoti, kaip neprarandant kantrybės palaikyti pokalbį su jais.

Adaptacija – žmonės yra skirtingi. Būkite pasiruošę visoms netikėtoms situacijoms ir stenkitės greitai prisitaikyti prie besikeičiančių jų nuotaikų.

Aiški komunikacija – įsitikinkite, kad pašnekovas Jus suprato būtent taip, kaip ir norėjote. Vartokite suprantamą kalbą, nesvarbu kas nutiktų, likite pozityvūs ir niekuomet neužbaikite pokalbio neišsiaiškinę, ar klientas liko patenkintas Jūsų aptarnavimu.

Darbo etika – žmonės vertina tuos, kurie gali padėti jiems išspręsti problemas, ar bent jas pateikti per savo regos prizmę. Tačiau dirbant su daug klientų vienu metu yra labai svarbu tinkamai paskirstyti laiką ir valdyti darbus taip, kad nepriverstumėte kitų asmenų laukti.

2. Pagerinkite santykių palaikymą su klientais

Jeigu Jūsų personalas pasižymi tinkamais darbo įgūdžiais, tai jau gera pradžia. Bet svarbu, kad jie užmegztų artimą ryšį su potencialiais klientais. Pasinaudokite šiais keliais patarimais, padėsiančiais užtikrinti tinkamą komunikaciją:

Praktikuokite gebėjimą įsiklausyti į kito asmens jausmus – pakartokite jo žodžius, kad įsitikintumėte, jog tikrai viską gerai supratote. Užjauskite klientą, dar kartą įvardinkite iškilusią problemą ir parodykite, jog Jums yra svarbūs jo nuogąstavimai.

Pripažinkite savo klaidas – tai sutvirtina ryšius ir padeda užsimegzti abipusiam pasitikėjimui.

3. Įsitikinkite, kad Jūsų darbuotojai įmonėje jaučiasi gerai

Galite turėti puikiausius klientų aptarnavimo įgūdžius, tačiau kuomet komanda praradusi susidomėjimą, tai mažai pagelbės. Norite, kad aplinkiniai liktų patenkinti užmezgę kontaktą su įmone? Pasirūpinkite savo darbuotojais. Dažnai organizacijos personalas stengiasi nuslėpti savo nepasitenkinimą, tačiau norint užtikrinti kokybišką darbą, būtina išsiaiškinti tai nulėmusias priežastis.

4. Suteikite klientams galimybę su Jumis susisiekti

Kad Jus galėtų pasiekti informacija, susijusi su klientų gerais bei blogais atsiliepimais, sukurkite būdą, kuriuo jie patys apie viską praneštų.

Tai gali būti telefoninė apklausa, pasiteiravimas elektroniniu paštu, ar tiesiog įmonės tinklalapyje nurodyti kontaktai. Klientams suteikdami galimybė su Jumis susisiekti, gaunate puikų įrankį, kuris stipriai prisidės prie personalo darbo efektyvumo didinimo ir aptarnavimo kokybės gerinimo.

„Dirbant su klientais niekuomet negali vykti tik vienpusė komunikacija. Nepamirškite, reikia ne tik gerai pristatyti savo paslaugas arba produktus, bet ir gebėti įsiklausyti į kitų žmonių poreikius. Toks elgesys padės Jums rasti bendrą kalbą ir pateikti savo įmonės siūlomą produkciją, kaip sprendimą jų problemoms“ - teigia pardavimų ir rinkodaros sistemų kūrėjas, „63 Wire Marketing“ direktorius Romualdas Mačiulis.

Remtasi entrepreneur.com medžiaga

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)