Visos įmonės, nepriklausomai nuo jų kapitalo, gali būti tokios pat stiprios rinkos „žaidėjos“, kaip ir monopoliai. Šios bendrovės turi daug neatskleistų gerų savybių. Vienas didžiausių privalumų yra tai, kad jos itin lanksčios visiems pokyčiams ir lengvai prie jų prisitaiko.
© Shutterstock nuotr.

Išnaudoti savo unikalumą prieš konkurentus Jums padės šios 4 gudrybės:

1. Nusistatykite aiškų biudžetą

Nors mažo kapitalo įmonės turi labai atidžiai paskirstyti išlaidas tam, kad galėtų sėkmingai atlikti savo funkcijas, svarbu nepamiršti į šį planą įtraukti ir lėšų reklamai. Pastaruoju metu yra paplitęs posakis „produktas pats save parduoda“, bet iš tiesų taip nėra. Visos organizacijos, norėdamos užsitikrinti gerą pelną, skiria dideles sumas komunikacijos kampanijai.

Tad kiek reikėtų išleisti, kad būtų galima konkuruoti rinkoje? Didelės apyvartos įmonės vidutiniškai išleidžia 11 proc. savo biudžeto reklamos ir rinkodaros priemonėms. Kuomet organizacija neturi aiškaus biudžeto, reikia išmatuoti savo pajamas ir išsigryninti potencialų klientą. Pavyzdžiu, įmonėms, orientuotoms į „verslas – verslui“ (angl. B2B), reklamai išleidžia mažiau nei tos, kurių klientai yra fiziniai asmenys. Išmokite rinkodaros biudžetą vertinti kaip investiciją, kuri ne tik atsipirks, bet galiausiai atneš gerokai didesnį pelną nei sumokėjote.

2. Išnaudokite socialinius tinklus

Šiais laikais mažai kas galėtų įsivaizduoti savo gyvenimą be socialinių tinklų. Jie tampa aktyvia platforma, leidžiančia pasiekti norimą auditoriją. Tačiau siekiant išsirinkti tinkamiausią, būtina aiškiai numatyti tikslus. Pvz., Linkedin‘as labiausiai tinka pasiekti verslo kolegas ir partnerius. Instagram‘o pagalba, pasinaudojus fotografija, galima geriausiai perteikti kavinės arba restorano veiklą, o taip pat pasiekti paauglius ir studentus.

Geriausias įrankis bandant išsiaiškinti, kokia komunikacijos priemonė yra tinkamiausia, gali būti tos pačios rinkos „gigantai“. Prieš pradedant reklamą internete, atlikite „namų darbus“, išsiaiškinkite, kokius tinklus ir strategijas šios įmonės naudoja. Išanalizuokite visą jų veiklą, peržiūrėkite sprendimus, susilaukusius daugiausiai lankytojų dėmesio, o tada – pritaikykite juos sau.

Turinio rašymui internetinėje erdvėje rinkitės šios srities specialistą, nes visi socialiniai tinklai turi atitinkamą informacinių žinučių rašymo sistemą. O kaip gi išsirinkti tinkamą žmogų šiam darbui? Peržiūrėkite jo ankstesnius straipsnius, išsiaiškinkite, ar jis nedirba su Jūsų konkurentais.

Facebook‘e ir Twitter‘yje galima ne tik sukurti turinį, leidžiantį apie bendrovę komunikuoti su norima auditorija, bet ir sužinoti ką lankytojai apie Jus galvoja ir kokią veiklą socialiniuose tinkluose vykdo konkurentai.

3. Sukurkite arba atnaujinkite internetinį puslapį

Lietuvoje yra daug įmonių, kurios neturi savo internetinio puslapio. Tai stipriai sumažina matomumą viešojoje erdvėje. Jei norite daugiau klientų ir esate suinteresuoti parduoti, išnaudokite visas galimybes tai padaryti.

Galima rasti daugybę nemokamų arba nebrangių įrankių, kurie padės sukurti Jūsų internetinį puslapį. Pasirinkite sistemą, veikiančią įvairiose platformose (angl. mobile friendly) ir sukurtas tinklalapis automatiškai prisitaikys prie įrenginio, kuriame jis bus atidaromas. Kuriant tinklalapius dar labiau darbą palengvinti gali šablonai, pritaikyti įvairių tipų įstaigoms. Jei jau turite veikiantį internetinį puslapį, nepamirškite jį atnaujinti.

„Lietuvoje tinklalapiai vidutiniškai atnaujinami kas 3-4 metus. Rekomenduočiau tai daryti kiek dažniau, kas 2-3 metus, tuomet jie lankytojams atrodytų patrauklesni. Populiariausia turinio valdymo sistema Lietuvoje ir pasaulyje yra „Wordpress“. Ji lengvai perprantama bei turi nemokamus šablonus. Elementariausią svetainę gali susikurti net ir toks žmogus, kuris niekada nėra to daręs, tačiau kad ji atrodytų reprezentatyviai, patarčiau šį darbą patikėti savo srities specialistams.“ – savo įžvalga dalinasi „63 Wire Marketing“ rinkodaros inžinierius Vytautas Urbonas.

4. Investuokite į verslo sėkmę

Geriausias būdas pritraukti naujus klientus – tikslinga reklama. Didelės įmonės nuolatos investuoja į savo verslą. Gerai sukurtas internetinis puslapis, atitinkama rinkodaros strategija ir socialiniai tinklai yra pagrindiniai aspektai, lemiantys įmonės teigiamą įvaizdį. Tai verta prisiminti ieškant efektyvių sprendimų, galinčių padėti Jūsų verslui tapti vienu iš rinkos lyderių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Karbauskio išviešintas Urbšys: Tomas Dapkus tiesiog mane informuodavo, jei kas blogai (17)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) lyderis Ramūnas Karbauskis teigė...

Palygino kainas Lietuvoje ir Portugalijoje: lietuviai neturėtų skųstis (8)

Tūkstančiu eurų per mėnesį papilnėjanti piniginė – įprastas ir orus portugališkas...

„Žalgirį“ premijomis motyvavęs Motiejūnas paslapčia pildo galimų naujokų sąrašą (23)

Neįtikėtinai sėkmingas „Žalgirio“ sezonas suteiks klubui tvirtą finansinį pagrindą, kuris...

Dalia Grybauskaitė – apie „paskolas dėžutėse“, VSD pažymas ir „Agroverslo“ susiliejimą su politika išskirtinis interviu (687)

Prezidentė Dalia Grybauskaitė mano, kad teisėsauga turi labai atsargiai galvoti, kokius slaptus...

Karbauskis atrėžė Grybauskaitei: į prezidentūrą iki rinkimų kojos nekels (865)

„Valstiečių žaliųjų“ lyderis Ramūnas Karbauskis užbrėžė raudoną liniją santykiuose...

Miegojo šalia agentūros durų, kol gavo svajonių darbą (3)

Filmų kūrėjas, fotografas, kūrybininkas Danielis Soares taip norėjo dirbti reklamos versle, kad...

Pasitikrinkite: išskyrė 5 neįprastus simptomai, išduodančius širdies ligas (4)

Pagal mirtingumą nuo širdies ir kraujagyslių ligų Lietuva užima labai aukštas pozicijas, o ir...

Idėjos šios vasaros vestuvėms iš karališkosios puotos stilistės verdiktas

Nieko nesitikėjau iš šių karališkųjų vestuvių, todėl natūraliai nebuvo ir jokios staigmenos...

Kaip aš vištas auginu. III dalis. Rezultatai (1)

Mėnuo nuo eksperimento pradžios – pakankamas laikas, kad vištos taptų visateisėmis kiemo...

Medeina Čijauskaitė: gimdamos moterimis mes jau pralaimėjome gyvenimo loterijoje (274)

Justės ašaros byra ant kompiuterio klaviatūros. Aplink sėdintys kolegos nejaukiai muistosi, kelios...